Szukaj

Informacje o Chevrolet Malibu VII

Lata produkcji: 2012 – 2016
Segment: Klasa średnia
Ósma, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku. W przeciwieństwie do poprzednich ewolucji Malibu, ta stała się samochodem globalnym Chevroleta, dostępnym na rynkach całego świata (w tym również, po raz pierwszy, w Polsce). Zbudowano go na płycie podłogowej GM Epsilon II platform, którą dzieli między innymi z Oplem Insignia. To nie jedyne pokrewieństwo tych aut, Malibu VIII nawiązuje do Insigni również wieloma akcentami stylistycznymi w środku i na zewnątrz. Z kolei tył samochodu został zainspirowany wyglądem nowego Chevroleta Camaro.
czytaj więcej
Powagosław
Legendarny Malibu wychylił nosa za Ocean, ale w przeciwieństwie do jego poprzedników, to model skrojony właśnie głównie z myślą o rynku europejskim. Być może to przenikanie amerykańskich i europejskich trendów, może dobry projektant, a może po prostu udany pierwowzór (Opel Insignia) sprawia, że wyszedł Chevroletowi naprawdę ładny samochód. ~Powagosław
Luzacjusz
Dwa słowa: świetny. To jedno słowo? No tak, chciałem jeszcze dodać: bardzo. Malibu w końcu znów wygląda tak, jak się nazywa. I nieważne, że jeśli chodzi o amerykańskie wyobrażenia o tym samochodzie, musi nam wystarczyć widok tylnych świateł, jakby żywcem wziętych z Chevy Camaro. ~Luzacjusz

Chevrolet Malibu VII – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Układ jezdny - Widoczność

Wybrane oceny

4,4
~LR_Bruce
Sedan 2.0D 160KM 118kW
Chevrolet Malibu VII
Miałem Malibu LTZ z silnikiem Diesla przez 4 lata, kupione w polskim salonie. Uważam, że w swojej klasie (klasa średnia, marka popularna) jest to bardzo fajne auto, o rewelacyjnym współczynniku cena/jakość. Za relatywnie niewielkie pieniądze dostaje się dobrze wyciszoną, przyzwoicie wyposażoną i mało palącą limuzynę. Jasne, przy niskich prędkościach klekot Diesla jest słyszalny, za to przy poruszaniu się prędkościami 120-140km/h w aucie robi się cicho. Przez cały okres użytkowania (160 tys. km) nie miałem z nim żadnych problemów - tylko części eksploatacyjne przewidziane przez producenta. Jest to oczywiście brat bliźniak Insigni (a raczej to ona kopiuje Malibu, bo Chevrolet to przecież marka GM na rodzimy rynek amerykański), ale w przeciwieństwie do Opla wygląda znacznie ciekawiej (na pewno wersja LTZ) i w przypadku kupna na rynku wtórnym - nie jest to zajeżdżony, flotowy egzemplarz, tylko auto użytkowane prywatnie (mówię oczywiście o autach z polskich salonów). Wśród mankamentów wskazałbym irytujące, drobne usterki - a to bagażnik nie chciał się domknąć (po czym nagle zaczął jak gdyby nigdy nic znowu się domykać), popsuło się ogrzewanie fotela pasażera (szybko naprawione, bo przyczyna była błaha) i rzecz najważniejsza, nie będąca jednak usterką - dostępność części zamiennych oczywiście jest, ale nie zawsze od ręki. Całościowo oceniam to auto bardzo dobrze - jeśli ktoś potrzebuje ekonomicznego, niedrogiego w utrzymaniu i wygodnego środka do dalszych podróży Malibu go w pełni zadowoli. Jeśli z kolei ktoś potrzebuje "prestiżowego" znaczka na masce to będzie marudził, jednak uczciwość nakazywałaby wspomnieć, że nie o kwestie techniczne z tym autem związane mu chodzi.
4,9
~Rafał
Sedan 2.0D 160KM 118kW
Chevrolet Malibu VII
Auto na pewno niespotykane, przyciąga spojrzenia innych. Pięknie poprowadzona linia nadwozia, przód prawie żywcem wyciągnięty z Insygnii natomiast już cała reszta zachwyca. Bardzo wygodne auto na trasy, prowadzi się pewnie i dobrze trzyma się drogi na zakrętach, a i do miasta też się nadaje mimo swoich rozmiarów choć czasem jest problem ze znalezieniem miejsca parkingowego.
4,6
~piotrek opinia po 15 tys
Sedan 2.0D 160KM 118kW
Chevrolet Malibu VII
RADOŚĆ GDY SIĘ NA NIEGO PATRZY I GDY SIĘ GO PROWADZI. Najładniejsza deska rozdzielcza jaką widziałem. Piękne, turkusowe podświetlenie nie nachalne jak w VW albo w Hyundayiu. Dźwignia biegów krótka, sportowa. Kierownica super. Elektryczne sterowanie foteli - bajeczne. Samochód przyspiesza lepiej niż większość 2.0 TDI. Trzyma się drogi i zwraca uwagę.
Chevrolet Malibu VII