Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Hyundai IONIQ

Lata produkcji: 2016 - teraz
Segment: Klasa średnia

Model niższej klasy średniej (segment C) z napędami alternatywnymi produkowany od 2016 roku. Jego koncepcyjnym pierwowzorem i zapowiedzią był prototyp o nazwie i-oniq Concept z 2012 roku. Pod względem stylizacji samochód zapożyczył część rozwiązań z modelu Elantra. Ioniq jest reklamowany jako pierwsze auto na świecie oferowane z trzema rodzajami napędu; hybrydowym, hybrydowym plug-in oraz elektrycznym. W ciągu pierwszego roku sprzedaży, Ioniq znalazł ponad 31,5 tys. nabywców na całym świecie. Jego nazwa to złożenie słów „ion” (czyli „jon”) oraz „unique” („wyjątkowy”).

Powagosław

Hybryda dla konserwatystów. Hybryda, która nie krzyczy, że jest hybrydą swoim awangardowym wzornictwem. Ale bardziej konwencjonalny design też może być atutem, zwłaszcza przy niezłej cenie.

~Powagosław
Luzacjusz

Rozumiem ideę, nie rozumiem, dlaczego przy jej realizacji Hyundai uparł się, by konkurencję dla Priusa budować, robiąc brzydszą wersję swojego modelu Elantra. No i ta tylna szyba… Co to jest? Okno na poddaszu?

~Luzacjusz

Hyundai IONIQ – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Dane techniczne Hyundai IONIQ

Moc silników 105–141 KM
Pojemność silników 1,6 l
Prędkość maksymalna 165–185 km/h
Przyspieszenie 0-100 10,2–10,8 s
Hyundai IONIQ Plug-in

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Hyundai IONIQ
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 19
Koszt ogólny 26,89 PLN
PB95.6 PLN
Wydatki serwisowe 2,65 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Publikacje o Hyundai IONIQ

Newsy o Hyundai IONIQ

1 pomiar
Dla Hyundai IONIQ. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyspieszenia
Pomiar Wyciszenia
Hyundai IONIQ