Szukaj

Informacje o Fiat Doblo IV

Lata produkcji: 2015 – 2019
Segment: Dostawcze
Najnowsza, wprowadzona na rynek w 2015 roku i obecnie produkowana czwarta generacja modelu. Doblo IV, został zaprojektowany od podstaw i jest odmieniony stylistycznie względem swojego poprzednika (wnętrze auto również zyskało nową stylistykę). Jego design został jednakże ujednolicony z bliźniaczym modelem oferowanym w USA i Kanadzie – Ram ProMaster City. Płyta podłogowa, na której został zbudowany to Fiat Small LWB Platrofm, którą zastosowano również m.in. w Fiacie Linea i jego europejskim bliźniakiem – Oplem Combo. Doblo posiada również uterenowioną wersję o nazwie Trekking.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo zgrabny, bardzo proporcjonalny, po prostu ładny. Trudno uwierzyć, jak bardzo zmienił się ten samochód. Doblo pokazuje, że bycie kombivanem to żadna wymówka – kombivan ten może być atrakcyjnym atutem. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak mawiał klasyk, doblo jest po to, by zło nim zwyciężać. Nie jest Doblo jeszcze dobrem samym w sobie, nie wiem, czy kiedykolwiek będzie (hej, to przecież dostawczak), ale są auta w tej klasie powabne niczym jesienna plucha w Łomży. W tej kategorii Doblo zwycięża. ~Luzacjusz

Fiat Doblo IV – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Fiat Doblo IV

Liczba ocen: 15
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Robert
Van 1.4 T-Jet 16V 120KM 88kW
Fiat Doblo IV
Samochód bardzo funkcjonalny, ale nie dla każdego. Idealnie sprawdza się w mieście i na krótsze trasy. Przesuwane drzwi drugiego rzędu siedzeń idealne dla dzieci, podwożone do szkoły czy zajęcia dodatkowe. Nadaje się dla 5 osobowej rodziny. W środku twarde plastiki, ale dobrze spasowane i nie wydają żadnych dźwięków (jak dotąd). Fiat Doblo z pewnością wybierany byłby częściej jako samochód rodzinny lub firmowy, gdyby nie kuriozalna polityka sprzedaży tego modelu w Polsce - 7 miejsc dostępnych jest tylko w krótkiej wersji nadwozia (logika wskazywałaby na odwrotną konfigurację; w Turcji można kupić 7 miejscowe Doblo w dłuższej wersji nadwozia);. Jeśli ktoś nie potrzebuje 7 miejsc ale chciałby większy bagażnik to też musi się zastanowić, ponieważ w wydłużonej wersji nie można zamówić bocznych kurtyn powietrznych. Instalacja LPG w serwisie w województwie śląskim 4200 zł, w Wielkopolsce 5500 zł a poza serwisem tej samej klasy co dedykowana Tartarini 3000 zł.
4,6
~Zwykły człowiek.
Van 2.0 MultiJet 16V 135KM 99kW
Fiat Doblo IV
Nie wiem od czego zacząć. Może od tego, że mam wersje long z drzwiami po prawej i po lewej stronie, więc dla osób posiadających dzieci to wielkie ułatwienie i mniej szkód parkingowych ;) Co do przestrzeni to jest ogromna wózek z gondola wchodzi bez składania i jeszcze jest miejsca na wielkie zakupy. Montując dwa fotelik dziecięce (nie podkladki) dorosła osoba ma w środku swobodę. To tyle z plusów teraz minusy. Niestety jest to auto dostawcze i towar przewożony nie potrzebuje komfortu którego niestety brakuje na tylnej kanapie, chyba że jeździmy po autostradach lub drogach ekspresowych. Niestety to nie koniec minusów tylnej kanapy. Miejsca między rzędami foteli jest baaaardzo mała ( zaznaczam że mam wersje przedłużoną) coś mi się przypomni to z edytuje.
5,0
~David
Van 1.4 T-Jet 16V 120KM 88kW
Fiat Doblo IV
Autem jeżdżę wyłącznie po mieście. Jest mega duże i moja wersja 7 osobowa w pełni mi wystarcza. Pierwszy przegląd serwisowy po roku ok. 700 zł. Do tej pory zero usterek jedyny minus to spalanie ok 10 ł w mieście ale z tego co widzę to większość tego typu aut tak pali. Silnik 1.4 t jet daje radę, a kiedy trzeba i można dobrze przyspieszyć. Mam przyciemniane szyby i powiem, ze patrząc na niego podoba mi się :+) Dla rodziny 2+2 idealny a do bagażnika wchodzi wózek bez konieczności rozkładania. Na plus duży prześwit oraz to ze mogę wsiadać do auta nie schylając się bądź nadmiernie gimnastykując się.
Średnie spalanie dla Fiat Doblo IV
9,8 – 10,0
l/100 km
7,0 – 7,9
l/100 km
10,4 – 11,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,3
Van 1.6 MultiJet 16V 105KM 77kW
Fiat Doblo IV
Mam Fiata Doblo Cargo Maxi SX rok produkcji 2020 Na trasie przy prędkości 130 km/h to jest 10l/100km. Przy 110 km/h 8l/100km. Przy 80-90 km/h ok 6.5 l/100km. Dodam żę jadę z pustą paką i jadę sam ! To kosmiczne spalanie jak dla mnie. Mam tez prywatnie hyundai i30 z silnikiem 1.6 90KM (też na olej napędowy). Dynamika jest identyczna a spalanie 40% mniejsze. Wiem bo jak odbierałem Fiata z salonu to na autostradzie przyspieszał identycznie jak mój Hyundai (pojechałem z kierowcą po odbiór). Po przejechaniu 3500 km gównie po drogach ekspresowych i autostradach udaje mi się uzyskać spalanie 8l / 100km. Oczywiście zmieniam biegi tak jak podpowiada mi komputer czyli w okoliach 2000 rpm wrzucam kolejny bieg. No i jak jadę to tylko lekko dotykam gaz. Żadnego gwałtownego przyspieszania. Słabiutko to wygląda.
8,6
Van 1.4 T-Jet 16V 120KM 88kW
Fiat Doblo IV
Moje auto nie ma start&stop, ale nie ma tu tej opcji. Zwykłe używany na trasie 30km (20km - teren podmiejski, 10km - miasto. Nie wiem skąd takie spalanie u innych, może ja mam leciutką nóżkę... No nie za bardzo.
10,3
Van 1.4 T-Jet 16V 120KM 88kW
Fiat Doblo IV
Samochód bardzo wygodny i pakowny. Przy rozłożonych siedzeniach wielkość ładunku 120x130cm po złożeniu siedzeń 120x 170cm, fajnie się prowadzi, przy 170 km/h jest odcięcie i nie pojedzie ani grama więcej. Delikatna jazda po mieście 10L/100km , po trasie do 170km/h i dynamicznej jeździe ponad 12L/100km. Silnik 1.4 benzyna 120KM trochę za słaby, ale daje radę.
Fiat Doblo IV