Szukaj

Informacje o Chrysler Sebring II Cabrio

Lata produkcji: 2000 – 2006
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1995 roku. Początkowo dostępny tylko w wersji coupe i kabrio, jako że pierwsza generacja Sebringa zastąpiła model LeBaron. Od debiutu Sebringa II w 2001 roku, auto oferowane jest też jako sedan, który w ofercie marki zastąpił Chryslera Cirrusa oraz Plymoutha Breeze. Do 2000 roku bliźniaczym modelem Sebringa był Dodge Stratus. Obecnie produkowana jest trzecia generacja auta, oparta na prototypie Airflite. Część elementów dzieli z Chryslerem Crossfire. W Rosji Sebring II powstaje na licencji jako Wołga Siber.
Powagosław
Dzięki Sebringowi Chrysler próbuje włączyć się do walki o klientów w klasie średniej (samochodów, nie klientów). Z jakim skutkiem? Sebring jest przede wszystkim za drogi. Za mniejsze pieniądze można mieć Passata lub Mondeo. Na dodatek, oba auta są od Sebringa ładniejsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Moja babcia piekła zawsze takie ciasta, że dr. Oetker mógłby jej foremki czyścić. Aż kiedyś na święta wyszedł jej zakalec. Cóż, nikt nie jest doskonały. Chrysler też. ~Luzacjusz

Chrysler Sebring II Cabrio – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne Chrysler Sebring II Cabrio

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4920 mm
Szerokość 1760 mm
Wysokość 1400 mm
Rozstaw osi 2690 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 320 l

Raporty spalania Chrysler Sebring II Cabrio

Liczba raportów: 18
Średnie spalanie dla Chrysler Sebring II Cabrio
10,0 – 10,3
l/100 km
8,2 – 12,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,2
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Chrysler Sebring II
auto ma silnik 2.7 V6 i 201KM o niesamowity brzmieniu. po zakupie od razu założyłem sekwencję na wtryskach gazu i życie stało się piękne :) części są dostępne bez problemu na allegro i w wielu sklepach internetowych z częściami do aut amerykańskich za zwykłą cenę. kto gada, że amerykańce są drogie, to po prostu nigdy nie miał i pewnie zazdrości, a sam boi wychylić się ponad przeciętność. podam tutaj spalanie: benzyna miasto 12,5L benzyna trasa 8,5L gaz miasto 14,5L gaz trasa 10L dodam jeszcze, ze na początku próbowałem ograniczać spalanie i śrubować minimalne wyniki i wiem, że na benzynie można zejść do 7,5L/100km w trasie, ale bujać się 90km/h :) na gazie poniżej 9L w trasie chyba się już nie da zejść po kilku tygodniach taka zabawa mi jednak przeszła, bo silnik daje za dużo przyjemności z jazdy.... ciągnie prawie tak samo od 0-100km/h jak od 100-160km/h aż do 210 :)
11,2
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Chrysler Sebring II
Z tytułu braku napraw i instalacji LPG auto jest bardzo ekonomiczne. Miesięcznie tankuję w tej chwili Chryslerka średnio 2 razy (po ok 80zł) i na tym przejeżdżam ok 700-750km. Części z tego co pamiętam można kupić tanio w internecie. I nie można dać się naciągać warsztatom... ;)
13,7
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Chrysler Sebring II
Przy dynamicznej jeździe kalkulacja jest stała i prosta: trasa 12l, miasto 18l. Dach otwarty przez większość czasu, więc pewnie z litra trzeba by odjąć jeśli liczyć spalanie z dachem. Skrzynia automatyczna (w formularzu nie wiedzieć czemu miałem wybór tylko manualu)
Chrysler Sebring II Cabrio