Szukaj

Dane techniczne - porównanie aut

Marka
Model
Generacja
Nadwozie
Silnik
Napęd

Parametry nadwozia

Podstawowe parametry

Liczba drzwi
2
3
Liczba miejsc
4
5
Średnica zawracania
9.3 m
10.1 m
−0.8 m
Promień skrętu
4.7 m

Wymiary zewnętrzne

Długość
3660 mm
3969 mm
−309 mm
Szerokość
1627 mm
1709 mm
−82 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi
1883 mm
1978 mm
−95 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi
1764 mm
Wysokość
1485 mm
1495 mm
−10 mm
Rozstaw osi
2300 mm
2489 mm
−189 mm
Rozstaw kół - przód
1415 mm
Rozstaw kół - tył
1408 mm
Prześwit
130 mm
145 mm
−15 mm

Wymiary bagażnika

Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
625 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
185 l
276 l
−91 l

Parametry silnika

Podstawowe parametry

Produkowany
od 2016 do 2023 roku
od 2013 do 2017 roku
Pojemność skokowa
1368 cm³
1596 cm³
Typ silnika
benzynowy
benzynowy
Moc silnika
180 KM (132 kW) przy 5500 obr/min
182 KM (134 kW) przy 6000 obr/min
−2 KM
Maksymalny moment obrotowy
250 Nm przy 3000 obr/min
290 Nm przy 2500 obr/min
−40 Nm
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
z przodu, poprzecznie
Doładowanie
turbosprężarkowe
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
OHC z popychaczami hydraulicznymi (pasek zębaty)
DOHC
Liczba cylindrów
4
4
Układ cylindrów
rzędowy
rzędowy
Liczba zaworów
16
16
Stopień sprężania
9.0 : 1
11.0 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
72.2 × 84 mm
Zapłon
statyczny ze sterowaniem elektronicznym cyfrowym zintegrowany z wtryskiem
Układ paliwowy
fazowany, sekwencyjny wtrysk, wielopunktowy MPI z turbosprężarką o stałej geometrii łopatek i chłodnicą powietrza doładowującego

Układ kierowniczy

Rodzaj układu kierowniczego
zębatkowy z elektrycznym wspomaganiem kierownicy Dualdrive

Opony

Opony podstawowe
205/40 R17

Hamulce

Rodzaj hamulców (przód)
tarczowe wentylowane
tarczowe wentylowane
Rodzaj hamulców (tył)
tarczowe
tarczowe
Średnica tarcz hamulcowych (przód)
305 mm
Średnica tarcz hamulcowych (tył)
240 mm

Zawieszenie

Rodzaj zawieszenia (przód)
niezależne typu McPherson, z wahaczem poprzecznym mocowanym do belki
kolumny McPhersona
Rodzaj zawieszenia (tył)
półniezależne, belka skrętna z drążkiem stabilizatora
belka skrętna
Abarth 500 I Hatchback Seria 4