Szukaj

Elektryczny Hyundai IONIQ

Dane techniczne Hyundai IONIQ

Electric Synchroniczny z magnesami stałymi 120KM 88kW

automatyczna 1 stopniowa FWD

Moc silnika
88 kW przy 295 obr/min
Prędkość maksymalna
165 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
10.2 s
Pojemność baterii brutto
28 kWh
Czas ładowania: stacja szybkiego ładowania
0.5 h
Czas ładowania: gniazdko 3F
4.5 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
12.0 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
280 km
Średni maksymalny zasięg
240 km

Plug-in 1.6 GDi 141KM 104kW

automatyczna DCT 6 stopniowa FWD Euro 6

Moc silnika
104 kW przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
170 Nm
Prędkość maksymalna
178 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
10.6 s

automatyczna DCT 6 stopniowa FWD Euro 6d Start&Stop

Moc silnika
104 kW przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
170 Nm
Prędkość maksymalna
185 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
10.8 s

Plug-In Facelifting 1.6 GDI 141KM 104kW

automatyczna DCT 6 stopniowa FWD Euro 6d Start&Stop

Moc silnika
104 kW przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
265 Nm
Prędkość maksymalna
178 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
10.6 s
Pojemność baterii brutto
59 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
62 km

Electric Facelifting Elektryczny 136KM 100kW

automatyczna 1 stopniowa FWD

Moc silnika
100 kW
Maksymalny moment obrotowy
295 Nm
Prędkość maksymalna
165 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
9.9 s
Pojemność baterii brutto
38 kWh
Czas ładowania: stacja szybkiego ładowania
54.0 h
Czas ładowania: gniazdko 3F
6.0 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
19.0 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
311 km

Testy

Nasze testy samochodów z napędem alternatywnym.

Oceny Hyundai IONIQ

4,6
~gwito
Hyundai IONIQ
Electric Facelifting Elektryczny 136KM 100kW
Kupilem polroczne auto z 2020 roku z przebiegiem 15 000 km. Wybralem ten model poniewaz w kategorii kompaktorych aut elektrycznych gdzie glownymi konkurentami sa Leaf II oraz e-Golf, Hyundai wyroznia sie bardzo dobrym stosunkiem ceny do zasiegu, komfortu i wyposazenia. Postaram sie zeby moja ocena byla w miare merytoryczna i obiektywna chociaz rzecz jasna to trudne bo w koncu wybralem Hyundaia a nie inny konkurencyjny samochod. Bede dodawal...
4,7
~Rafał
Hyundai IONIQ
Electric Synchroniczny z magnesami stałymi 120KM 88kW
Dodaję kolejną ocenę po przejechaniu 50 tyś km. Co ciekawe, lubię to auto coraz bardziej, może dlatego, że naprawiłem wszystkie drobne usterki, których doświadczyłem niedługo po zakupie. Samochód po tym przebiegu prowadzi się bardzo dobrze, zawieszenie działa jak nowe. Również bateria i silnik elektryczny nie zdradzają żadnych oznak zużycia. Ioniq jeździ dokładnie tak samo jak 2,5 roku temu, kiedy odbierałem go od dealera :)
4,7
~Rafał
Hyundai IONIQ
Electric Synchroniczny z magnesami stałymi 120KM 88kW
Samochód elektryczny to moje wielkie marzenie już od lat. Hyundai Ioniq to pierwszy model na tyle wszechstronny abym chciał go kupić i na tyle tani aby było mnie na niego stać. Po wielu perypetiach i prawie półrocznym opóźnieniu odebrałem go we wrześniu 2017 i od tego czasu przejechałem 9000km. Ogólnie jest naprawdę bardzo dobrze - wciąż uważam, że to najlepszy "tani elektryk" na rynku. Nie żałuję decyzji o zakupie, więcej, namówiłem już dwóch...

Raporty zużycia prądu Hyundai IONIQ

Hyundai IONIQ