Szukaj

Informacje o Chevrolet Lacetti Kombi

Lata produkcji: 2004 – 2008
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany od 2004 roku. Na wielu rynkach debiutował jako Daewoo Lacetti (hatchback) i Nubira (sedan i kombi). Po bankructwie Daewoo, w Europie model przeszedł pod skrzydła Chevroleta. W innych krajach znany jest też jako m.in. Buick Excelle (Chiny), Holden Viva (Australia) czy Suzuki Reno i Lorenza (USA). Wersję hatchback (następca Daewoo Lanos) zaprojektował Georgio Giugiaro, a sedana i kombi (następca Nubiry) – Pininfarina. Lacetti nie zniknął z oferty Chevroleta, choć na rynku jest już jego następca, model Cruze.
czytaj więcej
Powagosław
Samochód dla zdecydowanie mniej wymagających. To też jakiś sposób na podbicie rynku, choć biorąc pod uwagę zabójczą konkurencję w klasie kompaktów, Lacetti stoi na straconej pozycji. Tym bardziej, że wygląda gorzej od większości rywali. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdy już Chevrolet przekona się, że nikt nie chce kupować tego cuda, Lacetti powinien przydać się w terapii leczenia bezsenności. Jedno spojrzenie na tę nudę zaklętą w blaszane pudełko na kółkach i śpisz jak zabity. ~Luzacjusz

Chevrolet Lacetti Kombi – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne Chevrolet Lacetti Kombi

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4580 mm
Szerokość 1725 mm
Wysokość 1500 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Rozstaw kół - przód 1480 mm
Rozstaw kół - tył 1480 mm
Prześwit 140 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1400 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 450 l

Oceny Chevrolet Lacetti Kombi

Liczba ocen: 246
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Koszty utrzymania - Karoseria

Wybrane oceny

4,2
~adre
Kombi 2.0 SOHC 16v 121KM 89kW
Chevrolet Lacetti
Kupiłem trzylatka zaraz po zakończeniu gwarancji. W ciągu 2,5 roku użytkowania przejechałem 45 tys. km. Ogólna ocena jest pozytywna. Silnik o dużej kulturze pracy, elastyczny, w razie potrzeby pozwala dynamicznie przyspieszyć nawet przy bardzo niskich obrotach - porównuję go z seatem leonem 1,6 TDI i Hyundaiem i 30 1,6 CRDI, jakimi miałem okazję trochę pojeździć (ale w szabrolecie są jednak 2 litry). Koszty eksploatacji niestety dość wysokie. Spalanie nawet przy spokojnej jeździe praktycznie nie spada poniżej 6,5 l ON, koszty serwisu nie są najniższe - jak to przy dieslu, ale dodatkowo zapewne nie bez znaczenia jest fakt, że silnik TCDI jest praktycznie taki sam jak w captivie (a to co prawda landrover dla ubogich, ale niestety takich co to uważają, że jak dużo nie zapłacą to sami nie są wiele warci). Samochód w wersji kombi jest dość pojemny, zwłaszcza po złożeniu tylnych siedzeń, albo po wyjęciu plastikowych kształtek spod podłogi bagażnika (zajmujących tam niepotrzebnie dużo miejsca). Z usterek - po przebiegu ok. 80 tys. zaczęła przeciekać przekładnia kierownicza, poza tym tylko wymiany eksploatacyjne (klocki, rozrząd itp.) Jako podsumowanie - dobra kontynuacja linii daewoo, co oznacza naprawdę dobrą relację tego co zapłacisz do tego otrzymujesz w zamian.
3,8
~doświadczony
Kombi 1.6 DOHC 16v 109KM 80kW
Chevrolet Lacetti
To juz moja druga ocena auta i jak najbardziej pozytywna. Obecnie przejechałem od kwietnia 2010r nieco ponad 11000 km. Własnie jestem po dłuzszym wypadzie w góry, z mego miejsca zamieskania nieco ponad 600 km. Podrózowalismy w 5 osób, plus bagaz, plus trzy pary nart na dachu, w sumie samochód mocno obciazony. Z tyłu dwoje dorosłych i nastolatka. Naprawde nie było ciasno. Owszem samochód z powodu obciazenia stracił troche na przyspieszeniu, ale to normalka, z pewnościa był maksymalnie dociązony. W trasie w jedna strone, gorsza droga, gdzie jechałem wolniej spalił 7,2 litra benzyny. Niewiarygodne, a jednak-test spalania z tankowaniem pod korek. W drodze powrotnej, szybsza, dłuższa trasa spalił 9,4 litra, więc juz nie mało jak na trasę. Ale winie za to przde wszystkim wieksze opory powietrza przy wiekszej prędkosci. Siedzenia wygodne, dośc powiedzieć, że jednym rzutem, bez przystanku zrobiłem ok. 450 km i chociaz mam problemy z kregosłupem, absolutnie żadnych dolegliwości z tym związanych. Silnik pracuje cicho, nawet przy 140km/h nie jest dokuczliwy. Z zauwazonych wad i drobnych usterek przez 7 m-cy to przymarzajace hamolce przednie przy niskich temperaturach np. minus 15C, nie zwijajaca sie roleta bagaznika, słabe amortyzatory unoszace klape bagaznika, praktycznie musze unosic ja reką. Innych wad nie zauwazam. Ogrzewanie nawet podczas niskich temp. bardzo wydajne. Na razie jestem b. zadowolony, na tyle, że zastanawiałem sie nad kupnem II egzmeplarza zonie, z wyprzedazy z roku 2010, ale uznalismy że dwa identyczne samochody w domu to chyba przesada, ale kto wie. Polecam w kazdym razie.
4,6
~zadowolony
Kombi 1.6 DOHC 16v 109KM 80kW
Chevrolet Lacetti
Na razie jestem naprawdę mile zaskoczony. Miałem już nascie rożnych samochodów, w tym nowe, ale Chevi jest naprawdę w porządku-a jeszcze ta cena-40 tyś, za nowy z samochód z roku 2009, z klimą, elektryka, radiem, plastiki dobrego gatunku, miłe w dotyku, welurowe siedzenia, hak , nie ma co wybrzydzać. Zależało mi na nowym samochodzie tego typu i zastanawiałem się nad Dacią kombi, ale już wiem,że dokonałem dobrego wyboru-przynajmniej takie mam zdanie na dziś. Miałem dość używanych super aut od I właściciela, który jeździł nim tylko do kościoła. Jeśli samochód nie będzie awaryjny, to jak na razie spełnia moje oczekiwania w zupełności.

Raporty spalania Chevrolet Lacetti Kombi

Liczba raportów: 218
Średnie spalanie dla Chevrolet Lacetti Kombi
7,8 – 9,1
l/100 km
7,1
l/100 km
8,6 – 10,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Kombi 1.6 DOHC 16v 109KM 80kW
Chevrolet Lacetti
Mamy lacetti niedługo, przebieg 8000km, autem jeździ żona i przeważnie po mieście, na krótkich dystansach do 8 km więc głównie na niedogrzanym silniku - spalanie 10l nie wypada źle, poprzednio jeździła fabią hatchbackiem 1.2 ( a więc dużo mniejsze auto ) i wychodziło ok. 8.5l - zaznaczam że test przebiegał późną jesienią i zimą, więc realnie zużycie podejrzewam że spadnie o 0.5L - generalnie za te pieniądze to rewelacja, nie jest to skoda bo wszystko jest nieco gorzej wykończone, dywaniki płytkie więc zimą non stop wycieranie rozmarzniętego śniegu itp. pierdoły - polecam biorąc pod uwagę że za octavię w tej klasie trzeba wyłożyć 100% więcej kasy - a spalanie patrząc po raportach - jest w normie, może niektórzy ulegają opowieścią o daewoo - zresztą rozsiewanym przez innych producentów
9,5
Kombi 1.6 DOHC 16v 109KM 80kW
Chevrolet Lacetti
Jestem zadowolony ze spalania LPG, na którym praktycznie jeżdżę cały czas. Spalanie wychodzi zgodnie z oczekiwaniami. Niestety instalacja wymusiła coroczne przeglądy techniczne w OSKP, które kosztują. Co ciekawe mój nie spala wiele więcej gazu niż benzyny. Niestety długie "przygotowanie" silnika do przejścia na gaz (zwłaszcza w chłodzie) powoduje stos. duże zużycie również benzyny. Koszty przeglądów i napraw w ASO zaskoczyły mnie nieco. Ale podreperowali się b. dobrą ofertą na komplet opon zimowych :-)
8,6
Kombi 1.6 DOHC 16v 109KM 80kW
Chevrolet Lacetti
Dokonałem zakupu prosto z salonu,nowy. Na początku spalał około 7,2l na trasie , w miarę upływu czasu spalanie wzrastało, zaznaczam ,że auto ma tylko przejachane 6500 km. Obecnie spala na trasie około 7,5 - 8 l.W serwisie powiedziano , że tak ma być, a w danych fabrycznych jakie przedstawia producent to spalanie klasuje się na poziomie 6,5 l. Poza tym coś stuka w układzie napędowym. Ogólnie auto jest wygodne, gdyby nie było tych niedomagań o których mówiłem bym był bardzo zadowolony z tego zakupu.