Szukaj

Elektryczny Hyundai Kona

Dane techniczne Hyundai Kona

Crossover Electric 39,2 kWh 136KM 100kW

automatyczna CVT 1 stopniowa FWD

Moc silnika
100 kW
Maksymalny moment obrotowy
395 Nm
Prędkość maksymalna
155 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
9.7 s
Pojemność baterii brutto
42 kWh
Czas ładowania: stacja szybkiego ładowania
0.8 h
Czas ładowania: gniazdko 3F
12.5 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
20.2 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
289 km
Średni maksymalny zasięg
250 km

Crossover Electric 64 kWh 204KM 150kW

automatyczna CVT 1 stopniowa FWD

Moc silnika
150 kW
Maksymalny moment obrotowy
395 Nm
Prędkość maksymalna
167 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
7.9 s
Pojemność baterii brutto
64 kWh
Czas ładowania: stacja szybkiego ładowania
1.1 h
Czas ładowania: gniazdko 3F
10.5 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
32.8 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
595 km
Średni maksymalny zasięg
400 km
Średni minimalny zasięg
365 km

Crossover Electric Facelifting 64 kWh 204KM 150kW

automatyczna 1 stopniowa FWD

Moc silnika
150 kW
Maksymalny moment obrotowy
395 Nm
Prędkość maksymalna
167 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
7.9 s
Pojemność baterii brutto
64 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
484 km

Crossover Electric Facelifting 39 kWh 136KM 100kW

automatyczna CVT 1 stopniowa FWD

Moc silnika
100 kW
Maksymalny moment obrotowy
395 Nm
Prędkość maksymalna
155 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
9.7 s
Pojemność baterii brutto
39 kWh
Średni maksymalny zasięg
305 km

Crossover Electric 39 kWh 156KM 115kW

automatyczna CVT 1 stopniowa FWD

Moc silnika
115 kW
Maksymalny moment obrotowy
395 Nm
Prędkość maksymalna
155 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
9.7 s
Pojemność baterii brutto
39 kWh
Średni maksymalny zasięg
305 km

Crossover Electric 64 kWh 218KM 160kW

automatyczna 1 stopniowa FWD

Moc silnika
160 kW
Maksymalny moment obrotowy
395 Nm
Prędkość maksymalna
167 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
7.9 s
Pojemność baterii brutto
64 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
484 km

e-Newsy

Najciekawsze informacje ze świata e-mobility.

Testy

Nasze testy samochodów z napędem alternatywnym.

Oceny Hyundai Kona

Raporty zużycia prądu Hyundai Kona

270
Hyundai Kona I
Crossover Electric 39,2 kWh 136KM 100kW
Samochód przy oszczędnej jeździe podmiejskiej, w temperaturze 20 st.C schodzi do 9 KWh/100 km. Przy 10st.C jest już 11 KWh/100 km. W trasie i mieście, jeśli nie przekraczamy 90 Km/h nawet ze stałą prędkością (dwupasmówka) pali ok. 12-14 KWh, znowu wiele zależy od temperatury. Zwiększenie prędkości do autostradowej, dwukrotny wzrost spalania tzn. zaraz mamy 24 KWh/100 km. W takim trybie zasięg do tylko 150 km. Jeśli jedziemy normalnie komputer pokazuje 320-340 km przy w pełni naładowanej baterii, co oznacza czystą teorię, bo nikt nie schodzi o 0, gdyż musiałby wzywać lawetę. Najoszczędniejszy będzie w systemie trochę z góry, trochę pod górę, wtedy wykazuje się rekuperacja. Jeśli z kolei masz ciężką nogę, zapomnij o elektryku, albo planuj ładowanie co 120 km. I jeszcze jedno, prędkość uzupełniania energii - dużo zależy od urządzenia, ale nawet DC licz realnie 35 KWh/godzinę i to do 80%. Potem (80-100%) spada do 14, więc traci sens. Generalnie, użyteczna pojemność akumulatorów to 10-80%, bo da się uzupełnić w 45 minut (szybki obiad, zakupy). Na koniec bilans kosztów: częściowo korzystam z darmowych ładowarek, mam FV na działce i gniazdko w domu. 100 km przejeżdżam od 0 zł (FV, darmowe ładowanie), przez 8 zł/100 km (dom), do 23 zł (szybka ładowarka). Tak samo eksploatowany i oszczędny Passat 1.6TDI spalał (ceny paliwa obecne) od 32 zł (4l/100km w trasie na jednopasmówce) do 56 zł (miasto).
270
Hyundai Kona I
Crossover Electric 39,2 kWh 136KM 100kW
Samochód przy oszczędnej jeździe podmiejskiej, w temperaturze 20 st.C schodzi do 9 KWh/100 km. Przy 10st.C jest już 11 KWh/100 km. W trasie i mieście, jeśli nie przekraczamy 90 Km/h nawet ze stałą prędkością (dwupasmówka) pali ok. 12-14 KWh, znowu wiele zależy od temperatury. Zwiększenie prędkości do autostradowej, dwukrotny wzrost spalania tzn. zaraz mamy 24 KWh/100 km. W takim trybie zasięg do tylko 150 km. Jeśli jedziemy normalnie komputer pokazuje 320-340 km przy w pełni naładowanej baterii, co oznacza czystą teorię, bo nikt nie schodzi o 0, gdyż musiałby wzywać lawetę. Najoszczędniejszy będzie w systemie trochę z góry, trochę pod górę, wtedy wykazuje się rekuperacja. Jeśli z kolei masz ciężką nogę, zapomnij o elektryku, albo planuj ładowanie co 120 km. I jeszcze jedno, prędkość uzupełniania energii - dużo zależy od urządzenia, ale nawet DC licz realnie 35 KWh/godzinę i to do 80%. Potem (80-100%) spada do 14, więc traci sens. Generalnie, użyteczna pojemność akumulatorów to 10-80%, bo da się uzupełnić w 45 minut (szybki obiad, zakupy). Na koniec bilans kosztów: częściowo korzystam z darmowych ładowarek, mam FV na działce i gniazdko w domu. 100 km przejeżdżam od 0 zł (FV, darmowe ładowanie), przez 8 zł/100 km (dom), do 23 zł (szybka ładowarka). Tak samo eksploatowany i oszczędny Passat 1.6TDI spalał (ceny paliwa obecne) od 32 zł (4l/100km w trasie na jednopasmówce) do 56 zł (miasto).
377
Hyundai Kona I
Crossover Electric 64 kWh 204KM 150kW
Testowane wielokrotnie na trasie Gdańsk Kraków- maksymalny zasieg 350km w trasie, na styk.
Hyundai Kona