Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Dacia Duster I

Lata produkcji: 2010 - teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2010 roku. Pierwszy samochód w tej klasie w historii rumuńskiej marki. Model w bardzo umowny sposób nawiązuje do prototypu Duster Concept zaprezentowanego w 2009 roku (wersja produkcyjna diametralnie różni się od studyjnej). Duster, zaprojektowany przez biuro Renault Design Central Europe, powstał na płycie podłogowej Dacii Logan (B0 platform). Kilka elementów zapożyczył też z Nissana Quashqaia. Auto nie ma nic wspólnego z modelem ARO 10, który w latach 80. i 90. na niektórych rynkach był oferowany pod nazwą Dacia Duster.
Powagosław
To w pewnym sensie nowa jakość, bo takich pieniędzy za pięciodrzwiowego SUV-a jeszcze się w Europie nie płaciło. I Duster wygląda mniej więcej na tyle, ile kosztuje. Może na kilkaset złotych więcej. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto na polskie drogi, przyda się na księżycowe wertepy. Jest brzydkie jak moje słowa podczas oglądania piłkarskiego meczu międzypaństwowego z udziałem Polaków. Ale czego się spodziewacie po Dacii, która co najwyżej ma ambicje zostania nową Ładą Nivą. ~Luzacjusz

Dacia Duster – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Dacia Duster

Ogólna ocena
4,17
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(87%) NIE(13%)
ZALETY + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena
WADY - Ergonomia - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

Tobi
Dacia Duster I SUV
1.6 16V 105KM 77kW (2010-2013) 4,00
Ogólnie autko sprawuje sie bez zarzutu. Odebrałem go po 3 miesiącach oczekiwania w połowie grudnia 2011 roku a wiec wtedy kiedy zaczęło sypać śniegiem. Napęd 4x4 był bardzo pomocny w taką pogode tym bardziej jeśli ktośmieszka w rejonie gdzie nie zdążą badź nie odśnieżają wogule dróg. Na codzien jeżdze jednak z włączonym napędem tylko na przód ze względu na niżesze spalanie. Latem nie moge narzekać. W aucie jest chłodno kiedy na dworze pokazuje...
dodano 5 lat temu przez Tobi
Piotr
Dacia Duster I SUV Facelifting
1.6 SCe 114KM 84kW (od 2015) 3,54
Auto kupiliśmy nowe. Generalnie bardzo fajny samochód, jeśli jeździ się na krótkich odcinkach. Dosyć spore wnętrze, nikomu nie brakuje miejsca.Duży bagażnik. Dobre zawieszenie, niestraszne mu są chopki i dziury. W trasie wypada gorzej. Silnik za slaby,momentu obrotowego za mało. Trzeba czesto redukować, żeby wyprzedzić.Ot auto na dojazd do pracy i na zakupy. Ew. wypad do lasu. Do holowania kempingu się kompletnie nie nadaje, chyba, ze ktos...
dodano ponad rok temu przez Piotr
pms67@gazeta.pl
Dacia Duster I SUV
1.6 16V 105KM 77kW (2010-2013) 4,62
Dałbym od siebie 4,75: Auto jest pakowne, dobrze się prowadzi. Plus za asystenta nagłego hamowania. Przydał się. Ergonomia na przyzwoitym poziomie. Co można byłoby dołożyć: -regulacja lędźwiowa fotela kierowcy -kurtyny powietrzne -ciut mocniejszy silnik (i oszczędniejszy silnik), ze skrzynią 6-biegową w wersji 4x2 Poza tym po fajne auto
dodano 7 lat temu przez [email protected]

Autodiagnoza Dacia Duster

Liczba wpisów: 5
Coś blokuje tylne koła
dodał: Szkrobi, 6 lat temu
Przyszedłem sobie na parking w niedzielne południe. Temp. -5,5C odpaliłem, wsteczny i... coś mnie trzyma, nie mogę ruszyć. Dodaję gazu zgrzyty, coś trzyma. W piątek przyjechałem na parking, po myciu, nie było jeszcze mrozu (jak jest mróz to nie myję). Ostatnia noc to ok. -10C. Mam wrażenie że mi zamarzły bębny albo ręczny. Teraz mróz ma trzymać 2 tyg. i co? Czy dobrze rozumuję? W poniedziałek dzwonię po Assistance - przecież nie będę czekał 2 tygodnie na odwilż. Ponad 20 lat jeżdżę i jeszcze takiego numeru nie miałem.
Falujące obroty silnika/dławiący się silnik przy dodaniu gazu
dodał: szymqw, 1 miesiąc temu
Szczególnie na zimnym silniku, po zapaleniu falują obroty. Ponadto gdy dodaje się gazu to silnik dławi się jakby miał zaraz zgasnąć. Jest to dosyć niebezpieczna usterka, bo przy ruszaniu ze skrzyżownia, czy też włączaniu się do ruchu, samochód zamiast jechać do dławi się i gaśnie. Przy rozgrzanym silniku jest trochę lepiej, ale też idzie zauważyć falujące obroty. Serwis Dacii na to, że to taki typ silnika. Wyczyścili przepustnicę oraz wgrali nowy soft - pomogło ale tylko na chwilę...Czy ktoś zna SKUTECZNY sposób na rozwiązanie tego problemu? Czytałem gdzieś, że ponoć winowajcą jest...
Bagażnik
dodał: ~duster, 2 lata temu
Podczas deszczu i mycia samochodu,woda dostaje się do bagażnika.Gromadzi się z lewej strony zagłębienia bagażnika od tylnej lampy.

Dane techniczne Dacia Duster I

Moc silników 90–125 KM
Pojemność silników 1,2–1,6 l
Prędkość maksymalna 156–190 km/h
Przyspieszenie 0-100 10,4–14,2 s
Dacia Duster I Van

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Dacia Duster I
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 3895
Koszt ogólny 43,62 PLN
LPG23.34 PLN
ON32.42 PLN
PB51.71 PLN
Wydatki serwisowe 2,90 PLN Pozostałe wydatki 21,88 PLN

Publikacje o Dacia Duster

Newsy o Dacia Duster

2 pomiary
Dla Dacia Duster. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyspieszenia
Pomiar Wyciszenia
Dacia Duster