AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Chevrolet
Tahoe
Tahoe
Chevrolet Tahoe
– wybierz generację
Pokaż generacje z silnikiem:
Benzynowym
Benzynowym LPG
Diesla
Elektrycznym
Hybrydowym
Hybrydowym Diesla
Hybrydowym Diesla plug-in
Hybrydowym plug-in
Chevrolet Tahoe
GMT900 (2007 - 2014)
3 opinie
Pokaż wersje silnika
Chevrolet Tahoe
GMT840 (1999 - 2006)
6 opinii
Pokaż wersje silnika
Chevrolet Tahoe
GMT410 (1995 - 1999)
8 opinii
Pokaż wersje silnika
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Informacje
o Chevrolet Tahoe
Lata produkcji:
1995 – 2014
(1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014)
Segment:
Crossovery/SUVy/Terenowe
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
+ 51 zdjęć
Dane techniczne
Chevrolet Tahoe
180–401
KM
Moc silników
4,8–6,5
l
Pojemność silników
156–230
km/h
Prędkość maksymalna
7,2–12,0
s
Przyspieszenie 0-100
Zobacz dane techniczne
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Oceny
Chevrolet Tahoe
Liczba ocen:
17
Ogólna ocena
4,3
/5
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(88%)
Zalety
+ Karoseria
+ Silnik
+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wady
- Bezawaryjność (drobiazgi)
- Wyciszenie
- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wybrane
oceny
4,4
~Chevrolet
Chevrolet Tahoe GMT410
Terenowy 5.7 i V8 258KM 190kW
W pełni zasługuje na 5 gwiazdek, nie odejmuję żadnej, bo przecież nie można odjąć za wiek, ani za to że jest duży, ciężki i dużo pali. Bo to tak, jakby ktoś kupił Rolls Royca i narzekał że drogo kosztuje. Tahoe to auto, które trudno porównać do jakiegokolwiek europejskiego czy japońskiego samochodu. Jest to typowa amerykańska landara, długa, szeroka, wygodna. I amerykańska konstrukcja oparta na półciężarówce, z pełną ramą i mocnym zawieszeniem. Nie jest to typowa terenówka, jak niektórzy piszą, bo wg mnie dyskwalifikują go kąty, ale jest mocny suv z reduktorem ( w mojej wersji niestety elektrycznie sterowanym). Pod względem dzielności bije na głowę wszystkie współczesne suvy, które nadają się co najwyżej na łąkę. Ma spory prześwit, lecz ze względu na długość słabe kąty natarcia, zejścia i rampowy. Napędy to 2WD -chodzi tylko tył i lewa półośka na przodzie (ale nie ciągnie), AUTO - dopina się prawa półośka, ale przód nadal nie działa dopóki ABS nie wykryje różnicy w obrotach przednich i tylnych kół, 4HI i 4LO - wszystko zapięte na sztywno, można jeździć tylko w terenie, na asfalcie ewentualnie tylko po prostej, ale lepiej nie. Samochód o prostej konstrukcji i raczej bezawaryjny, ale trzeba wziąć poprawkę na wiek, niektóre części mają prawo być zużyte. Wbrew powszechnej opinii nie ma problemu z częściami. Dużo części jest dostępnych niemal od ręki, a jak nie ma, to w ciągu 7 - 10 dni przychodzą ze Stanów. Ceny może są wyższe, ale nie powalają. Na pewno w obsłudze jest tańszy samochód niż współczesne auta ze skomplikowanym zawieszeniem i mnóstwem elektroniki. Zawieszenie i układ kierowniczy są mocne i łatwe w naprawie, ale trzeba się przyzwyczaić. Zawieszenie jest miękkie, ale wynosi na zakrętach, układ kierowniczy z bardzo dobrym wspomaganiem, ale sprawia wrażenie, że kierownica nie jest połączona z kołami. W środku bardzo dużo miejsca z przodu i z tyłu, miękkie fotele, podłokietniki, pełna elektryka wszystkiego. Tylne siedzenia składają się na płasko, bez problemu można spać w środku. Widoczność dobra, choć nie można za blisko podjeżdżać do świateł. Ogrzewanie sprawne, ale przydałoby się lepsze, ponadto długo się rozgrzewa. Ten rocznik ma jeszcze prostą instalację elektryczną, następny już nie tak - osiem cewek zapłonowych. Swoją masą, miękkim zawieszeniem samochód w ogóle nie prowokuje do szybkiej jazdy, największą przyjemność odczuwa się między 80 a 100/h. Nie wiem ile spala benzyny, bo z wiadomych względów nie wyjeździłem nigdy pełnego zbiornika. Gazu, przy mojej raczej spokojnej jeździe i głównie poza miastem pali ok. 20 litrów, co odpowiada mniej więcej kosztom paliwa 2-litrowej benzyny. Ma też swoje wady: - mógłby żywiej reagować na pedał gazu - mieć lesze ogrzewanie - hamulce - nie są złe, ale mogłyby być lepsze I to chyba wszystko, więcej wad nie kojarzę.
Dodane
5 lat temu
4,6
~Andrzej
Chevrolet Tahoe GMT840
Terenowy 5.3 i V8 4WD 288KM 212kW
Zaczarowany! Wygodny i komfortowy, bezpieczny i niezawodny. Silnik skrzynia zawieszenie na dzień dzisiejszy bez awarii, poważna awaria sprzęgło kompresora klimatyzacji, koszt nowego 240$ i na 15 lat spokój. Wygodny w trasy, Na letnie polecam węższe koła 265 na 225 cichszy oszczedniejszy
Dodane
5 lat temu
4,4
~stenn
Chevrolet Tahoe GMT840
Terenowy 5.3 i V8 288KM 212kW
Najlepszy SUV świata dla mnie na drogi utwardzone i lekki teren. Choć wiem że potrafi sobie poradzić w ciężkich warunkach. Mechanicznie bardzo proste trwałe rozwiązania. Elektronika zaawansowana ale bez przesady. Wszystko na swoim miejscu. Dla mnie super
Dodane
16 lat temu
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Chevrolet Tahoe
Liczba raportów:
15
Średnie spalanie dla
Chevrolet Tahoe
pb
16,7 – 20,5
l/100 km
on
12,7
l/100 km
lpg
14,7 – 23,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
LPG
23,7
Chevrolet Tahoe GMT840
Terenowy 5.3 i V8 4WD 288KM 212kW
Chevrolet Tahoe to naprawdę niezłe auto. Duże, przestronne, super wyposażone, terenowe. Idealne dla czteroosobowej rodziny z małymi dziećmi. Idealne na polskie drogi, szczególnie zimą. Spalanie odnosi się do LPG. Ja mam ustawioną sekwencję na 40 stopni Celsjusza. Wcześniej się nie przełączy. W zimie na krótkich dystansach przy małych przebiegach dziennych trzeba liczyć 5 litrów benzyny i 25 litrów gazu na 100 kilometrów. Ale to jest ekstremum. Dystanse po 1 kilometrze lub krótsze. Dłuższe postoje na włączonym silniku. Średnio wychodzi 20 litrów gazu i około 2 litrów benzyny na 100 kilometrów. Jednak cały czas mówimy o jeździe mieszanej z przewagą krótkich dystansów i niewielkich przebiegów. Parę razy w roku zapuszczamy się nad morze. Średnie spalanie na dystansie 500 kilometrów wynosi 16 litrów gazu na 100 kilometrów. Zawsze wtedy jadą 4 osoby a przepastny bagażnik jest wyładowany po dach. W sumie około 600 kilogramów ładunku. Trzeba sobie zdawać sprawę, że to przekracza techniczne możliwości 99 procent samochodów jeżdżących po naszych drogach a dodatkowo wpływa na wzrost zużycia paliwa. Na autostradzie trzeba liczyć 25 litrów gazu na 100 kilometrów.
Dodane
12 lat temu
LPG
19,0
Chevrolet Tahoe GMT840
Terenowy 5.3 i V8 288KM 212kW
Jak przeliczasz kilometry podróżowania poprzez ilość litrów spalonego paliwa - to kup sobie 1,9tdi. Zaś jeżeli cenisz bezpieczeństwo, komfort, dynamikę i przyjemność z jeżdżenia - to jest super auto. Mój jest zagazowany - nie narzekam. Jeżdżąc spokojnie w cyklu mieszanym pali mi 19-22 litrów gazu (benzyny 14-18l) Może spalić i 30 - wszystko zależy od umiejętności jeżdżenia takim potworkiem. Pamiętaj ten silnik ma rozłonczane cylindry - dlatego jeżdząc spokojnie bądź na trasie pali naprawdę nie tak dużo. Części i tu lekki klops - podstawowe do kupienia w Polsce, reszta w 2 tygodnie ze Stanów. Cenowo jak do auta tej klasy - napewno taniej niż do Lexusa, czy BMW.
Dodane
16 lat temu
LPG
20,7
Chevrolet Tahoe GMT410
Terenowy 5.7 i V8 4WD 258KM 190kW
Trasa 110-120 km/h spalanie 16,5 lpg. Miasto max 25 lpg. Bardzo oszczedny silnik jak na taka pojemnosc, oczywiscie mowimy tu o Vortecu. Wczesniej mialem silverado 1994 z 5,7 big block (nie vortec) to trasa minimum 22lpg przy predkosci 90km/h a miasto 38 litrow :O
Dodane
8 lat temu
Zobacz wszystkie raporty spalania
Dziennik kosztów
Chevrolet Tahoe
Liczba wpisów:
48
Sprawdź wydatki dla
Chevrolet Tahoe
LPG
66,00
zł
za 100 km
Zobacz wszystkie dzienniki
Opinie o
instalacjach LPG
Liczba wpisów:
1
5,0
Chevrolet Tahoe GMT900
Terenowy 5.3 325KM 239kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC Sequent P&D
przebieg:
50 tys. km
użytkowana przez:
130 tys. km
Jeździ się dalej rewelacyjnie i czuć moc. Instalacja BRC dobrze założona i wyregulowana, poza standardowymi przeglądami obyło się bez wizyt w serwisie. Koszt zwrócił się już z nawiązką.
Dodane
9 lat temu
Zobacz wszystkie opinie LPG
Galerie
Chevrolet Tahoe
Chevrolet Tahoe Facelifting (2015)
+ 18 zdjęć
Chevrolet Tahoe
+ 33 zdjęcia
Zobacz wszystkie galerie
Chevrolet Tahoe
4,3 (17 ocen)
Wybierz generacje
GMT410
GMT840
GMT900
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Chevrolet Tahoe w pigułce
Chevrolet Tahoe
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Chevrolet Tahoe
Dane techniczne
Chevrolet Tahoe
Raporty zużycia paliwa
Chevrolet Tahoe
Opinie
Chevrolet Tahoe
Usterki
Chevrolet Tahoe
Publikacje
Chevrolet Tahoe
Newsy
Chevrolet Tahoe
Galerie
Chevrolet Tahoe
Nasze pomiary
Chevrolet Tahoe
Filmy
Chevrolet Tahoe
Ogłoszenia
Chevrolet Tahoe
Ceny aut używanych
Chevrolet Tahoe
Dziennik kosztów
Chevrolet Tahoe
Opinie o instalacjach LPG
Chevrolet Tahoe
Testy zderzeniowe
Chevrolet
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Chevrolet Tahoe
Dane techniczne
15 raportów
zużycia paliwa
17 opinii
użytkowników
73 ogłoszenia
używanych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy