Szukaj

Informacje o Dacia

Rumuński koncern motoryzacyjny założony w mieście Mioveni w 1966 roku. Kilkanaście lat temu marka została kupiona przez Renault, z którym to producentem współpracowała od samego początku swojego istnienia. Obecnie znana przede wszystkim ze swoich nowych, popularnych w Europie modeli: Duster, Logan, Lodgy czy Sandero.

Dacia – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Opinie Kierowców o Dacia

Sprawdź co kierowcy
myślą o Dacia

Oceny Aut 870 ocen

2,9
~Tom
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Dacia Duster I
Tanie auto, wnętrze też tanie, aczkolwiek potrafił zaskakiwać. Jeździłem wersją outdoor i póki co bez większych przygód, prócz sprzęgła, które raczej usmażyłem gwałtownym ruszaniem. Biegi chodzą fatalnie, topornie, są głośne i nie zawsze wchodzą. Parę razy trafiłem gdzieś między 1 a 3 bieg. :) Silnik MEGA! Auto potrafi wiele, nie bierze oleju, przy dobrej redukcji wyprzedzasz auta na trasie jak napalony dres w bmw;) Teren ok, byle nie w błoto! Nie można wyłączyć trakcji w wersji 2x4 i trzeba wypychac auto! Systemy bezpieczeństwa odcinają napęd i stoisz. Duża wada zimą. Zawieszenie luksus!! Prowadzenie 4/5 - zakręty wiadomo, trzeba ostrożnie, ale w lesie jest rewelacja. Zostawiasz na 1 i przejedzie na polsprzegle każdą dziurę.
5,0
~pablo
MCV 1.6 105KM 77kW
Dacia Logan I
Auto jest poprostu doskonałe jesli chodzi o praktyczność. Zmieścisz wszystko Nie ma kombika w tej klasie który ma więcej powieżchni bagażowej. Zapakujesz psa, torby, dzieci i silnik 1.6 benzynowy 105 konny daje rade bez problemu. Przewoziłem kuchnię z IKEI w niej + przyczepa i auto dało radę. Prześwit jak w audi allroad :P Zabudowany od spodu silnik metalową osłoną. Auto bezawaryjne. Te nowsze generacje to są bez porównania do wersji jedynki po lifcie. Wygląda ładnie i ma wszystko co trzeba. Spalanie wcale nie jest duże jak na benzyniaka. Zero rdzy, prowadzi się super. Auto dodatkowo nie traci na wartości. U mnie samochód zostaje w rodzinie. Pozdrawiam szczęśliwych właścicieli rumunki.
4,9
~Dawid
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Dacia Duster II
Pracuje tym autem na taxi więc cykl typowo miejski. Olej co 20000km bez żadnych dolewek. Klocki przód skończyły się równo po 40000km. 60666 zł za wersję prestige skórzana tapicerka, podgrzewane fotele, tempomat, martwe pole, media nav, nawigacja, głośnomówiący, ledy, aktywowałem sobie czujnik deszczu, doświetlaniem zakrętów. Ma wszystko czego mi potrzeba. Jedyna rzecz która mnie w nim wkurza, dochodzą mnie odgłosy jakiegoś drgania z zaglówka fotela. Polecam na ryby, do lasu, na wczasy i do miasta. Prześwit i tylko napęd na przod daje już duże możliwości.

Testy zderzeniowe Dacia

Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Dacia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Średnia ocena