AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Aktualności
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Cupra
Leon
II
II
Informacje
o Cupra Leon II
Lata produkcji:
2020 – teraz
(2020, 2021, 2022, 2023, 2024)
Segment:
Niższa klasa średnia
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Cupra Leon II
– wybierz wersję
Pokaż wersję z silnikiem:
Benzynowym
Benzynowym LPG
Diesla
Elektrycznym
Hybrydowym
Hybrydowym Diesla
Hybrydowym Diesla plug-in
Hybrydowym plug-in
Cupra Leon II
Hatchback (2021 - teraz)
Cupra Leon II
Sportstourer (2021 - teraz)
Cupra Leon II
Hatchback PHEV (2020 - teraz)
Cupra Leon II
Sportstourer PHEV (2020 - teraz)
Wideo
z Cupra Leon
Zobacz więcej filmów
Nowy
Cupra Leon
Cena od:
130 100 PLN
Cupra Leon II Hatchback PHEV 1.4 e-Hybrid 204KM 150kW od 2021
w pakiecie: Leon
Cena brutto:
181 700
PLN
Cupra Leon II Sportstourer PHEV 1.4 e-Hybrid 204KM 150kW od 2021
w pakiecie: Leon
Cena brutto:
186 400
PLN
Dane techniczne
Cupra Leon II
150–310
KM
Moc silników
1,4–2,0
l
Pojemność silników
211–250
km/h
Prędkość maksymalna
4,9–9,0
s
Przyspieszenie 0-100
Zobacz dane techniczne
Oceny
Cupra Leon II
Liczba ocen:
9
Ogólna ocena
4,6
/5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%)
Zalety
+ Bezawaryjność (poważne usterki)
+ Silnik
+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wady
- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
- Ergonomia
- Wyciszenie
Wybrane
oceny
4,2
~Marek
Cupra Leon II
Sportstourer 2.0 TSI 310KM 228kW
Bardzo szybkie kombi. Auto świetnie przyspiesza, bardzo dobrze trzyma trakcję. To nie do końca jest sportowy samochód, powiedziałbym, że napęd jest idiotoodporny, ale dla zwykłego użytkownika to zaleta. Samochód jest trochę za twardy do codziennej jazdy, poza tym fajne "daily". Można szybko i przyjemnie wozić rodzinę po autostradach, czy krętych drogach. Nie do końca logiczna praca DSG, irytująca bezwładność start-stop (pewnie przez brak miękkiej hybrydy). Jest trochę minusów, ale większość do zaakceptowania. Żeby kupić odczuwalnie lepszy samochód, trzeba dołożyć astronomiczną kwotę, wiec Cupra się broni.
4,7
~bart
Cupra Leon II
Sportstourer 2.0 TSI 190KM 140kW
Drugi mój komentarz po dwóch miesiącach użytkowania i przebiegu 8 tyś. km. Z każdym kolejnym kilometrem Cupra zyskuje, silnik 2.0 tsi jest nader wszechstronny i optymalny (łączy porządną dynamikę od najniższych obrotów, potrafi być ekonomiczny, pracuje na zupełnie na luzie i w żadnych warunków i sytuacjach drogowych nie brakuje mu mocy). Poza tym samochód ten wyróżnia się na każdym polu: nie jest suvem, ma czysto spalinowy silnik, jest najtańszym samochodem tej klasy na rynku, który posiada elektro-mechaniczną blokadę mechanizmu różnicowego, ma wszystko co jego mocniejsze przednionapędowe wersje, a kosztuje kilkanaście - kilkadziesiąt tysięcy mniej od nich, nie jest twardy, a świetnie się prowadzi itd. itd.
4,8
~Mateusz
Cupra Leon II
Hatchback 1.5 eTSI MHEV 150KM 110kW
Auto mam pół roku. Bardzo fajny samochód, pięknie się prezentuje, szczególnie w czerwieni. Jest to idealne połączenie miedzy całkiem fajną dynamiką a oszczędnością, szczególnie w wersji MHEV. Systemy wspomagania jazdy wg mnie działają bardzo dobrze. Jednak jak dla mnie pod względem ergonomii są pewne niedociągnięcia. Po pierwsze, ilość schowków jest śmieszna, a jeszcze mając opcje z bezprzewodową ładowarką przez dziwne przetłoczenia, nic poza telefonem w tym schowku już się nie mieści, mimo że byłoby na to miejsce. Brak jakiegokolwiek skrótu do zmiany trybów jazdy, zawsze trzeba przycisnąć przynajmniej 3 razy coś na ekranie, żeby dostać się do trybu indywidualnego. Po wyłączeniu auta, tryb wraca zawsze do trybu 'comfort'. Wyciszenie jest raczej średnie, miałem starsze auto, w którym było dużo ciszej. Co do usterek, to na razie nie działo się nic poza tym, że co jakiś czas podczas jazdy resetuje się komputer pokładowy.
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Cupra Leon II
Liczba raportów:
22
Średnie spalanie dla
Cupra Leon II
pb
4,3 – 13,1
l/100 km
on
6,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
Pb
2,5
Cupra Leon II
Sportstourer PHEV 1.4 e-Hybrid 245KM 180kW
Bardzo Fajny samochód. Co prawda ma za duże przełożenie mocy na przednią oś bo 245 koni sprawia że auto się ślizga na suchej powierzchni ale względy ekonomiczne czyli ilość zużytego paliwa i energii w stosunku do przejechanego dystansu sprawia że auto jest super. Przykłady spalań których nie mogę umieścić w tabelkach: Jazda na samym prądzie temperatura 23 na zewnątrz zużycie 15-16 kW przyjeździe ekonomicznej do 70 km/h Jazda w stylu hybrid do 70 km na godzinę spalanie 1,2 l na 100 + prąd około 10 kW czyli 10 *0.8= 8 zł/ 100 km czyli jakieś 1.3 l benzyny Podsumowując to przy oszczędnej jeździe z pani 2,5 litra przeliczajac prąd z paliwem. Jeśli jadę w dalsze trasy na przykład 200 km to spalanie jest na poziomie około 2 3 l do momentu kiedy jeszcze jest zasięg prądowy Jeśli w baterii nie ma już prądu auto działa tak jak Toyota hybrid i spalanie jest na poziomie 4,6 litra benzyny samego paliwa. Prąd jest produkowany z kół i hamulców. Super sprawą w tym aucie jest opcja jazdy z żegluga. Czyli możesz rozpędzić swoje auto do prędkości przykładowo 80 km/h i przyjechać bez hamowania spory kawałek czasami 3 - 4 km. Auto wtedy nie pracuje nie pobiera energii ani paliwa to daje sporo oszczędności. Miesięcznie robię około 3000 km i tankuję i jeden raz auto za 170 zł do pełna. Jedyny problem w tym aucie to komunikacja Bluetooth. Myślę że wszyscy producenci aut mają z tym problem mój sąsiad ma Toyotę z 2023 roku i też ten sam problem. Wiąże się to z tym że telefon potrafi rozłączyć się w trakcie rozmowy i zablokować cały układ audio. Trzeba wtedy zatrzymać auto i uruchomić ponownie silnik by zresetować układ.
Pb
6,4
Cupra Leon II
Hatchback 1.5 eTSI MHEV 150KM 110kW
Jeździ się bardzo komfortowo. Przy 8.5 tys. wystąpiła "awaria układu napędowego". Sprawę załatwiła "aktualizacja oprogramowania sterownika skrzyni biegów". Podaję wskazania wg komputera (po zatankowaniu +/- 5PLN). 6,5 - jazda pomiędzy 100 a 120 km/h przez ok 50 km + 50 km/h przez 10 km 4,7 - tempomat na 70 km/h, płynna jazda prawym pasem, raczej "z górki" 8,0 - jazda pomiędzy 130 a 150 km/h przez ok 500 km.
Pb
8,7
Cupra Leon II
Sportstourer 2.0 TSI 310KM 228kW
w mieście stołecznym ok 9,5l autostrada ok 9l poza miastem 8l autostrada w Niemczech / tor 15l min jakie udało mi się osiągnąć to 7,6l (stał prędkość na trasie ok 80-90km/h) po 20k przebiegu średnio ok 9,1l
Zobacz wszystkie raporty spalania
Cupra Leon II
4,6 (9 ocen)
Wybierz nadwozie
Hatchback
Hatchback PHEV
Sportstourer
Sportstourer PHEV
Wybierz inną generację
Cupra Leon w pigułce
Cupra Leon
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Cupra Leon
Dane techniczne
Cupra Leon II
Raporty zużycia paliwa
Cupra Leon II
Opinie
Cupra Leon II
Usterki
Cupra Leon II
Publikacje
Cupra Leon
Newsy
Cupra Leon
Galerie
Cupra Leon
Nasze pomiary
Cupra Leon
Filmy
Cupra Leon
Ogłoszenia
Cupra Leon
Ceny aut używanych
Cupra Leon
Dziennik kosztów
Cupra Leon II
Opinie o instalacjach LPG
Cupra Leon II
Testy zderzeniowe
Cupra
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Cupra Leon II
Dane techniczne
22 raporty
zużycia paliwa
9 opinii
użytkowników
Ceny nowych
od 130 tys. zł
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy