Szukaj

Informacje o Citroen C15 1.9 D 60KM 44kW 1992-2006

Lata produkcji: 1992 – 2006
Segment: Dostawcze

Dane techniczne Citroen C15 1.9 D 60KM 44kW 1992-2006

Produkowany od 1992 do 2006 roku
Pojemność skokowa 1900 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 60 KM (44 kW)

Oceny Citroen C15 1.9 D 60KM 44kW 1992-2006

Liczba ocen: 30
Ogólna ocena
3,5 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Koszty utrzymania + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~użytkownik
Furgon 1.9 D 60KM 44kW
Citroen C15
Bardzo dobry samochód dla ekip budowlanych. Komfortowo dowiezie do pracy pięć osób wraz z narzędziami. Dobrze będzie się sprawdzał jako nieduży dostawczak. Po złożeniu tylnej kanapy uzyskuje się obszerną przestrzeń ładunkową gdzie spokojnie można umieścić 500kg towaru.
3,2
~rataj
Furgon 1.9 D 60KM 44kW
Citroen C15
jak dlamnie bomba jak niemasz kasy to go kop ja kopilem ze zlomu i 2 lata smigam i nastepne 2 lata chyba terz za 1500zl betoniara mala na pake wchodzi i taczka 800 kg laduje i jedzie i mi nie stana w trasie jak trzeba to stylu wkladam siedzenie i jade z rodzina na zakopy
3,5
[email protected]
Furgon 1.9 D 60KM 44kW
Citroen C15
to samochud dla tych co nie mają kasy jest brzydki ale nic przynim nie trzeba robic mam go rok robie na budowie i wozi wszystko jak miałem traka to była skarbonka bez dna ile ja kasy ładowałem w traka i zawsze coś a ten most szkoda gadać

Raporty spalania Citroen C15 1.9 D 60KM 44kW 1992-2006

Liczba raportów: 34
Średnie spalanie dla Citroen C15 1.9 D 60KM 44kW 1992-2006
6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,5
Furgon 1.9 D 60KM 44kW
Citroen C15
Śmigam zwykle na pusto, ale zdarzały się przewozy o masie około 1.7 tony (oczywiście ładunek rozmieszczony na pace i przyczepie) wtedy cytrynka zapominała, że ma hamulcjavascript:void(0)e :). Minus za kiepską blachę i przecieki nadwozia. Plus za prostotę obsługi, tanie części i niezawodność. Silnik, osobiście uważam go za pomieszanie kur.y z mułem (niezbyt żwawy w robocie i nie do zaje..nia). Moim zdaniem to jeden z najlepszych wolnossących diesli XX wieku. Minus za dynamikę, plus - ile by nie miał na pace zawsze pojedzie. Spalanie jak na moją ciężką nogę naprawdę przyzwoite.
5,0
Furgon 1.9 D 60KM 44kW
Citroen C15
witam! nie posiadam tego auta. nie wiem ile pali. poprostu chce dowiedziec sie ile pali bez bagazu, uzywany jako zwykle autko miejskie a nie jako dostawczak. Jesli ktos w ten wlasnie sposob uzywa tego auta prosze o odpowiedz na: [email protected] Jezdze stara fiesta z gazem. wczesniej same benzyny(żaden nie wiekszy niz 1200ccm)i jeden diesel: renault 11(1.6d)-ale to byl trup i palil 7l diesla. Szukam autka ze starszym dieslem- dlaczego? bo nie ma tam komputeró i innych bzdur ktore utrudniaja zycie, bo tansza jest ropa, bo gaz zamula, bo lubie jezdzic dieslem. zawsze(od dzieciaka) podobala mi sie C15-stka. Naprwde podoba mi sie stylistyka(lub raczej jej brak) po za tym jest lekka i mieciutka jak na franca przystalo! Wiec jeszcze raz prosze o jakies info odnosnie spalania od osob jezdzacych normalnie, na zwyklej ropie bez zaladunku.\ [email protected]
5,9
Furgon 1.9 D 60KM 44kW
Citroen C15
Jazda podmiejska 5.5-5.8 (lekka noga) na dachu mam duży kufer ok 800l Naprawy rzadkie i tanie