Szukaj

Informacje o Chevrolet Lacetti Hatchback

Lata produkcji: 2004 – 2009
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany od 2004 roku. Na wielu rynkach debiutował jako Daewoo Lacetti (hatchback) i Nubira (sedan i kombi). Po bankructwie Daewoo, w Europie model przeszedł pod skrzydła Chevroleta. W innych krajach znany jest też jako m.in. Buick Excelle (Chiny), Holden Viva (Australia) czy Suzuki Reno i Lorenza (USA). Wersję hatchback (następca Daewoo Lanos) zaprojektował Georgio Giugiaro, a sedana i kombi (następca Nubiry) – Pininfarina. Lacetti nie zniknął z oferty Chevroleta, choć na rynku jest już jego następca, model Cruze.
czytaj więcej
Powagosław
Samochód dla zdecydowanie mniej wymagających. To też jakiś sposób na podbicie rynku, choć biorąc pod uwagę zabójczą konkurencję w klasie kompaktów, Lacetti stoi na straconej pozycji. Tym bardziej, że wygląda gorzej od większości rywali. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdy już Chevrolet przekona się, że nikt nie chce kupować tego cuda, Lacetti powinien przydać się w terapii leczenia bezsenności. Jedno spojrzenie na tę nudę zaklętą w blaszane pudełko na kółkach i śpisz jak zabity. ~Luzacjusz

Chevrolet Lacetti Hatchback – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4295 mm
Szerokość 1725 mm
Wysokość 1445 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Rozstaw kół - przód 1480 mm
Rozstaw kół - tył 1480 mm
Prześwit 145 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1045 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 275 l
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,1
~Tomasz
Chevrolet Lacetti
Hatchback 1.4 DOHC 16v 95KM 70kW
Samochód mam od 4 lat(rocznik 2009) i przejechałem nim 90000 km ,założyłem LPG po kupnie,obecnie przebieg to 120000km,auto miało wymienione obydwie końcówki drążków,wyciek z uszczelki na łączeniu silnika i skrzyni biegów, zerwany jeden wieszak tłumika,zapieczony hamulec w jednym tylnym kole,także bardzo mało awarii jak na taki przebieg,akumulator wytrzymał prawie 12 lat.Robie często dalekie trasy nawet ponad 1000km w jedną stronę,ale jeżdżę też po mieście,bardzo duży prześwit pomaga w jeździe zimą czy po gruntowych drogach,Do 120 km/h znośnie cicho,przy tej prędkości na autostradzie zużycie paliwa w granicach 9 litrów. Bardzo tanie klocki,filtry,świece itp.super niska stawka ubezpieczenia,bardzo ascetyczne wnętrze i super wygodne welurowe siedzenia,silnik mało dynamiczny.
4,6
~Gregor
Chevrolet Lacetti
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
Sprzedałem właśnie z bólem serca swoje Lacetti więc chyba czas na opinię. To będzie chyba pierwsza miarodajna ocena na tym portalu bo po 10 latach użytkowania auta kupionego jako nowe w salonie. Co 15 tys. km olej i filtr oleju (ok. 150-170PLN), co 60 tys. km rozrząd, świece, filtr powietrza (350-400PLN) a poza tym TOTALNIE NIC przy samochodzie nie robiłem. Sprzedałem samochód z oryginalnym zawieszeniem i sprzęgłem tak jak wyjechało z fabryki, z fabrycznymi letnimi oponami KUMHO (końcówka bieżnika) i zimowymi Kleberami (też końcówka bieżnika). Teraz już zrozumiałem dlaczego Opel wycofał markę Chevrolet z Europy - na Chevrolecie nie da się zarobić na serwisie i na częściach ! ;-)
4,7
~Gprp
Chevrolet Lacetti
Hatchback 1.6 DOHC 16v 109KM 80kW
5 gwiazdek - dlatego, że pomimo wad Lacetti - rozglądając się na rynku aut używanych - nie widzę żadnego innego auta którym chciałbym zastąpić posiadany przez siebie samochód. to nie jest tak, że Lacetti jest idealne, wręcz przeciwnie, ale ta jego prymitywność konstrukcji przekłada się bezpośrednio na niezawodność. oczywiście moje Lacetti się psuło i będzie się psuło (bardziej lub mniej) ale nowsze kompakty mogą psuć się jeszcze bardziej - a na pewno ich naprawa będzie droższa. a czy nowszy kompakt będzie wygodniejszy, przestronniejszy, tańszy w utrzymaniu? - niekoniecznie. dlatego Lacetti ciągle ze mną jest.
Średnie spalanie dla Chevrolet Lacetti Hatchback
7,8 – 8,5
l/100 km
7,1
l/100 km
8,3 – 9,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,7
Chevrolet Lacetti
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
Ostatnio miałem okazję przetestować swoje auto jeśli chodzi o spalanie. Bak zatankowany pod korek. Długość całkowita trasy Bytom - Gdynia: 560km. Na samym początku wyjazd z miasta (6km); przyspieszanie na każdym biegu do 3000obr./min. Następnie wjazd na autostradę A1 (120km/h), przyspieszanie na każdym biegu do 4000obr./min i odcinek ekspresówki S1 (100km/h) (30km). Następnie zjazd na DK1 (100km/h, kilkanaście stopów na światłach, ruszanie ze świateł na każdym biegu do 3500obr./min), przyhamowywanie przed kilkoma fotoradarami do 70km/h) (124km). Od Piotrkowa Trybunalskiego autostrada A1 (120-130km/h, jeden zryw do 170km/h), (rozpęd z bramek na każdym biegu do 4000obr./min), następnie ekspresówki S6 i S7 (100-110km/h) (łącznie 384km). Zjazd z obwodnicy i przejazd przez miasto (50-70km/h) (16km). Cała podróż w 3 osoby i bagaże (łącznie około 270kg). Opony zimówki 185/65 R15. Na koniec trasy zjazd na stację i tankowanie pod korek - weszło 42 litry, czyli średnie spalanie 7,5l/100km. W ramach ciekawostki, Lacetti spaliło 42 litry paliwa, a wskazówka wskaźnika paliwa idealnie znajdowała się na linii początku czerwonego pola, czyli rezerwa ma aż 18 litrów! (wskazówka ponoć schodzi poniżej skali, nachodząc na ,,0'').
10,7
Liczba komentarzy: 1
Chevrolet Lacetti
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
Jest to mój trzeci laczek jakiego posiadam.Wszystkie były tego samego modelu z podobnym wyposażeniem.Ludzie którzy piszą,że gazu pali im ten model 9,0 litra to chyba nie biorą pod uwagę drogi jaka pokonują na benzynie do momentu załączenia się gazu.Odliczcie skrupulatnie te kilometry to wam wyjdzie prawdziwy wynik.Po drugie samochód spala około 20% gazu więcej niż benzynki.Więc zadaje pytanie o dokładność waszych pomiarów jeśli samochód ten pali 9,0-9,5 litra benzyny w mieście (a z moich doświadczeń nie tylko w mieście bo mieszany wychodzi podobnie).Dwa moje laczki paliły 11,5 litra gazu w mieście.Trzeci pali 12,5 i nie ma sposobu na zmniejszenie...tyle pali i już.A zaznaczam,że instalacje są dobrych firm i zakładane po zakupie auta prze zemnie.Wiec bajki 9,0 gazu można sobie darować.W trasie niezależnie czy jadę 120 czy 140 pali 10.gazu.
8,2
Chevrolet Lacetti
Hatchback 1.4 DOHC 16v 95KM 70kW
Połączenie amerykańskiego Chevroleta z Daewoo - raczej nie wpłynęło na rewolucję w ekonomiczności, jednak źle również nie jest. Pamiętać należy o masie auta. Mój chevrolet pali w cyklu mieszanym 9 litrów LPG. Zimą 10 litrów. Podczas jazdy autostradą niemiecką, na zimówkach przy prędkości 120-130 km/h, z nartami na górze - zadowolił się 11 litrami. Także są to wartości raczej nie powalające, lecz chyba mieszczące się w granicach przyzwoitości. Do tego samochodu warto pomyśleć o LPG, co ja tez uczyniłem i jestem bardzo zadowolony. Co do benzyny - myślę, że jeżeli odejmiemy po litrze z mojej kalkulacji gazu - otrzymamy raport benzynowy.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 10
4,5
Chevrolet Lacetti
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 180 tys. km
To moja druga opinia po przebiegu tym razem 180tys. km. Instalacja zamontowana od nowości w "Autoserwis Dolny Śląsk" na karkonoskiej we Wrocławiu - tam gdzie kupiłem samochód. Przez 100 tys. km samochód i instalacja byli na gwarancji, ale nie korzystałem bo nie było potrzeby. W dalszym ciągu nic się nie psuje. Kilka razy na trasie udało mi się zejść do 7.8 l/100 km, ale...
4,5
Chevrolet Lacetti
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Instalacja zamontowana w salonie w momencie kupna samochodu. Serwisowana jest tak jak i samochód, zgodnie z instrukcją obsługi co 15 tys. km. Przy robionym przeze mnie przebiegu ok.40 tys. km rocznie, wychodzą jakieś 2-3 przeglądy w ciągu roku. Spalanie średnie nie przekracza 10 l / 100 km. W mieście nie patrzę ile, bo to zależy od miasta i stanu zakorkowania. Jeśli stanie w...
5,0
Chevrolet Lacetti
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Zamontowana instalacja Zavoli Zeta. Tania, ale bardzo dobrze sprawdza się przy tym aucie. Silnik od momentu montażu pracuje poprawnie, równo nie ma szarpania, skoków itp. Spalanie LPG w normie podanej przy montażu. Jak na razie jazda bezusterkowa, a jedyna wizyta w serwisie na przegląd i wymianę filtrów.
Chevrolet Lacetti Hatchback