Szukaj

Informacje o Chrysler 300M

Lata produkcji: 1998 – 2004
Segment: Wyższa klasa średnia

Chrysler 300M – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Chrysler 300M

Liczba ocen: 136
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Silnik

Wady

- Poważne usterki - Widoczność - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,9
~gall78
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Chrysler 300M
Stosunek jakości i ceny wyśmienity. Zwłaszcza, że w dniu dzisiejszym doinwestowane 300M można kupić z około 10 tyś zł. Autko jak na ten segment jest bardzo tanie w utrzymaniu (ja mam dobrą instalację LPG). Choć to stara maszyna to usterki zdarzają się niezwykle żadko. Auto sprwauje się całkiem nieźle w stosunku do współczesnych aut z niemiec ( wiem bo mam:-)), które choć lepiej wykonane wewnątrz powalają banalnymi awariami. Dużą zaletą 300m jest brak problemów z komputerem. To auto jak narazie zawsze dowiozło mnie do wyznaczonego celu i mam nadzieję, że nadal tak będzie.
4,5
~jogi babu
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Chrysler 300M
co tu pisać. tego auta nie kupuje się przypadkowo. wiemy na co sie decydujemy. jeśli kupi sie zadbany egzemplarz , jest się z niego bardzo zadowolonym. auto bardzo duże, bardzo wygodnie. Płynie a nie jedzie. czy to trasa, czy miasto jedzie sie komfortowo. raczej do wygodnej jazdy niż do wyścigów, choć jak przyciśniemy to 250KM robi swoje. wygląd ponadczasowy. wywołuje uśmiech na twarzy. wbrew opiniom tych,którzy nigdy go nie mieli, auto tanie w utrzymaniu-samochody niższej klasy są niekiedy droższe. wiadomo jak coś bardzo poważnego sie zepsuje, to i poważne wydatki, ale tak w każdym aucie. na rynku jest b.dużo 300m - dobrej sztuki trzeba długo poszukać. ja po swoją jechałem 600km. a nie był to pierwszy wyjazd. przed zakupem koniecznie sprawdzić w serwisie,który robi takie auta.
3,9
~Majk 300m
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Chrysler 300M
To moje 2 auto tej marki i powiem, że polecam je z uwagi na przystępną obecnie cenę w stosunku do komfortu. Jest to auto w miarę młode, dynamiczne, dające sporo frajdy z jazdy, jest nietuzinkowe niezbyt często spotykane na drogach więc wzbudza zainteresowanie. Ma kilka detali które mogą wkurzyć ale jest ich znacznie mniej niż pozytywów. Najmocniejsza strona to silnik, skrzynia, komfort podróży oraz dobry sprzęt nagłaśniający Infinity. Dostępność części zamiennych w 90% bezproblemowo praktycznie od ręki lub w necie.

Raporty spalania Chrysler 300M

Liczba raportów: 146
Średnie spalanie dla Chrysler 300M
11,7 – 12,4
l/100 km
13,6 – 13,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,7
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Chrysler 300M
Chrysler 3.5litra spalanie bajka, miałem wcześniej golfa TDI 90KM i byłem sceptycznie nastawiony do dużych pojemności ale pożyczyłem od kuzyna własnie tego chryslera i myślenie mi się zmieniło diametralnie!!Sam kupiłem ten samochód i sie cieszę bo GOLF TDI spalał mi 44zł/100km, chrysler spala 15.5L LPG/100km czyli 34zł LPG/100km i to w mieście. Minimalnie w miescie sprawdzałem spali 12.5L LPG/100km ale to jest jazda "patrolowa". To nie jest "nie do wiary" auto ma 260koni i jedzie za dotknięciem gazu nie trzeba go katować!! W trasie przy prędkości 160km/h chrysler ma zaledwie 3000obr/min i pali 12.5L LPG/100km, przy 120km/h - 10.5L/100km a mam ciężką nogę a spalanie logiczne wynika z wolnossącego silniczka wolnoobrotowego no bajka. NIGDY WIECEJ TDI i pochodnych diesla ani małych pojemności. Przemyślcie to sobie. Aha nie kupujcie aut importowanych z USA tylko europejskie- w USA nikt nie leje syntetycznych olejów do samochodów (MOPAR jest mineralny)a ludzie sprowadzają auta i zalewają syntetykami które czyszczą silnik od wewnątrz rozpuszczając różnego rodzaju nagary i zatarcie panewek gotowe, do tego oczywiście składa się pilnowanie stanu oleju w silniku 300m ponieważ 3.5Litra ma zaledwie 5litrów oleju w misce olejowej to za mało zdecydowanie podczas gdy BMW ma 9litrów oleju. Trzeba pilnować poziomu oleju i szerokiej drogi.
10,9
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Chrysler 300M
co tu pisać jak na auto 255 konne pali bardzo, bardzo mało, znacznie mniej od A6 2,4 :D no i przede wszystkim wygląda :D części eksploatacyjne bardzo tanie, brak jakiejkolwiek awarii czyli to co zaoszczędzę na częściach i naprawach wlewam do baku :( wychodzi na zero, elementy zawieszenia trwałe, jedyne co kopie po kieszeni to cena opon dobre opony to 2500zł wzwyż, ze względów na gabaryty van-a po mieście ciężko się jeździ a szczególnie ciężko znaleźć miejsce do zaparkowania ponad (5 m długości) natomiast na długiej trasie takie auto to marzenie robiłem nim trasę blisko 2000km zmęczenie było odczuwalne, ale nie była to katorga jak w innych autach, dodam jeszcze od siebie że spalanie zależy od kultury kierowcy jeżeli z pod każdych świateł butuje przejeżdża 100 metrów i hamuje to spali w mieście nawet z 17 litrów jeżeli jedziemy tak jak inni z normalna dynamiką nie utrudniając nikomu jazdy ale jeżdżąc dynamicznie spali nam 12,5 nawet mniej z tym ze ciężko się czasami powstrzymać żeby nie przydepnąć :D mowa tu o jeździe w mieście a nie staniu w korku bo wtedy to roboczogodziny :D i wtedy nawet maluch spali 20/100 :D
15,2
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Chrysler 300M
Jak ktoś kupuje auto o takiej pojemności to nie może liczyć, że auto będzie paliło 6 litrów. Pali tyle ile musi. Osobiście pomykam bardzo ekonomicznie- wg przepisów :)Nie mam potrzeby piłowania silnika- przecież to nie wyścigówka. Tym autem się płynie, więc spalanie jest naprawdę super- oczywiście jak dla mnie. Gdyby jednak ktoś chciał cały czas z piskiem ruszać spod świateł i w pełni wykorzystywać 250 kucyków to zapewne spalanie wyniosłoby ponad 20l- tylko zadaję sobie pytanie - po co?- mnie to osobiście nie bawi. Wolę się toczyć na drodze, ale mam świadomość, że gdybym chciał to tylko wciskam gaz do końca i inne autka są w tyle.....i ta świadomość mi wystarczy :) Moje przebiegi to głównie trasa. Przy tempomacie i 90km/h jestem w stanie zejść nawet do 10,5 lpg.

Usterki Chrysler 300M

Liczba wpisów: 10
Tuleja metalowo gumowa mocowania drążka reakcyjnego
  • Chrysler 300M
  • układ kierowniczy
Występowanie usterki:
tuleja metalowo gumowa mocowania drążka reakcyjnego do maglownicy, u mnie przy 210 tysiącach musiałem wymienić. może nikogo nie dziwi fakt bo elementy metalowo gumowe zawieszenia i układu kierowniczego na naszych pięknych drogach wytrzymują znacznie mniej ale trzeba opisać ta usterkę gdyż wyrobiona tuleja doprowadza w skrajnym przypadku do ścięcia śruby na maglownicy co skutkuje całkowitą utratą sterowności auta, (możemy sobie kręcić kierownica do okoła) co w skrajnych przypadkach kończy się wypadkiem, także zalecam kontrole tego elementu przy każdym badaniu technicznym pojazdu element ten jest na tyle wytrzymały że 210 tys wytrzymał, ale zdarzały się wypadki kiedy pęknięta śruba doprowadziła do wypadku. powoduje to podobny efekt jak przy wypięciu się przegubu końcówki drążka bądź wypięciu się przegubu wahacza, ale niewielu zaznajomionych z tematem diagnostów sprawdza ten element.
szyby
  • Chrysler 300M
  • inne
witam właśnie przyjechało mi zamówione i ściągnięte autko chrysler 300m wszytko w nim działa idealnie z wyjątkiem otwierania szyby dziwnie terkocze gdy się ją opuszcza lub podnosi mam pytanie to coś z silniczkiem podnoszenia szyby ?? czy może jakaś inna przyczyna??? w czasie opuszczenia szyby terkoecze dziwnie jeszcze nie został rozwiązany
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
P0700
  • Chrysler 300M 2.7 i V6 24V 203KM 149kW 1998-2004
  • układ napędowy
P0734;P0733;P0731 Po założeniu instalacji gazowej wyskakują błędy dotyczące automatycznej skrzyni biegów., P0700;P0734;P0733;P0731;nie wiem o co w tym wszystkim chodzi,może ktoś miał taki problem? co z tym zrobić
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Chrysler 300M