Szukaj

Raporty zużycia paliwa Chevrolet Spark I

Podsumowanie 46 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Chevrolet Spark I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki z LPG Chevrolet Spark I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (46)

5,8
Hatchback 0.8 51KM 38kW
Chevrolet Spark I
Tani w serwisowaniu,każdy ślusarz,tokarz,spawacz, poradzi sobie w naprawach.Mechanikowi głowy nie zawracać.
7,3
Hatchback 0.8 51KM 38kW
Chevrolet Spark I
w miare dobre spalanie
Dziennik kosztów dla Chevrolet Spark I
Średni koszt przejechania 100 km
157,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
6,0
Hatchback 0.8 51KM 38kW
Chevrolet Spark I
7,1
Hatchback 0.8 51KM 38kW
Chevrolet Spark I
+ benzyna nim przełączy się na gaz . Nie opłaca się zakładać do takie auta gazu
6,7
Hatchback 0.8 51KM 38kW
Chevrolet Spark I
Świetne autko do jazdy po mieście choć w trasie też doskonale daje sobie radę. Można nim naprawdę dynamicznie pojechać do prędkości wystarczających na miejskich ulicach, niestety płaci się za to spalaniem w okolicach 7-8 litrów. Szybko jednak odwdzięcza się gdy szukamy miejsca do zaparkowania ;)
6,2
Hatchback 0.8 51KM 38kW
Chevrolet Spark I
Wszystko w tym samochodzie zależy od warunków i stylu jazdy. W "trasie" można nim spokojnie osiągnąć 5,5l przy stałych prędkościach 100-110, w mieście jakieś 7,5-8, gorzej jak masz ciężką nogę jak jest w moim przypadku. Ciężko mi się przyzwyczaić do małego momentu obr. więc praktycznie cały czas mam nogę w podłodze wtedy jednak spali średnio 9, nawet 10l ale odwdzięcza z tą wagą szybkim przemieszczaniem :) Według mnie jest to idealny samochód do poruszania się po mieście - zawracanie na jeden raz, zaparkujesz nim wszędzie. Części tanie, ubz. także, abs, poduszki, klima - czego chcieć więcej od małego i praktycznego autka. Gdyby nie to, że spark ma raczej damską stylistykę o jednak wolę większe samochdody z racji na większe pokonywane odległości mógłbym się w nim zakochać, nie chcę już mówić o jeździe prawie za darmo po włożeniu dobrej instalacji.
5,3
Hatchback 0.8 51KM 38kW
Chevrolet Spark I
Auto bardzo ekonomiczne, mam je pół roku i w tym czasie zero awarii. Wlewam paliwo i jadę, niski koszt OC przy zniżce 60% wyszło mniej jak 300 zł na rok. Bardzo dobrze jeździ się nim w cyklu miejskim. Natomiast na trasie jest bardzo słabo, ciężko się wyprzedza. Powyżej prędkości 70km/h mułowaty, no ale niestety tak jest przy małej mocy i słabym momencie obrotowym. Nie do przecenienia jest klimatyzacja dobrze chłodzi i nie ma z nią problemów. Auto jest dla ludzi, którzy muszą się przemieścić z punktu A do B i nie chcą pchać się w duże koszty utrzymania pojazdu.
5,1
Hatchback 0.8 51KM 38kW
Chevrolet Spark I
5.0L to średnie spalanie w trasie przy jeździe 100-120km/h , 6.0L to jazda po mieście, chcoaż ostatnio spalanie zaczęło spadać do 5,5L(lato!). Spalanie 4,4L to z trasy przy prędkości 90km/h. w zimie na mrozach spalanie wzrasta, w mieście nawet o litr, ale na pociszenie nie ma problemów z rozruchem samochodu. Z dieslami bywało różnie...Generalnie spalanie jest ok + niskie opłaty :)
5,4
Hatchback 0.8 51KM 38kW
Chevrolet Spark I
Głównie jeździłem w mieście, więc nie umiem dokładnie podać wartości spalania w trasie.
6,1
Hatchback 0.8 51KM 38kW
Chevrolet Spark I
Bardzo wysokie ceny przeglądów w ASO, nieporównywalne do konkurencji. Części dużo droższe niż parę lat do matiza, ale znaczek GM na opakowaniu kosztuje... Jakość niestety nie jest w pakiecie.
Chevrolet Spark I