Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Daewoo Leganza 1.8 i 95KM 70kW 1997-2001

Lata produkcji: 1997 - 2001
Segment: Klasa średnia

Dane techniczne Daewoo Leganza 1.8 i 95KM 70kW 1997-2001

Podstawowe parametry Daewoo Leganza 1.8 i 95KM 70kW
Produkowany od 1997 do 2001 roku
Pojemność skokowa 1796 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 95 KM (70 kW) przy 5400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 145 Nm przy 2800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Daewoo Leganza 1.8 i 95KM 70kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Autorentgen Daewoo Leganza

Liczba wpisów: 4

Słabe hamulce - rdzewieją osłony tylnych tarcz.

dodał: ~JacekM, 8 lat temu
Ogólnie hamulce słabo hamują. Najgorzej jest z tylnym hamulcem - rdzewieją osłony ochraniające tarczobębny - wszystko rdzewieje i jest potem problem z zaciskami z tyłu. Ja po nieudanych próbach napraw w "pożal się Boże" rzeszowskim serwisie Daewoo (nie posiadającym w ogóle części) sam wymieniłem całe zaciski i problem grzania się tylnych tarcz zniknął. Oryginalne zaciski daewoo w sklepie koszt ok. 640 zł/szt. Ja kupiłem na allegro za 300/kpl i śmigam :). Nadal mam prawie całkiem skorodowane tarcze kotwiczne z osłonami więc w deszczową pogodę z ręcznego wydobywa się pisk -...

Szybko niszczą się alufelgi.

dodał: ~bielu1996, 6 lat temu
Niestety jeszcze nie znalazłem Leganzy z ładnymi fabrycznymi alufelgami. Są bardzo podatne na zmiane warunków atmosferycznych i szybko się niszczą.

Problemy z klimatyzacją.

dodał: ~SW, 8 lat temu
Klimę w leganzie 2.0 CDX 98r. robiłem już kilka razy i w końcu chodzi bez zarzutu. Zaczęło się od chłodnicy klimatyzacji - dziurawa (koszt ok. 500 zł). Po wymianie i napełnieniu (200zł) po około 6 miesiącach przedarł się przewód (190 zł) ze sprężarki do kabiny w miejscu elastycznym - gumowym. Z mechanicznych rzeczy na tym koniec. Później jeszcze miałem problem z zewnętrznym czujniekiem temperatury (problem wykrył automatycznie panel sterowania climatronikiem - miganie kodów błędów po zainicjowaniu specjalnej sekwencji ustawień) czujnik kosztuje blisko 200 zł ale mój tylko nie kontaktował...

Publikacje o Daewoo Leganza