Szukaj

Informacje o Chrysler Pacifica II 3.6 V6 291KM 214kW od 2017

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: VANy

Pod maskę modelu Pacifica trafi silnik benzynowy V6 o mocy 287 KM i oferujący 355 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Ten sam motor trafi do hybrydowej wersji. Pacifica Hybrid będzie charakteryzować się zasięgiem w trybie elektrycznym ok. 48 km. Akumulatory można w pełni podładować korzystając z tradycyjnego gniazdka domowego. Niestety ta wersja silnika nie pozwala na chowanie foteli w podłodze, ze względu na sporych rozmiarów akumulatory zamontowane pod podłogą. 

czytaj więcej
Powagosław
Dość zgrabny crossover, czyli SUV o linii kombi, który w rzeczywistości wygląda jak van. Niestety dla Chryslera, Europejczycy nie rozumieją, czemu mieliby kupować akurat ten model, skoro mogą mieć Grand Voyagera. ~Powagosław
Luzacjusz
Pacifica jest tym samym, co powstaje ze zmieszania kapusty, kiełbasy i grzybów. Pacifica jest auto-bigosem. Bigos wszyscy lubimy, ale jak idziemy do restauracji to zamawiamy tagiatelle ze szpinakiem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 roku
Pojemność skokowa 3605 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 291 KM (214 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 355 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,3 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 96 x 83 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Michał
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Witam serdecznie. Już mogę podzielić się opinią na temat auta. Uważam, że auto jest przedstawicielem segmentu aut tak specyficznych, że opinii i informacji na temat auta będą poszukiwały osoby, które faktycznie takiego auta poszukują. Chrysler Pacifica jest następcą Grand Voyagera i jest klasycznym amerykańskim vanem pod względem wielkości, pojemności i rozwiązań prorodzinnych. Posiadam wersję 2+2+3 czyli w trzecim rzędzie z kanapą. W każdym rzędzie miejsca jest pod dostatkiem dla dorosłej osoby, fotele są wygodne i obszerne. Pojemność bagażnika przy rozłożonych wszystkich fotelach to ponad 900 litrów przy czym należy pamiętać, że jest to bagażnik głęboki ( ponieważ wchodzi w niego kanapa), a nie płaska powierzchnia. Samochód jest bardzo komfortowy ale już po europejsku z bardzo dobrym prowadzeniem i świetnym zespołem napędowym.
4,7
~RR
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Tani w eksploatacji (gaz montowany pod Piasecznem w maz.). Do tej pory miałem awarię dwóch czujników (szczegóły awarii obydwu sprawdziłem na tanim testrze OBD II, który kupiłem za kilkadziesiąt złotych (na pomocą BT wyświetlił mi kody). Pan, od którego kupiłem Pacifikę (północno wschodnia Polska) specjalizuje się w imporcie i naprawie aut z USA (przed kupnem sprawdziłem VIN czy nie był to jakiś gniot) powiedzieli, że spokojnie nie muszę spieszyć się z ich wymianą, Koszt po ok. 150 złotych :-) Poza tym jeszcze zbiornik wyrównawczy płynu chłodnicy wymienili. Podsumowując drobiazgi :-)
4,2
~Tomek
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Ogólnie auto na plus kupiłem bo mam dużą rodzine na wyjazdy super można jechać nawet w 8 osób i w tej roli sie sprawdza w 100 procentach. Spalanie średni 10 litrów po trasie i 14 w mieście coś za coś ale przesady nie ma , po trasie można zejść do 8.5 to wynik jest moim zdaniem super. Ale jeżeli chodzi o jazde w mieście to niestety dużo minusów, do parkowania dramat trzeba mieć 1,5 miejsca dla normalnego auta, szybkie manewrowanie nawracanie zapomnij tu wszystko sie dzieje dostojnie i kręcenia gałeczką troche trwa. te wszystkie wersje typu Limited z odkurzaczami zagłówkami monitorami to chyba można sobie darować ja mam wszystko ale z niczego sie nie korzysta. Asystent pasa ruchu działa ale raz paski są raz ich nie ma nie liczył bym bardzo na pomoc bardziej to jako zabawka. System parkowania działa ale ja nie korzystam bo zanim sie ustawie jak on by chciał to sam zaparkuje. Radar do utrzymywania dystansu jak najbardziej polecam korzystałem jak ktoś jeździ po autostradzie i lubi taka jazdę w konwoju za kimś to auto będzie sie trzymać poprzedzającego auta. Reszta bajerów bez znaczenia pisze o tym bo sam szukałem ze wszystkim a potem okazało sie ze te dodatki są tylko ważne przy zakupie i robią kwote a potem sie z tego nie korzysta. Mam nadzieje że pomogłem i zwróciłem uwage na niektóre rzeczy bo jak sam szukałem to za wiele info nie znalazłem. Nie odradzam ale nie jest to auto przy naszych drogach dla początkującego kierowcy jeżdżącego wcześniej mała osobówką
Chrysler Pacifica II