Szukaj

Informacje o Chevrolet Spark I

Lata produkcji: 2005 – 2009
Segment: Auta najmniejsze
Miejski model należący do segmentu A produkowany od 2005 roku. Jego poprzednikiem jest Daewoo Matiz. Po bankructwie Daewoo i przejęciu przez Chevroleta, amerykańska marka przemianowała zmienionego Matiza na Sparka, choć na niektórych rynkach (np. Wielka Brytania) auto jest dostępne jako Chevrolet Matiz. Model oparty na prototypie M3X zaprojektowało studio Italdesign. W 2010 na rynek weszła druga generacja Sparka, odmieniona zgodnie z nową stylistyką europejskich Chevroletów. Auto bazuje na koncepcyjnym modelu Beat z 2007 roku.
czytaj więcej
Powagosław
Chevrolet skończył z udawaniem, że Matiz z nazwą zmienioną na Spark to nowa jakość na rynku miejskich maluchów. Spark II to w pewnym sensie rzeczywiście nowa jakość, ale tylko na podwórku wytyczonym kiedyś przez Daewoo. Im dalej, tym mniej ma do powiedzenia. I zaoferowania. ~Powagosław
Luzacjusz
Nowy Spark przestał ocierać się o karykaturalność. On zbudowany jest z samych karykatur. Wystarczy spojrzeć na te światła. Ten strach ma wielkie oczy. Strach na wróble. ~Luzacjusz

Chevrolet Spark I – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wyciszenie - Skrzynia biegów - Karoseria
Średnie spalanie dla Chevrolet Spark I
5,8 – 5,9
l/100 km
6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
Chevrolet Spark I
Hatchback 0.8 51KM 38kW
Wszystko w tym samochodzie zależy od warunków i stylu jazdy. W "trasie" można nim spokojnie osiągnąć 5,5l przy stałych prędkościach 100-110, w mieście jakieś 7,5-8, gorzej jak masz ciężką nogę jak jest w moim przypadku. Ciężko mi się przyzwyczaić do małego momentu obr. więc praktycznie cały czas mam nogę w podłodze wtedy jednak spali średnio 9, nawet 10l ale odwdzięcza z tą wagą szybkim przemieszczaniem :) Według mnie jest to idealny samochód do poruszania się po mieście - zawracanie na jeden raz, zaparkujesz nim wszędzie. Części tanie, ubz. także, abs, poduszki, klima - czego chcieć więcej od małego i praktycznego autka. Gdyby nie to, że spark ma raczej damską stylistykę o jednak wolę większe samochdody z racji na większe pokonywane odległości mógłbym się w nim zakochać, nie chcę już mówić o jeździe prawie za darmo po włożeniu dobrej instalacji.
5,3
Chevrolet Spark I
Hatchback 0.8 51KM 38kW
Auto bardzo ekonomiczne, mam je pół roku i w tym czasie zero awarii. Wlewam paliwo i jadę, niski koszt OC przy zniżce 60% wyszło mniej jak 300 zł na rok. Bardzo dobrze jeździ się nim w cyklu miejskim. Natomiast na trasie jest bardzo słabo, ciężko się wyprzedza. Powyżej prędkości 70km/h mułowaty, no ale niestety tak jest przy małej mocy i słabym momencie obrotowym. Nie do przecenienia jest klimatyzacja dobrze chłodzi i nie ma z nią problemów. Auto jest dla ludzi, którzy muszą się przemieścić z punktu A do B i nie chcą pchać się w duże koszty utrzymania pojazdu.
6,7
Chevrolet Spark I
Hatchback 0.8 51KM 38kW
Świetne autko do jazdy po mieście choć w trasie też doskonale daje sobie radę. Można nim naprawdę dynamicznie pojechać do prędkości wystarczających na miejskich ulicach, niestety płaci się za to spalaniem w okolicach 7-8 litrów. Szybko jednak odwdzięcza się gdy szukamy miejsca do zaparkowania ;)
Chevrolet Spark I