Szukaj

Dane techniczne - porównanie aut

Marka
Model
Generacja
Nadwozie
Silnik
Napęd

Parametry nadwozia

Podstawowe parametry

Liczba drzwi
5
5
Liczba miejsc
5
7
Średnica zawracania
12.6 m
11.4 m
+1.2 m
Promień skrętu
6.3 m

Wymiary zewnętrzne

Długość
5049 mm
4950 mm
+99 mm
Szerokość
2004 mm
1930 mm
+74 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi
2285 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi
2107 mm
Wysokość
1730 mm
Wysokość z relingami dachowymi
1778 mm
Rozstaw osi
3025 mm
2850 mm
+175 mm
Rozstaw kół - przód
1662 mm
Rozstaw kół - tył
1659 mm
Zwis przedni
988 mm
Zwis tylny
1128 mm
Prześwit
203 mm

Wymiary bagażnika

Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
2274 l
1909 l
+365 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
330 l
241 l
+89 l

Pozostałe parametry

Dopuszczalne obciążenie dachu
80 kg

Parametry silnika

Podstawowe parametry

Produkowany
od 2020 roku
od 2020 roku
Pojemność skokowa
2956 cm³
2487 cm³
Typ silnika
hybrydowy plug-in
hybrydowy
Moc silnika
457 KM (336 kW) przy 5750 obr/min
248 KM (182 kW)
+209 KM
Maksymalny moment obrotowy
825 Nm przy 2500 obr/min
Moc silnika (spalinowy)
349 KM (257 kW)
190 KM (140 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy (spalinowy)
239 Nm przy 4300-4500 obr/min
Moc silnika (elektryczny)
101 KM (74 kW)
Montaż silnika
z przodu, podłużnie
Doładowanie
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
6
4
Układ cylindrów
widlasty
rzędowy
Liczba zaworów
24
16
Stopień sprężania
14.0 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
87.5 × 1003.4 mm
Typ wtrysku
bezpośredni

Układ kierowniczy

Rodzaj układu kierowniczego
przekładnia zębatkowa ze wspomaganiem elektrycznym
przekładnia zębatkowa ze wspomaganiem elektrycznym

Hamulce

Rodzaj hamulców (przód)
tarczowe
tarczowe wentylowane
Rodzaj hamulców (tył)
tarczowe
tarczowe
Średnica tarcz hamulcowych (przód)
338 mm
Średnica tarcz hamulcowych (tył)
338 mm

Zawieszenie

Rodzaj zawieszenia (przód)
niezależne sprężynowe typu McPherson ze stabilizatorem
typu McPherson
Rodzaj zawieszenia (tył)
niezależne wielodrążkowe zawieszenie sprężynowe ze stabilizatorem
wielodrążkowe
Ford Explorer VI SUV Plug-In Hybrid