AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Marki i modele
Wyszukiwarka aut
Elektryczne
Rankingi
Testy i opinie
Oceń swoje auto
Oceń instalację LPG
Zużycie paliwa
Usterki
Oceń swój motocykl
Euroncap
Auta nowe
Auta używane
Ceny aut używanych
Dokumenty dla kierowcy
Dane techniczne
Dane techniczne
Rankingi
Motogazeta
Publikacje
Filmy
Newsy
Galerie
Nasze pomiary
Wydarzenia
Filmy
Porady
Motosłownik
Piłeś nie jedź
Dziennik kosztów
Firmy
Za granicą
Prawo jazdy
Kalkulatory
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw w Polsce
Ceny paliw za granicą
Mapa stacji paliw
Dodaj stację paliw
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Pewne oferty
od dealerów
Poznaj usterki przed zakupem
Powiadomienia
Chcesz otrzymywać powiadomienia o najnowszych publikacjach, filmach i newsach.
Nie, dziękuję
Tak, poproszę
AutoCentrum
Auta
Chrysler
300M
3.5 i V6 24V 252KM 185kW 1998-2004
3.5 i V6 24V 252KM 185kW 1998-2004
Informacje
o Chrysler 300M 3.5 i V6 24V 252KM 185kW 1998-2004
Lata produkcji:
1998 – 2004
(1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004)
Segment:
Wyższa klasa średnia
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
+ 0 zdjęć
Publikacje
o Chrysler 300M
Chrysler 300M - prawdziwy Amerykanin
Niestety, samochody amerykańskie nigdy jakoś szczególnie mnie nie interesowały. Duże, paliwożerne, często w moim mniemaniu nazbyt przerośnięte. Być...
Chrysler
300M
Europejski Amerykanin
Amerykańskie samochody nie cieszą się zbyt dużą popularnością w Europie. Są postrzegane jako paliwożerne, drogie w użytkowaniu pojazdy dla...
Więcej publikacji o Chrysler 300M
Ogłoszenia
używanych
Chrysler 300M
Liczba ogłoszeń:
1
Chrysler 300M 1999
Cena:
8 000
PLN
CHRYSLER 300 M (LR) 3.5 V6 24V 254 KM
1999
238 500 km
254 KM
benzynowy
Planujesz sprzedać samochód?
Dodaj
ogłoszenie
Wszystkie ogłoszenia
Dane techniczne
Chrysler 300M 3.5 i V6 24V 252KM 185kW 1998-2004
Produkowany
od
1998
do
2004
roku
Pojemność skokowa
3518
cm
3
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
252
KM
(185
kW
)
przy
6400
obr/min
Maksymalny moment obrotowy
340
Nm przy
3950
obr/min
Montaż silnika
z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
6
Układ cylindrów
widlasty
Liczba zaworów
24
Stopień sprężania
10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
96 x 81
mm
Zapłon
iskrowy
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni
Automatyczna
Napęd na przednią oś
Dostępny
Liczba stopni
Zobacz dane techniczne
Oceny
Chrysler 300M 3.5 i V6 24V 252KM 185kW 1998-2004
Liczba ocen:
109
Ogólna ocena
4,4
/5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(88%)
Zalety
+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
+ Wentylacja i ogrzewanie
+ Ergonomia
Wady
- Bezawaryjność (poważne usterki)
- Widoczność
- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wybrane
oceny
4,9
~gall78
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Chrysler 300M
Stosunek jakości i ceny wyśmienity. Zwłaszcza, że w dniu dzisiejszym doinwestowane 300M można kupić z około 10 tyś zł. Autko jak na ten segment jest bardzo tanie w utrzymaniu (ja mam dobrą instalację LPG). Choć to stara maszyna to usterki zdarzają się niezwykle żadko. Auto sprwauje się całkiem nieźle w stosunku do współczesnych aut z niemiec ( wiem bo mam:-)), które choć lepiej wykonane wewnątrz powalają banalnymi awariami. Dużą zaletą 300m jest brak problemów z komputerem. To auto jak narazie zawsze dowiozło mnie do wyznaczonego celu i mam nadzieję, że nadal tak będzie.
4,5
~jogi babu
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Chrysler 300M
co tu pisać. tego auta nie kupuje się przypadkowo. wiemy na co sie decydujemy. jeśli kupi sie zadbany egzemplarz , jest się z niego bardzo zadowolonym. auto bardzo duże, bardzo wygodnie. Płynie a nie jedzie. czy to trasa, czy miasto jedzie sie komfortowo. raczej do wygodnej jazdy niż do wyścigów, choć jak przyciśniemy to 250KM robi swoje. wygląd ponadczasowy. wywołuje uśmiech na twarzy. wbrew opiniom tych,którzy nigdy go nie mieli, auto tanie w utrzymaniu-samochody niższej klasy są niekiedy droższe. wiadomo jak coś bardzo poważnego sie zepsuje, to i poważne wydatki, ale tak w każdym aucie. na rynku jest b.dużo 300m - dobrej sztuki trzeba długo poszukać. ja po swoją jechałem 600km. a nie był to pierwszy wyjazd. przed zakupem koniecznie sprawdzić w serwisie,który robi takie auta.
3,9
~Majk 300m
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Chrysler 300M
To moje 2 auto tej marki i powiem, że polecam je z uwagi na przystępną obecnie cenę w stosunku do komfortu. Jest to auto w miarę młode, dynamiczne, dające sporo frajdy z jazdy, jest nietuzinkowe niezbyt często spotykane na drogach więc wzbudza zainteresowanie. Ma kilka detali które mogą wkurzyć ale jest ich znacznie mniej niż pozytywów. Najmocniejsza strona to silnik, skrzynia, komfort podróży oraz dobry sprzęt nagłaśniający Infinity. Dostępność części zamiennych w 90% bezproblemowo praktycznie od ręki lub w necie.
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Chrysler 300M 3.5 i V6 24V 252KM 185kW 1998-2004
Liczba raportów:
118
Średnie spalanie dla
Chrysler 300M 3.5 i V6 24V 252KM 185kW 1998-2004
pb
12,4
l/100 km
lpg
13,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
LPG
12,7
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Chrysler 300M
Chrysler 3.5litra spalanie bajka, miałem wcześniej golfa TDI 90KM i byłem sceptycznie nastawiony do dużych pojemności ale pożyczyłem od kuzyna własnie tego chryslera i myślenie mi się zmieniło diametralnie!!Sam kupiłem ten samochód i sie cieszę bo GOLF TDI spalał mi 44zł/100km, chrysler spala 15.5L LPG/100km czyli 34zł LPG/100km i to w mieście. Minimalnie w miescie sprawdzałem spali 12.5L LPG/100km ale to jest jazda "patrolowa". To nie jest "nie do wiary" auto ma 260koni i jedzie za dotknięciem gazu nie trzeba go katować!! W trasie przy prędkości 160km/h chrysler ma zaledwie 3000obr/min i pali 12.5L LPG/100km, przy 120km/h - 10.5L/100km a mam ciężką nogę a spalanie logiczne wynika z wolnossącego silniczka wolnoobrotowego no bajka. NIGDY WIECEJ TDI i pochodnych diesla ani małych pojemności. Przemyślcie to sobie. Aha nie kupujcie aut importowanych z USA tylko europejskie- w USA nikt nie leje syntetycznych olejów do samochodów (MOPAR jest mineralny)a ludzie sprowadzają auta i zalewają syntetykami które czyszczą silnik od wewnątrz rozpuszczając różnego rodzaju nagary i zatarcie panewek gotowe, do tego oczywiście składa się pilnowanie stanu oleju w silniku 300m ponieważ 3.5Litra ma zaledwie 5litrów oleju w misce olejowej to za mało zdecydowanie podczas gdy BMW ma 9litrów oleju. Trzeba pilnować poziomu oleju i szerokiej drogi.
Pb
10,9
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Chrysler 300M
co tu pisać jak na auto 255 konne pali bardzo, bardzo mało, znacznie mniej od A6 2,4 :D no i przede wszystkim wygląda :D części eksploatacyjne bardzo tanie, brak jakiejkolwiek awarii czyli to co zaoszczędzę na częściach i naprawach wlewam do baku :( wychodzi na zero, elementy zawieszenia trwałe, jedyne co kopie po kieszeni to cena opon dobre opony to 2500zł wzwyż, ze względów na gabaryty van-a po mieście ciężko się jeździ a szczególnie ciężko znaleźć miejsce do zaparkowania ponad (5 m długości) natomiast na długiej trasie takie auto to marzenie robiłem nim trasę blisko 2000km zmęczenie było odczuwalne, ale nie była to katorga jak w innych autach, dodam jeszcze od siebie że spalanie zależy od kultury kierowcy jeżeli z pod każdych świateł butuje przejeżdża 100 metrów i hamuje to spali w mieście nawet z 17 litrów jeżeli jedziemy tak jak inni z normalna dynamiką nie utrudniając nikomu jazdy ale jeżdżąc dynamicznie spali nam 12,5 nawet mniej z tym ze ciężko się czasami powstrzymać żeby nie przydepnąć :D mowa tu o jeździe w mieście a nie staniu w korku bo wtedy to roboczogodziny :D i wtedy nawet maluch spali 20/100 :D
LPG
15,2
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Chrysler 300M
Jak ktoś kupuje auto o takiej pojemności to nie może liczyć, że auto będzie paliło 6 litrów. Pali tyle ile musi. Osobiście pomykam bardzo ekonomicznie- wg przepisów :)Nie mam potrzeby piłowania silnika- przecież to nie wyścigówka. Tym autem się płynie, więc spalanie jest naprawdę super- oczywiście jak dla mnie. Gdyby jednak ktoś chciał cały czas z piskiem ruszać spod świateł i w pełni wykorzystywać 250 kucyków to zapewne spalanie wyniosłoby ponad 20l- tylko zadaję sobie pytanie - po co?- mnie to osobiście nie bawi. Wolę się toczyć na drodze, ale mam świadomość, że gdybym chciał to tylko wciskam gaz do końca i inne autka są w tyle.....i ta świadomość mi wystarczy :) Moje przebiegi to głównie trasa. Przy tempomacie i 90km/h jestem w stanie zejść nawet do 10,5 lpg.
Zobacz wszystkie raporty spalania
Usterki
Chrysler 300M
Liczba wpisów:
5
P0700
Chrysler 300M 2.7 i V6 24V 203KM 149kW 1998-2004
układ napędowy
P0734;P0733;P0731 Po założeniu instalacji gazowej wyskakują błędy dotyczące automatycznej skrzyni biegów., P0700;P0734;P0733;P0731;nie wiem o co w tym wszystkim chodzi,może ktoś miał taki problem? co z tym zrobić
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Łożysko mocowania sprężyny.
Chrysler 300M 3.5 i V6 24V 252KM 185kW 1998-2004
zawieszenie
Wymieniłem mocowanie amortyzatora i łożysko skrętne bo był stukot podczas skręcania w prawo lub lewo, wyłamało całe mocowanie łożyska, kupiłem drugie i po wyjechaniu z warsztatu nadal jest stukanie przy skręcie i mechanik nie ma pojęcia dlaczego i nie wiadomo czy znowu nie wyłamało mocowania od nowa. Stukot z prawej strony, najprawdopodobniej sprężyna się przesuwa. Wymieniłem cały zestaw naprawczy układu kierowniczego,wymieniłem piastę, i dwa razy mocowanie amortyzatora i nadal stuka.
Problem rozwiązany
4 komentarze
samochód zgasł
Chrysler 300M 2.7 i V6 24V 203KM 149kW 1998-2004
instalacja elektryczna
252 tys. km
samochód zgasł podczas jazdy i nie zapala.jest brak iskry.proszę o pomoc
Oczekuje na rozwiązanie
Zobacz wszystkie zgłoszone usterki
Opinie o
instalacjach LPG
Liczba wpisów:
7
5,0
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Chrysler 300M
homologacja:
LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja:
LOVATO
przebieg:
120 tys. km
użytkowana przez:
80 tys. km
Bardzo dobra decyzja odnośnie zagazowania auta różnica ogromna w zmniejszonych wydatkach na paliwo , Instalacja sprawuje się bardzo dobrze , spalanie gazu w granicach 11-13 litrów zależności od stylu Jazdy. Jak najbardziej polecam Instalacja Lovato Smart .
4,0
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Chrysler 300M
homologacja:
ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja:
ELPIGAZ STELLA
przebieg:
100 tys. km
użytkowana przez:
80 tys. km
miałem wiele problemów z inst gaz ale to nie jej wina !!! jeśli człowiek który wcześniej był wiejskim niedouczonym mechanikiem a teraz zabrał się za montaż i reg inst gaz (i to w renomowanym autoryzowanym serwisie) to jak do h... te samochody mają jezdzic ??? jedyny gazownik którego znam i naprawdę ogarnia tematy jest w mińsku maz adresu nie pamiętam ale tel 509 845 837 lub...
4,8
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Chrysler 300M
instalacja:
BRC
przebieg:
100 tys. km
użytkowana przez:
30 tys. km
podczas przełączania z benzyny na gaz bardzo lekko stuka(daje się to odczuc w aucie)
Zobacz wszystkie opinie LPG
Galerie
Chrysler 300M
Chrysler 300M - galeria redakcyjna
+ 18 zdjęć
Zobacz wszystkie galerie
Chrysler 300M 3.5 i V6 24V 252KM 185kW 1998-2004
4,4 (109 ocen )
Wybierz inny silnik
2.7 i V6 24V 203 KM
3.5 i V6 24V 252 KM
Wybierz inny silnik
Chrysler 300M w pigułce
Chrysler 300M
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Chrysler 300M
Dane techniczne
Chrysler 300M 3.5 i V6 24V 252KM 185kW 1998-2004
Raporty zużycia paliwa
Chrysler 300M 3.5 i V6 24V 252KM 185kW 1998-2004
Opinie
Chrysler 300M 3.5 i V6 24V 252KM 185kW 1998-2004
Usterki
Chrysler 300M 3.5 i V6 24V 252KM 185kW 1998-2004
Publikacje
Chrysler 300M
Newsy
Chrysler 300M
Galerie
Chrysler 300M
Nasze pomiary
Chrysler 300M
Filmy
Chrysler 300M
Ogłoszenia
Chrysler 300M
Ceny aut używanych
Chrysler 300M
Dziennik kosztów
Chrysler 300M 3.5 i V6 24V 252KM 185kW 1998-2004
Opinie o instalacjach LPG
Chrysler 300M 3.5 i V6 24V 252KM 185kW 1998-2004
Testy zderzeniowe
Chrysler
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Chrysler 300M
Dane techniczne
146 raportów
zużycia paliwa
136 opinii
użytkowników
1 ogłoszenie
używanych
7 zgłoszonych
usterek
2 publikacje
o tym modelu
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Wirtualny alkomat
Sprawdź VIN
NOWE
Porady
Kalkulator LPG
Benzyna czy diesel?
Kredyt czy leasing?
Pierwsza pomoc