Szukaj

Chrysler Neon I – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Chrysler Neon I

Lata produkcji: 1994 – 1999
Segment: Niższa klasa średnia

Oceny Chrysler Neon I

Liczba ocen: 76
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(97%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Chrysler Neon I
7,0 – 9,1
l/100 km
9,2 – 10,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,3
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Chrysler Neon spalał przeciętnie 10l gazu. Wynik ten to średnie spalanie roczne. Najniżej w długiej (200km) trasie spalił 8l - jazda bardzo oszczędna, do 100km/h MAX, gdy nie potrzeba nie wyprzedzałem, ogólnie jazda męcząca. Warto podkreśli, że od 100 do 140 średnie spalanie około 10l, więc tylko raz pokusiłem się o sprawdzenie minimalnego spalania, bo wolę jazdę dynamiczną. Nie opłacało się wlec, skoro ciężko było spalić powyżej 10l. P.S. Nowa instalacja gazowa, mapa wtrysków ustawiona na ekonomiczną (6KM straty mocy na gazie).
Dodane 11 lat temu
8,1
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Witam.Posiadam neonka z 1995r z gazem sekwencyjny.świetne autko, niedrogie i niezawodne.spalanie gazu rewelacyjne.powyżej 8l/100km średnio nie przekracza.jazda poza miastem do 100km/h lekko z pedalem gazu, czyli ekonomicznie.Polecam.
Dodane 15 lat temu
9,1
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Autko inne niż wszystkie bo jeżdżąc na prawdę delikatnie autko jest nieekonomiczne (w mieście zanotowałem prawie 12l na 100km), dopiero przy bardziej dynamicznej jeździe neon wykazuje ekonomikę (te same warunki te same kawałki trasy w mieście i już spadło spalanie do 9,6l na 100km).
Dodane 15 lat temu

Usterki Chrysler Neon I

Liczba wpisów: 8
Układ chłodzenia.
  • Chrysler Neon I 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
  • układ chłodzenia
Wyjechałam z komisu i po 15 km zaczął szarpać - jakby nie było paliwa. Otworzyłam maskę - gotuje się, wskaźnik nic nie pokazał. Wody nie ubywa, nigdzie nie wycieka, gotuje się bardzo szybko i wcale nie potrzeba korków, wskaźniki nic nie oznajmiają - temperatura w normie. Po 2. zagotowaniu (musiałam jakoś dojechać do domu, zatrzymywałam się co 5-10 km aby silnik ostygł) chłodnica była z jednej strony gorąca, z drugiej zimna, wentylator chodzi i nie zauważyłam żadnych spadków mocy, wycieków oleju, ogrzewanie działa bez zarzutu. Zatankowałam prawie do pełna, a mimo to pokazywała się co jakiś czas rezerwa. Kiedy wróciłam do domu nie działały już zegary (wszystkie na 0). Proszę o pomoc.
Dodane 16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
5 komentarzy
po zagrzaniu silnika obroty falują
  • Chrysler Neon I 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
  • silnik
po nagrzaniu silnika obroty falują świece okopcone zbyt bogata mieszanka silnik krokowy zaczyna ostro ciągnąć powietrze a na końcu go tak zalewa że wypadają zapłony i gaśnie i wyskakuje check engine usterka powstała samoistnie w czasie jazdy nagle nie było wcześniej nic przerabiane ani grzebane wymiana kabli wn,cewka,czujnik podciśnienia w kolektorze czujnik temp w kolektorze,świece,sonda lambda czujnik temp płynu.
Dodane 15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Problem z obrotami.
  • Chrysler Neon I 2.0 i 16V 150KM 110kW 1994-1999
  • silnik
Samochód dławi się, gdy jest zimny ledwo wchodzi na obroty i ogólnie od pewnego czasu z niewiadomych przyczyn zaczął ciągnąć do 4000-4500 obrotów. Po dłuższej jeździe auto jakby się gotowało, ze zbiorniczka wyrównawczego wydostaje się "bulgot". Wymieniłem większość czujników, komputer, przewody, cewkę, wtryski, pompkę paliwa, filtr paliwa, powietrza i nic.
Dodane 15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Chrysler Neon I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów