
Elektryczny Hyundai Kona
Dane techniczne Hyundai Kona
Crossover Electric 39,2 kWh 136KM 100kW
automatyczna CVT 1 stopniowa FWD
Moc silnika
100 kW
Maksymalny moment obrotowy
395 Nm
Prędkość maksymalna
155 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
9.7 s
Pojemność baterii brutto
42 kWh
Czas ładowania: stacja szybkiego ładowania
0.8 h
Czas ładowania: gniazdko 3F
12.5 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
20.2 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
289 km
Średni maksymalny zasięg
250 km
Crossover Electric 64 kWh 204KM 150kW
automatyczna CVT 1 stopniowa FWD
Moc silnika
150 kW
Maksymalny moment obrotowy
395 Nm
Prędkość maksymalna
167 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
7.9 s
Pojemność baterii brutto
64 kWh
Czas ładowania: stacja szybkiego ładowania
1.1 h
Czas ładowania: gniazdko 3F
10.5 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
32.8 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
595 km
Średni maksymalny zasięg
400 km
Średni minimalny zasięg
365 km
Crossover Electric Facelifting 64 kWh 204KM 150kW
automatyczna 1 stopniowa FWD
Moc silnika
150 kW
Maksymalny moment obrotowy
395 Nm
Prędkość maksymalna
167 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
7.9 s
Pojemność baterii brutto
64 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
484 km
Crossover Electric Facelifting 39 kWh 136KM 100kW
automatyczna CVT 1 stopniowa FWD
Moc silnika
100 kW
Maksymalny moment obrotowy
395 Nm
Prędkość maksymalna
155 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
9.7 s
Pojemność baterii brutto
39 kWh
Średni maksymalny zasięg
305 km
e-Newsy
Najciekawsze informacje ze świata e-mobility.

Testy
Nasze testy samochodów z napędem alternatywnym.
Oceny Hyundai Kona
4,5
~Mandzik
Crossover Electric 39,2 kWh 136KM 100kW
Hyundai Kona
Auto świetnie się prowadzi. Wysoki moment obrotowy dostępny w każdym momencie robi swoje.
4,6
~Łukasz
Crossover Electric 39,2 kWh 136KM 100kW
Hyundai Kona
Zrywny, sprawny, oszczędny. Sporo pali pod obciążeniem. Nie nadaje się do jazdy autostradą z dużą prędkością.
(Silnik)
4,9
~Nordvegen
Crossover Electric 64 kWh 204KM 150kW
Hyundai Kona
Bagażnik mały. Rodzina nasza 2+1 plus mały bagaż to wyjazd tylko na weekend. Wakacje tym autem niewygodne.
(Ergonomia)
Raporty zużycia prądu Hyundai Kona
El
270
Crossover Electric 39,2 kWh 136KM 100kW
Hyundai Kona
Samochód przy oszczędnej jeździe podmiejskiej, w temperaturze 20 st.C schodzi do 9 KWh/100 km. Przy 10st.C jest już 11 KWh/100 km.
W trasie i mieście, jeśli nie przekraczamy 90 Km/h nawet ze stałą prędkością (dwupasmówka) pali ok. 12-14 KWh, znowu wiele zależy od temperatury.
Zwiększenie prędkości do autostradowej, dwukrotny wzrost spalania tzn. zaraz mamy 24 KWh/100 km. W takim trybie zasięg do tylko 150 km. Jeśli jedziemy normalnie komputer pokazuje 320-340 km przy w pełni naładowanej baterii, co oznacza czystą teorię, bo nikt nie schodzi o 0, gdyż musiałby wzywać lawetę.
Najoszczędniejszy będzie w systemie trochę z góry, trochę pod górę, wtedy wykazuje się rekuperacja. Jeśli z kolei masz ciężką nogę, zapomnij o elektryku, albo planuj ładowanie co 120 km. I jeszcze jedno, prędkość uzupełniania energii - dużo zależy od urządzenia, ale nawet DC licz realnie 35 KWh/godzinę i to do 80%. Potem (80-100%) spada do 14, więc traci sens. Generalnie, użyteczna pojemność akumulatorów to 10-80%, bo da się uzupełnić w 45 minut (szybki obiad, zakupy).
Na koniec bilans kosztów: częściowo korzystam z darmowych ładowarek, mam FV na działce i gniazdko w domu. 100 km przejeżdżam od 0 zł (FV, darmowe ładowanie), przez 8 zł/100 km (dom), do 23 zł (szybka ładowarka). Tak samo eksploatowany i oszczędny Passat 1.6TDI spalał (ceny paliwa obecne) od 32 zł (4l/100km w trasie na jednopasmówce) do 56 zł (miasto).
(Ergonomia)
El
270
Crossover Electric 39,2 kWh 136KM 100kW
Hyundai Kona
Samochód przy oszczędnej jeździe podmiejskiej, w temperaturze 20 st.C schodzi do 9 KWh/100 km. Przy 10st.C jest już 11 KWh/100 km.
W trasie i mieście, jeśli nie przekraczamy 90 Km/h nawet ze stałą prędkością (dwupasmówka) pali ok. 12-14 KWh, znowu wiele zależy od temperatury.
Zwiększenie prędkości do autostradowej, dwukrotny wzrost spalania tzn. zaraz mamy 24 KWh/100 km. W takim trybie zasięg do tylko 150 km. Jeśli jedziemy normalnie komputer pokazuje 320-340 km przy w pełni naładowanej baterii, co oznacza czystą teorię, bo nikt nie schodzi o 0, gdyż musiałby wzywać lawetę.
Najoszczędniejszy będzie w systemie trochę z góry, trochę pod górę, wtedy wykazuje się rekuperacja. Jeśli z kolei masz ciężką nogę, zapomnij o elektryku, albo planuj ładowanie co 120 km. I jeszcze jedno, prędkość uzupełniania energii - dużo zależy od urządzenia, ale nawet DC licz realnie 35 KWh/godzinę i to do 80%. Potem (80-100%) spada do 14, więc traci sens. Generalnie, użyteczna pojemność akumulatorów to 10-80%, bo da się uzupełnić w 45 minut (szybki obiad, zakupy).
Na koniec bilans kosztów: częściowo korzystam z darmowych ładowarek, mam FV na działce i gniazdko w domu. 100 km przejeżdżam od 0 zł (FV, darmowe ładowanie), przez 8 zł/100 km (dom), do 23 zł (szybka ładowarka). Tak samo eksploatowany i oszczędny Passat 1.6TDI spalał (ceny paliwa obecne) od 32 zł (4l/100km w trasie na jednopasmówce) do 56 zł (miasto).
(Ergonomia)
El
493
Crossover Electric 64 kWh 204KM 150kW
Hyundai Kona
Trasa latem 500 km srednie zuzycie 10,5 kW , jazda bez klimy.
(Ergonomia)