Szukaj

Informacje o Daewoo

Daewoo Motors byÅ‚o poÅ‚udniowokoreaÅ„skim koncernem motoryzacyjnym, częściÄ… Daewoo Group. ZostaÅ‚o zaÅ‚ożone w 1982 roku, na bazie firmy National Motor. Po dwudziestu latach sprzedaży samochodów osobowych firma zbankrutowaÅ‚a i zostaÅ‚a wcielona do General Motors. Część jej produkcji przejęło Daewoo Bus oraz indyjskie Tata Motors.

Daewoo – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Opinie Kierowców o Daewoo

Sprawdź co kierowcy
myślą o Daewoo

Oceny Aut 7 305 ocen

2,4
~diego
Daewoo Matiz
Hatchback 5d 0.8 i 51KM 38kW
Ogólnie największym plusem Matiza jest ten na akumulatorze. Był to mój pierwszy "samochód" i dzięki niemu nauczyłem się doceniać wszystkie moje następne auta. Bryka psuła się na potęgę. Nawet rzeczy które już naprawiłem za chwilę znowu były do roboty. Nawalał moduł zapłonowy, zawieszenie - wahacze, końcówki drążków i łożyska - to był stały zestaw gwarantujący przyjaźń z mechanikiem. Do tego rdza po każdej zimie zapewniała wiele zabawy ze szczotką drucianą i farbą antykorozyjną. Fakt, że serwis auta był tani, nie rekompensował ilości koniecznych napraw. Bezproblemowy był tylko silnik. Moim zdaniem auto przez to, że było zbyt wąskie miało stosunkowo wysoko środek ciężkości, co dawało się we znaki na ostrych zakrętach. Ogólnie odradzam to auto. Pozdro
3,3
~Aleksander
Daewoo Espero
Sedan 1.5 i 16V 90KM 66kW
Auto dosyć dobre jak na swój rocznik i cenę. Może i nie jest luksusowa, ale w Polsce była alternatywą dla sprowadzenia kilkuletniego Passata, E30, Sierrę czy Audi 80 z Niemiec. Jeśli chodzi o komfort jest taki sobie. Siedzenia z przodu są niezłe, za to tylna kanapa nie jest najlepsza, ale także nie jest zła. Prowadzenie - nic zachwycającego, ale nie jest źle jak na to, że Espero to tak naprawdę technologia Opla z 1981. Ogólna awaryjność nie jest duża. Przeważają małe usterki, które nie unieruchamiają pojazdu. Dużą wadą jest problem z korozją, ale mniejszy niż w np. Maździe 6 (którą kupił mój brat po tym Daewoo). Auto zostało kupione fabrycznie nowe przez mojego starszego brata w 1996, a później przekazane mi w 2003. Jeździłem nim przez 5 lat, a później dałem go ojcu. Jeździł nim przez kolejne 8 lat, ale później kupił inne auto, a Espero stało w garażu. Lecz zezłomowaliśmy auto na początku lipca tego roku, bo auto rzadko było używane, a musiało być przecież ubezpieczone i mieć przegląd.
3,3
~patryk_pawłowski
Daewoo Matiz
Hatchback 5d 0.8 i 51KM 38kW
Autko na 3. Bardzo dobre na rozpoczęcie przygody motoryzacyjnej, po ''świeżym'' zdaniu prawa jazdy. Jest to dobry przykład na to co może lub co nie może się zepsuć i jak to naprawić (do nauki podstaw mechaniki). Mały silnik, a co za tym idzie niskie koszty OC, biorąc pod uwagę dzisiejsze realia. Gabaryty pojazdu również ułatwiają jazdę, zwłaszcza w mieście, a widoczność jest bardzo dobra. Na dłuższy wyjazd bym nie polecał, jednakże na krótkie i średnie dystanse jak najbardziej. Nie należy oczekiwać cudów, szybko tym się nie rozpędzimy, a raczej wszystko na spokojnie i powoli, to dobrze. Na plus również wysuwają się ceny części zamiennych, które są dosyć tanie.

Zużycie paliwa 5 313 raportów

7,9
Daewoo Lanos
Hatchback 1.6 i 16V 106KM 78kW
Dobrze zamontowany gaz z sekwencją w roku 2024 firmy STAG, samochód z małym przebiegiem bo 80 tyś, i dbanie o regularną wymianę oleju czy innych filtrów. Od momentu zamontowania gazu zawsze tankuję do pełna, aż miło patrzeć gdy po przejechaniu 100 km niecałe 20 zł czyli jakieś 7,5 L spalnego gazu. Ważna informacja dla każdego kto chcę zamontować gaz, gaz nie niszczy, nie wysusza, moc nie spada, może max o 1-2 konie (Lecz dobrze zamontowany gaz nie powoduje spadku mocy) , ani nie ma szybszego zużycia oleju czy innych filtrów, jest takie samo jak przy benzynie, liczy się (Dobrze zamontowany gaz!) jeśli gaz jest poprawnie zamontowany to jest dobrze, a jeśli jest zrobiony za jakieś tanie pieniądze to wtedy zużycie jest większe bądź dzieją się później jakieś cyrki, bo chciało się tanio założyć gaz.. bo ktoś szczędził na częściach do twojego samochodu bądź zorbił go źle. Jeśli dołożymy te parę stówek za dobre założenie gazu , to nie ma szans by działo się to co mówią inni, poza tym lata się zmieniają, dziś gaz jest droższy, i bez sekwencji nie założymy gazu, jest mniej awaryjny niż kiedyś, i nie słuchać się starych przesądów o gazie bo to co było 15-20 lat temu to inne dzieje, najważniejsze jest to by gaz był zrobiony u kogoś kto zrobi to dobrze, a wtedy można się cieszyć tanią i bezawaryjną jazdą, ja pierwszego miesiąca od założenia gazu zorbiłem 4-5 tyś km i jestem dumny, nie ma spadku mocy ani nic złego się nie dzieje, jedynie w portfelu pieniążków więcej ;).