Szukaj

Informacje o Daewoo Honker 2.5 TD 90KM 66kW 1994-2000

Lata produkcji: 1994 – 2000
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Dane techniczne Daewoo Honker 2.5 TD 90KM 66kW 1994-2000

Produkowany od 1994 do 2000 roku
Pojemność skokowa 2500 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM (66 kW)

Oceny Daewoo Honker 2.5 TD 90KM 66kW 1994-2000

Liczba ocen: 5
Ogólna ocena
3,0 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

1,3
~A
Terenowy 2.5 TD 90KM 66kW
Daewoo Honker
To auto ma tutaj tak dobre oceny tylko dlatego ,że większość ludzi ocenia tutaj tarpana 237 a nie honkera. Zastanawia mnie skąd się biorą te komentarze jakie to jest dobre auto , wspaniała praca polskich inżynierów. K*rwa skąd wy to bierzecie, zębowa wróżka wam to podpowiada , czy jak , bo po takich wypowiedziach wątpie żebyście mieli dłuższą styczność z tym autem. Ba, sadze nawet że nim nie jeżdziliście. To jest jedna wielka POMYŁKA . Prym wiodą uszczelki i wszelkiego rodzaju przewody gumowe . Zaznaczam od razu żeby nie było stwierdzeń ,że w każdym aucie się to zużywa. Zgadzam się ale nie k*rwa po niespełna 4 latach. Tak drodzy Państwo mam honkera rocznik 2008. Jak go myję to od razu ze środkiem , bo ma takie szczeliny w drzwiach i oknach , że św mikołaj by się zmieścił. Oczywiście przekłada się to równierz na komfort podczas jazdy. Konstruktorzy dokonali rzeczy niemożliwej (nie pierwsza i nie ostatnia w tym aucie) ,ponieważ przy zamkniętej zabudowie nadwozia udało im się wnieść powiew natury do wnętrza auta. Po co komu termometry i czujniki deszczu , przecież to elektronika i może się popsuć , najlepiej jeśli kierujący ((i pasażerowie) sami ocenią jaka jest temperatura na zewnątrz i czy intensywnie pada (podam wartości zbliżone na podstawie własnych badań : lekko wilgotny rękaw-mżawka, mokry do łokcia- deszcz umiarkowany , mokry do barku-ulewa). Skoro już mówie o szczelnośąci dodam , że BEZ ŻADNYCH narzędzi można się włamać do tego auta (pozostaje tylko pytanie po co). O komforcie jazdy nie powinienem wspominać , bo takiego nei ma . Wszystko gwiżdże , trzęsie i telepie. Zaraz się pewnie podniosą głosy ,że to nie ma być wygodne auto (i tak nikt nie odpowie , ostatni z 35 właścicieli honkera wyjechał na antypody żeby zapomnieć o tym aucie) i tu się po części zgadzam , tylko nagle to zaczyna miec znaczenie jak się jedzie 400 lub więcej km. Land Roverem komfort jazdy jest nieporównywalnie lepszy a jest chyba nawet bardziej spartańsko wykonany. O G klasie nawet nie wspominam , bo co mercedes to mercedes.Wieczne wycieki z silnika i inne pomniejsze awarie to codzienność. Moc silnika to jakaś pomyłka w tym aucie . Niestety ale wolniejsze od niego są tylko zaparkowane auta, o przyspieszeniu radze zapomnieć i nie mam na myśli przyspieszania rodem z dragsterów , ale o tak banalnej sprawie jak ruszanie . Chyab największa porażka tego samochodu, gdyby choćby odrobinę wolniej ruszał , to byłby w stanie zaprzeczyć prawom fizyki zakrzywiłby kontinuum czasoprzestrzenne i mielibyśmy wsteczną maszynę czasu. Środek ciężkości jest zdecydowanie za wysoko umieszczony, (tak wiem auto terenowe, ale dlaczego w LR przy zbliżonym prześwicie nie łapie on takich niebezpiecznych przechyłów w terenie jak i na szosie). A teraz łyżka miodu w beczce gówna. Przyznaje , że właściwości terenowema na całkiem przyzwoitym poziomie. Po różnym terenie jeżdziłem i zakopałem go tylko raz , i po kilkukrotnym machaniu łopatą sam się oswobodził. Niestety w ogólnym rozrachunku wypada gorzej niż źle i tylko wariat kupił by go drugi raz.
4,6
~zoltan
Terenowy 2.5 TD 90KM 66kW
Daewoo Honker
Najbardziej zajebisty ze wszystkich samochodów terenowych. Doskonałe właściwości jezdne, wspomaganie, nie strach go porysować. Doskonałe dopracowanie wszystkich cech, jakie terenowe auto powinno posiadać. Discovery, Jeepy i inne Hiluxy są daleko w tyle.
2,7
[email protected]
Terenowy 2.5 TD 90KM 66kW
Daewoo Honker
samochód mocno przereklamowany , drogi w swojej klasie , mało funkcjonalny, dość awaryjny