Szukaj

Chrysler Pacifica II 3.6 V6 291KM 214kW od 2017

Informacje o Chrysler Pacifica II 3.6 V6 291KM 214kW od 2017

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: VANy

Pod maskÄ™ modelu Pacifica trafi silnik benzynowy V6 o mocy 287 KM i oferujÄ…cy 355 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Ten sam motor trafi do hybrydowej wersji. Pacifica Hybrid bÄ™dzie charakteryzować siÄ™ zasiÄ™giem w trybie elektrycznym ok. 48 km. Akumulatory można w peÅ‚ni podÅ‚adować korzystajÄ…c z tradycyjnego gniazdka domowego. Niestety ta wersja silnika nie pozwala na chowanie foteli w podÅ‚odze, ze wzglÄ™du na sporych rozmiarów akumulatory zamontowane pod podÅ‚ogÄ…. 

czytaj więcej
Powagosław
Dość zgrabny crossover, czyli SUV o linii kombi, który w rzeczywistości wygląda jak van. Niestety dla Chryslera, Europejczycy nie rozumieją, czemu mieliby kupować akurat ten model, skoro mogą mieć Grand Voyagera. ~Powagosław
Luzacjusz
Pacifica jest tym samym, co powstaje ze zmieszania kapusty, kiełbasy i grzybów. Pacifica jest auto-bigosem. Bigos wszyscy lubimy, ale jak idziemy do restauracji to zamawiamy tagiatelle ze szpinakiem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 roku
Pojemność skokowa 3605 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 291 KM (214 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 355 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,3 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 96 x 83 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
4,8 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Karoseria

Wady

- Układ jezdny - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~Pacifica Lift
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
świetne wyposażenie (radar, szklany dach, skuteczne wyciszenie, i stereo H/K). Do tego elektryczne wszystkie drzwi i fotele. Automatyczne światła długie , LED - dobra widoczność. Lubię auta gdzie nie trzeba myśleś o światłach tylko raz włączysz i zapominasz. Silnik - cichutki i wystarczająco mocny do tej masy , a do tego super oszczędny - na autostradzach pali 8l. Skrzynia biegów - długo myśli i na małych obrotach klika i lekko szarpie. Zawieszenie niskie i bardzo komfortower - ne nadaje się w żaden teren, Nie prowadzi się dobrze na górskich serpentynach (zawieszenie , uklłąd kierowniczy i skrzynia : to nie jest zestrojeone na górskie drogi). Strasznie się śzlizga na mokrym - nie wiem czy to wina (nowych) oryginalnych opon Kelly Systemy bezpieczeństwa - start/stop wyłączany przyciskiem na desce , Takżę assysten asa wyłączysz nprzyciskiem na desce, chyba w ustawieniach można włączyć ostrzeganie o prędkości ( w standardzie nie piszczy) , ostrzega o martwym polu (niestety po prawej zbyt czuły i powrót na prawy pas zawsze końcy się piskiem. Beznadziejnie wykrywa zderzenie czołowe- na szczęście sam ustawiasz czy ma alarmować i hamować. Nie wiem czy i jak działą wykrywanie właczanie sie do rucho przodem i tyłem. Bezpieczeństwo: to duże auto więc mimo że to van kierowcy audi czy BMW nie wymuszają. Fajnie przyspiesza. Hamulce reagują delikatnie - to nie są "żylety" trzeba sie nauczyć reakcji. Komfort - siedzenia beznadziejnie trzymają , ale są podgrzewane i wentylowane ( to super w te letnie dni) , Klima oczywiście 3 strefowa łatwo sterowana z paneli z przodzu i z tyłu no i z ekranu. Cisza w aucie - godna Rolls Roysa ( nawet od spodu pod autem jest dywan wyciszający, Nadkola sa z dywanu, I wszędzie wyciszenie silnika. Jechałe bez przerwy 4h i wysiadłem świeży. Komfortowe opony i zawieszenie. Wsiadanie do tyłu wspomagane przyciskami do odsuwania przednich foteli. Tylne fotele nie są złe. Mimo że muszą się chować w podłogę to wystarczą na podróż 10h. Fotele na tylnej kanapie mają regulowane oparcia. Nie wiem jak się na nich siedzi. Funkcjonalność: Nie ma auta bardziej funkcjonalnego , Odkurzacz, mnóstwo schowków, otwierane szyby z tyłu, gniazda USB wszędzie , szyberdach dla wszystkich. Poprzeczki bagażnika schowane w relingach, Schowki na fotele są ogromne - możęsz zrobić z nich bagażnik, mieszczą 3 kartony wina każdy !. Można też schować w nich fotele i mieć płaską podłochę - wówczaas wchodzi pełne łóżko do środka i masz kampera. Tylna kanapa jest regulowana elektrycznie - poza pozycjami rozłożoną i złożoną jest pozycja pośrednia gdy masz pionowo rozdzielony bagażnik od sporej części pasażerskiej. CENA - zbyt duża , no i jak dołożyć czas sprowadzenia to wychodzi że nie warto. Wmawiam sobie że to świetny wybór, ale chyba przesadziłem. Sprowadzałem i naprawiałem Pacifikę przez 6 miesięcy z USA - to za długo i dziś już tak nie cieszy. Stara Sienna za 30tys jest równie niezawodna i równie komfortowa a kosztuje 5x mniej
Dodane 4 miesiÄ…ce temu
4,8
~Michał
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Witam serdecznie. Już mogę podzielić się opinią na temat auta. Uważam, że auto jest przedstawicielem segmentu aut tak specyficznych, że opinii i informacji na temat auta będą poszukiwały osoby, które faktycznie takiego auta poszukują. Chrysler Pacifica jest następcą Grand Voyagera i jest klasycznym amerykańskim vanem pod względem wielkości, pojemności i rozwiązań prorodzinnych. Posiadam wersję 2+2+3 czyli w trzecim rzędzie z kanapą. W każdym rzędzie miejsca jest pod dostatkiem dla dorosłej osoby, fotele są wygodne i obszerne. Pojemność bagażnika przy rozłożonych wszystkich fotelach to ponad 900 litrów przy czym należy pamiętać, że jest to bagażnik głęboki ( ponieważ wchodzi w niego kanapa), a nie płaska powierzchnia. Samochód jest bardzo komfortowy ale już po europejsku z bardzo dobrym prowadzeniem i świetnym zespołem napędowym.
Dodane 2 lata temu
4,7
~RR
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Tani w eksploatacji (gaz montowany pod Piasecznem w maz.). Do tej pory miałem awarię dwóch czujników (szczegóły awarii obydwu sprawdziłem na tanim testrze OBD II, który kupiłem za kilkadziesiąt złotych (na pomocą BT wyświetlił mi kody). Pan, od którego kupiłem Pacifikę (północno wschodnia Polska) specjalizuje się w imporcie i naprawie aut z USA (przed kupnem sprawdziłem VIN czy nie był to jakiś gniot) powiedzieli, że spokojnie nie muszę spieszyć się z ich wymianą, Koszt po ok. 150 złotych :-) Poza tym jeszcze zbiornik wyrównawczy płynu chłodnicy wymienili. Podsumowując drobiazgi :-)
Dodane 3 lata temu
Åšrednie spalanie dla Chrysler Pacifica II 3.6 V6 291KM 214kW od 2017
10,8
l/100 km
12,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,9
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Mój poprzedni wpis: Witam wszystkich. Przejechałem niecały 1000 km ale mogę się podzielić wstępnymi uwagami - trasa mieszana - ok 40 km (miasto + droga krajowa) - spalanie średnie 10,8 l/100km - trasa mieszana - ok 120 km (w tym ok 100 km autostrady z prędkością 120 km/h na tempomacie) - spalanie 9,1 l/100km - trasa mieszana - ok 120 km (w tym ok 80 km autostrady z prędkością 90 km/h na tempomacie) - spalanie 7,1 l/100km Jak założę LPG i przejadę więcej kilometrów to napiszę ponownie raport dla porównania. Przejechałem dodatkowo drugi tysiąc km na LPG - tot moje wyniki trasa mieszana - ok 300 km (miasto + droga krajowa) - spalanie średnie 9,6 l/100km - trasa mieszana - ok 380 km (w tym ok 60 km autostrady z prędkością 140 km/h na tempomacie) - spalanie 11 l/100km - trasa mieszana - ok 500 km (z rodziną - 5 osób w aucie) (w tym ok 180 km autostrady z prędkością 140 km/h na tempomacie) - spalanie 12 l/100km. Za jakiś czas uaktualnię wpisy o nowe
Dodane ponad rok temu
8,7
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Witam wszystkich. Przejechałem niecały 1000 km ale mogę się podzielić wstępnymi uwagami - trasa mieszana - ok 40 km (miasto + droga krajowa) - spalanie średnie 10,8 l/100km - trasa mieszana - ok 120 km (w tym ok 100 km autostrady z prędkością 120 km/h na tempomacie) - spalanie 9,1 l/100km - trasa mieszana - ok 120 km (w tym ok 80 km autostrady z prędkością 90 km/h na tempomacie) - spalanie 7,1 l/100km Jak założę LPG i przejadę więcej kilometrów to napiszę ponownie raport dla porównania.
Dodane ponad rok temu
12,0
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Auto użytkuję od ponad roku. Od razu zdecydowałem się na zainstalowanie alternatywnego środka zasilania w postaci LPG. Nie oszczędzalem przy wyborze ponieważ wiedziałem że zatrzymam samochód na dłużej i koszt amortyzacji osiągnę bardzo szybko więc wybór padł na BRC. W ciągu ostatniego miesiąca przejechałem podczas urlopu ponad 8.5 tyś km zużywając wg rachunków 1025l gazu. Wynik 12l podczas mieszanego cyklu 4/5 autostrady około 1k miasto i okolice uważam za doskonały. Najlepszy odcinek pokonując na węgierskich autobhanach to 10.5l gazu. Najbardziej auto dostało po albańskich pagórkach gdzie spalanie wynioslo 13.5l. W Niemczech na autostradach przy prędkościach 140-150 około 12l. Rewelacja. Prędkość maksymalna ograniczona do 177km/h i przy chwilowym odczycie z komputera 15l. Tylko lać i ganiać. Polecam.
Dodane 3 lata temu
Chrysler Pacifica II

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów