Szukaj

Dacia Duster III 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW od 2024

Informacje o Dacia Duster III 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2010 roku. Pierwszy samochód w tej klasie w historii rumuńskiej marki. Model w bardzo umowny sposób nawiązuje do prototypu Duster Concept zaprezentowanego w 2009 roku (wersja produkcyjna diametralnie różni się od studyjnej). Duster, zaprojektowany przez biuro Renault Design Central Europe, powstał na płycie podłogowej Dacii Logan (B0 platform). Kilka elementów zapożyczył też z Nissana Quashqaia. Auto nie ma nic wspólnego z modelem ARO 10, który w latach 80. i 90. na niektórych rynkach był oferowany pod nazwą Dacia Duster.
czytaj więcej
Powagosław
To w pewnym sensie nowa jakość, bo takich pieniędzy za pięciodrzwiowego SUV-a jeszcze się w Europie nie płaciło. I Duster wygląda mniej więcej na tyle, ile kosztuje. Może na kilkaset złotych więcej. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto na polskie drogi, przyda się na księżycowe wertepy. Jest brzydkie jak moje słowa podczas oglądania piłkarskiego meczu międzypaństwowego z udziałem Polaków. Ale czego się spodziewacie po Dacii, która co najwyżej ma ambicje zostania nową Ładą Nivą. ~Luzacjusz
Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 999 cm3
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 170 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Karoseria

Wady

- Silnik - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,6
~Tom
Dacia Duster III
SUV 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
To moja trzecia i zapewne ostatnia Dacia - każda kolejna generacja jest gorsza - niby ładniej wygląda ale jakość i trwałość coraz niższa. Z zawieszenia dobiegają dziwne dzięki, lakier bardzo słaby, trudno o utrzymanie czystości przy tylnych drzwiach, elektronika się wiesza - no cóż widać oszczędności. Moja pierwsza Dacia 2010 - 2018 nie do zdarcia do dziś jeździ w rodzinie licznik zbliża się do 300tyś. Druga 2018 - 2024 również bez większych zarzutów. Trzecia kupiona w ciemno w ramach zaufania do marki w 2024 i po obejrzeniu na żywo i rocznym użytkowaniu coraz bardziej rozczarowuje. Jeśli planujecie zakup takiego auta lepiej to przemyślcie.
Dodane 6 miesięcy temu
3,8
~Arek
Dacia Duster III
SUV 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Miałem 3 lata ostatnia wersję po lifcie, w budzie B0 te samochody to jak Wołgi:) był w niej silnik 1.0LPG, bardzo polubiłem ten samochód bardzo milo go wspominam, i teraz czas na zmiany i w nowej wersji Duster III też 1.0LPG. Po 150 kilometrach wrażenia dobre. Choć moja uwagę zwrócił szum wiatru... ja wiem ze są ograniczenia i tam gdzie trzeba jechać jedzie się tyle ile trzeba ale szumu, bardzo szumi, przy 120 km/h mi szumiało i strasznie mnie to niezapokoilo... powyżej już nie będę pisał. Czy to normalne??
Dodane 6 miesięcy temu
4,3
~Karol
Dacia Duster III
SUV 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Daster 3 LPG, wersja extrem, z pakietem tech, zima. Auto jest zgrabne, radzi sobie na leśnych drogach jak i w trasie na lokalnych drogach. Za słaba na autostrady jazda z prędkością 140 to spalanie wzrasta do 12-13 l LPG i głośno wyje w środku. Na minus zaliczam brak ogrzewania szyby przedniej mimo, że mam wykupiony pakiet zimowy. Przy deszczu, dużej wilgotności częste komunikaty o braku widoczności z kamery przedniej a w konsekwencji brak rozpoznawania znaków (przetarcie szmatką nic nie zmienia- wyłączenie i włączenie pojazdu już tak). Nawigacja jest ok, system łączenia się telefonu z tabletem pokładowym też działa dobrze. Jakość plastiku na drzwiach i kokpitu bardzo słaba -mam na myśli, że otwieram drzwi od środka i plastik ugina mi się pod ręką. Ogólnie dobre auto, ale jak bym wiedział, że wyjdzie Bigster z silnikiem 4 cylindrowym w LPG i napędem 4x4 i podgrzewaną szybą czołową- to bym się wstrzymał z zakupem.
Dodane 8 miesięcy temu
Dacia Duster III

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów