Szukaj

Informacje o Cupra Leon II Sportstourer

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Cupra Leon II Sportstourer – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,5 m
Długość 4657 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1992 mm
Wysokość 1437 mm
Rozstaw osi 2683 mm
Rozstaw kół - przód 1554 mm
Rozstaw kół - tył 1520 mm
Zwis przedni 903 mm
Zwis tylny 1071 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1045 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 977 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1450 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 470 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~Marek
Cupra Leon II
Sportstourer 2.0 TSI 310KM 228kW
Bardzo szybkie kombi. Auto świetnie przyspiesza, bardzo dobrze trzyma trakcję. To nie do końca jest sportowy samochód, powiedziałbym, że napęd jest idiotoodporny, ale dla zwykłego użytkownika to zaleta. Samochód jest trochę za twardy do codziennej jazdy, poza tym fajne "daily". Można szybko i przyjemnie wozić rodzinę po autostradach, czy krętych drogach. Nie do końca logiczna praca DSG, irytująca bezwładność start-stop (pewnie przez brak miękkiej hybrydy). Jest trochę minusów, ale większość do zaakceptowania. Żeby kupić odczuwalnie lepszy samochód, trzeba dołożyć astronomiczną kwotę, wiec Cupra się broni.
4,7
~bart
Cupra Leon II
Sportstourer 2.0 TSI 190KM 140kW
Drugi mój komentarz po dwóch miesiącach użytkowania i przebiegu 8 tyś. km. Z każdym kolejnym kilometrem Cupra zyskuje, silnik 2.0 tsi jest nader wszechstronny i optymalny (łączy porządną dynamikę od najniższych obrotów, potrafi być ekonomiczny, pracuje na zupełnie na luzie i w żadnych warunków i sytuacjach drogowych nie brakuje mu mocy). Poza tym samochód ten wyróżnia się na każdym polu: nie jest suvem, ma czysto spalinowy silnik, jest najtańszym samochodem tej klasy na rynku, który posiada elektro-mechaniczną blokadę mechanizmu różnicowego, ma wszystko co jego mocniejsze przednionapędowe wersje, a kosztuje kilkanaście - kilkadziesiąt tysięcy mniej od nich, nie jest twardy, a świetnie się prowadzi itd. itd.
4,7
~Cup Ra
Cupra Leon II
Sportstourer 2.0 TSI 310KM 228kW
Byłem posiadaczem poprzedniej generacji i nowy model oceniam bardziej jako ewolucję niż rewolucję. W większości są to zmiany na plus. Do mankamentów zaliczam oklepany temat robienia wszystkiego na ekranie zamiast przyciskami. A druga rzecz, to mniejsze odczucie jazdy. W poprzedniej generacji auto było mniej obudowane i wygłuszone, przez co dużo mocniej docierały do kierowcy bodźce z zewnątrz, co o dziwo sprawiało, że lepiej czułem auto. Ale co by nie mówić, bieżąca generacja jest dużo lepsza i mogę zdecydowanie polecić.
Cupra Leon II Sportstourer