Szukaj

Informacje o Fiat Fiorino IV

Lata produkcji: 2008 – 2011
Segment: Dostawcze
Mały samochód dostawczy należący do klasy kombivanów (segment K) produkowany od 1977 roku. Najstarszy z dostawczych aut w ofercie Fiata, również najmniejszy z nich. Początkowo Fiorino bazował na modelach 127, a potem Uno. Od trzeciej generacji jest niezależną konstrukcją. Jest ona wspólnym dziełem koncernu PSA, do którego należą Citroen i Peugeot oraz Fiata. Efektem tej współpracy są trzy bliźniacze modele: Fiorino, Peugeot Bipper oraz Citroen Nemo. W 2009 Fiorino został wyróżniony tytułem Van of the Year. Dostępny również w osobowej wersji Qubo.
czytaj więcej
Powagosław
Ta przyjaźń włosko-francuska nie jest może tak widowiska, jak ta z mistrzostw świata, kiedy Zinedine Zidane potraktował głową Marco Materazziego. Ale jest chyba bardziej owocna. Fiorino to jeden z tych samochodów, na widok których mówisz: „Kto by pomyślał?” ~Powagosław
Luzacjusz
est jak mały szczeniaczek. Słodziutki jak na dostawczaka. Ale ze szczeniaczkami bywa tak, że najpierw wszyscy mówią: „O, jaki słodziutki!” A potem gdy rośnie okazuje się, że to wcale nie ratlerek tylko rottweiler i wcale nie merda wesoło ogonem, tylko pokazuje zęby. Tego życzę Fiorino. ~Luzacjusz

Fiat Fiorino IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Fiat Fiorino IV

Liczba ocen: 30
Ogólna ocena
3,6 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(57%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Silnik - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Soeft
Cargo 1.3 Multijet 16v 75KM 55kW
Fiat Fiorino IV
Kto pisze te opinie? Nic się nie zgadza. Korozja? Zamarzające cięgna? Rudy omija to auto sam nie wiem czemu. Powinien je zjadać, a zardzewiały tylko ranty na felgach i to po 5 latach. Mechanicznie, po prostu jeździ. Jedynie jak zatankowałem lewe paliwo to poleciały wtryski jeszcze tego samego dnia. Dwa nowe i dwa regenerowane kosztowały mnie 1500 PLN. Mam 180cm i spokojnie się w nim mieszczę. Nawet raz czy dwa jechaliśmy w 3 osoby. Z wad to niestety jazda na trasie. Jest cicho ale też wolno. Ma 3tys. obrotów przu 130 km/godz. Jak depniesz to poleci nawet 160 ale powyżej 130 to już wyraźnie mu nie pasuje. Robi się głośno i czuć, że to już za mało mocy. Szkoda, że nie ma więcej km i brakuje 6 biegu. To nie jest król autostrad.
3,0
~pedau
Cargo 1.4 8v 73KM 54kW
Fiat Fiorino IV
Użytkuję je od nowości i wszystko byłoby ok, gdyby nie jedna uciążliwa usterka, występująca w tym i blinmiaczych modelach bardzo często. Jak tylko temperatura powietrza spada poniżej -5 to zamarzają cięgna skrzynie biegów. Bardzo trudno jest wbić jakikolwiek bieg a czasem to jest niemożliwe co oczywiście unieruchamia auto. Nie dzieje się tak zawsze, ale pozostawiając auto na zewnątrz w zimie zawsze mam na uwadze to, że tym razem może mi się nie udać odjechać z parkingu. Poza tym dość kiepsko współpracuje z fabrycznym gazem.
4,5
~Diesel2007
Cargo 1.3 Multijet 16v 95KM 70kW
Fiat Fiorino IV
Jeżdżę Fiorino od niedawna ale od samego początku mega pozytywnie mnie zaskoczył. Mam przyjemność jazdy autkiem z silnikiem 1.3 Multijet ale 95KM. Jak na taki samochód wydaje mi się bardzo dużo. Przyspieszenie maluje uśmiech na twarzy. W trasie też bardzo fajnie się zachowuje. Na autostradzie z bagażem ponad 300kg spokojnie można poruszać się z prędkością ok 130 km/h. Średnie spalanie przy dynamicznej jeździe to niecałe 6l/100km. Myślę, że za taką kwotę to bardzo przyzwoite autko. Wyposażone w klimę i elektrykę pozwoli na dość komfortowe podróżowanie na dalszych trasach.
Średnie spalanie dla Fiat Fiorino IV
8,0 – 9,0
l/100 km
4,1 – 5,6
l/100 km
8,5 – 9,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,7
Cargo 1.3 Multijet 16v 75KM 55kW
Fiat Fiorino IV
Na 25km trasie w jednostajnym korku 80km/h - 3,9l/100km. Przy pełnym wdepnięciu w podłogę cały czas z południa Niemiec na północ, prędkość w zakresie 150-170km/h (z GPS) od pełnego baku do zapalenia kontrolki - 550km wynik 6,7 l/100km. Na trasie 5000km, z północy Polski, przez Niemcy, Austrię, Szwajcarię, Włochy, Francję i z powrotem. W trybie 4500 km autostrady, 500 km cięzki ruch miejski z korkami wynik 5,6 l/100km i to jest prawdzie średnie spalanie tego samochodu. W Polsce 50%miasto/50% trasa również w okolicach 5,5l/100km
12,7
Cargo 1.4 77KM 57kW
Fiat Fiorino IV
Samochód rocznik 2019 1.4 benzyna + LPG. Samochód nowy z salonu z instalacją LPG zakładana w salonie pali srednio 12,5 l/100km przy jeździe 4000 obr/min maks nie do odciny. Jest to możliwe wypierdziec 30l zbiornik LPG w ciągu 12 godzin po mieście. Autko ma 70 parę koni nie 480! Oddam w huj za darmo. Rok produkcji podałem 2011 bo innego się nie można wybrac. Auto jest z 2019 przebieg 700 km
6,6
Cargo 1.3 Multijet 16v 75KM 55kW
Fiat Fiorino IV
Muli, jak trzeba w mieście wdepnąć to pali powyżej 8L. wypracowana technika by auto paliło 5-5,5L jest możliwa ale jazda to katorga. zanim turbina nie ruszy od 2,2 tys obrotów to jakbym tirem ruszał. Jeżdzę na firmowym, sam bym w życiu tego nie kupił. Seat Arosa SDI 1,7 60KM wygra każdy wyścig z tym turbinowym zamulaczem
Fiat Fiorino IV