Szukaj

Informacje o Cadillac Escalade III 6.2 V8 409KM 301kW od 2007

Lata produkcji: 2007 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pełnowymiarowy, luksusowy SUV (segment I) produkowany od 1998 roku. Pierwszy samochód Cadillaka w tej klasie. Pierwsza generacja Escalade nie była autorskim projektem marki, a jedynie zmodyfikowaną, bardziej luksusową wersją GMC Yukon Denali. Dziełem Cadillaka był dopiero Escalade II zaprezentowany w 2002 roku w stylistyce znanej z innych modeli amerykańskiego producenta. Od 2007 roku na rynku dostępna jest trzecia generacja samochodu zbudowana na większej platformie podłogowej o symbolu GMT900. Od 2002 roku model oferowany jest również w wersji pickup nazwanej Escalade EXT.
czytaj więcej
Powagosław
Ucieleśnienie amerykańskiego snu o motoryzacyjnej potędze i gigantomanii. Escalade to SUV, który ocieka chromem i dzięki któremu na świat patrzy się z góry. Jest przy tym równie efektowny, co kiczowaty. Arogancki charakter to jednak zawsze jakiś charakter. ~Powagosław
Luzacjusz
Jasiu bawił się brzytwą, a uśmiech miał coraz szerszy. Escalade jest przesadzony, przerysowany. I ma tyle samo uroku, co tłusta krowa rycząca na pastwisku. A ja wolałbym taką zgrabną krasulę z napisem Milka nad wymionami. ~Luzacjusz

Dane techniczne Cadillac Escalade III 6.2 V8 409KM 301kW od 2007

Produkowany od 2007 roku
Pojemność skokowa 6200 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 409 KM (301 kW)
Maksymalny moment obrotowy 563 Nm
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6

Oceny Cadillac Escalade III 6.2 V8 409KM 301kW od 2007

Liczba ocen: 10
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Wyciszenie

Wady

- Koszty utrzymania - Karoseria - Widoczność

Wybrane oceny

4,4
~Serwisant
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Cadillac Escalade III
Zobaczcie te dwa komentarze na początku... Przerysowany, kiczowaty, jakieś krowy Milki itp... to są fani Porsche i innych niemieckich vagenów... Ludzie kupując Porsche za 900 000zł które przejedzie raptem 80 tys. km i po silniku (wiem co mówie pracowałem w serwisie X) A mówicie o aucie luksusowym tanim w porównaniu do Porsche które przejedzie 500 000 km na gazie! i więcej że jest złe bo kiczowate itp. Ręce opadają... Ludzie myślcie trzeźwo... Ja pracowałem w Porsche a teraz w serwisie aut USA i kiedyś też poza Porsche świata nie widziałem. (rozczarowany)
4,4
~Aleksander
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Cadillac Escalade III
Najkrócej ujmując mocarny kolos. Użytkowałem model ESV(5,62m) w wersji wyposażeniowej Platinum(pełna opcja). Auto przykuwa wzrok gdziekolwiek się pojawi(nawet na słynnej Goethestrasse we Frankfurcie). Auto jest wielkie, ciężkie, dużo pali, parkowanie w mieście graniczy z cudem(zwłaszcza wersja ESV) ale mimo tych wad jest cudowne i daje masę frajdy z jazdy.
4,6
~Marek
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Cadillac Escalade III
naprawde rewelacyjny samochód. Wygodny, doskonałe przyspieszenia, przepieknie pracujący silnik, jak na swe osiagi bardzo oszczędny. Wady? kiepska widocznośc do tyłu, gabaryty nie ułatwiajace parkowania.

Raporty spalania Cadillac Escalade III 6.2 V8 409KM 301kW od 2007

Liczba raportów: 18
Średnie spalanie dla Cadillac Escalade III 6.2 V8 409KM 301kW od 2007
17,4
l/100 km
17,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,9
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Cadillac Escalade III
Wartosci podane dotycza spalania LPG. Nowoczesna konstrukcja silnka V8 typu Small Block, skrzynia automatyczna 6-biegowa, i niecale 2000 obrotow przy 120km/h czynia ten samochód niezwykle ekonomiczy (wiem co mowie-jezdzilem Mercedesem ML AMG 5.5, Lincolnem Navigatorem 5.4 i Cayennem 4.5 i zaden nawet nie zblizyl sie do spalania Escalade). Samochód przede wszystkim bezpieczny, podrózuje się nim dostojnie, jest obszerny i ciężki, mimo to na światłach połyka wszelkiego rodzaju Audiki, Beemki i inne popierdółki. Cayenny zostaja w tyle, to samo z wszelkiego rodzaju, X5, Lexusami czy innymi pudelkami. Komplet klockow na przod 110zl, filtr skrzyni 150zl, filtr paliwa 45zl. Ceny jak za taki samochod sa smiesznie niskie. Auto idealnie wpolgra z sekwencyjna instalacja gazowa. Goraco polecam.
15,5
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Cadillac Escalade III
Zużycie paliwa w tym samochodzie dla mnie nie jest najważniejsze ,miałem poprzedni model i sporo palił ale w zamian daje wielka frajdę z jazdy i jest praktycznie bezawaryjny , części tanie jak do Fiata , serwis znośny . W trasie jadąc do 130 km/h pali około 13L , jadąc do 100 km/h spokojnie mieści się w 12L samemu trudno mi w to uwierzyć , ale jak się przyciśnie (nie mam blokady) 180-220 km/h spokojnie dochodzi do 20L . Miasto około 18L , mam ten samochód dwa lata średnia z ostatnich 10 tys. km 15.7 L , biorąc pod uwagę tani serwis ,bardzo tanie części i bezawaryjność jazda tym autem na pewno nie jest droższa od podobnych wielkością np. Mercedesa GL diesel .Wiem co piszę jeżdziłem rok GL-em często się psuł (dwa razy otwieranie klapy bagażnika itd.) GMC YUKON oczywiście ekonomicznym samochodem
21,2
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Cadillac Escalade III
Jak ktoś jest centusiem i woli jeżdzić Pandą, która mu spali 4-5 L ropy to proszę. To auto jest luksusowe. Pali jak autobus, tylko że benzyny. Naprawdę solidnie skręcone, uciągnie wszystko a komfort z jazdy niesamowity. Nie polecam osobom, które załamią się gdy po przejechaniu 100 km auto spali ponad 20 L benzyny. Tak jest (czasem to dobry wynik) i jeżeli tego nie rozumiesz nie kupuj go. Nie myśl, że teksty o hybrydzie coś tu zmieniają. Owszem najnowszy ma zainstalowane wyłączanie połowy garów przy spokojnej jeździe ale to niewiele zmienia. Ja tam rozmyślam nad zainstalowaniem gazu (spala z tego co czytam około 22L). Myślę, że dzięki takiej możliwości w 35zł/setkę się uda zmieścić. Może to przyciągnie więcej klientów!
Cadillac Escalade III