Szukaj

Fiat Scudo II Furgon Długi – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Fiat Scudo II Furgon Długi

Lata produkcji: 2010 – 2016
Segment: Dostawcze

Średniej wielkości samochód dostawczy produkowany w latach 1995-2016. Następca modelu Talento, wśród dostawczych aut Fiata zajął miejsce obok dużego Ducato i kombivanów Doblo oraz Fiorino. Scudo był efektem projektu „eurovan” koncernów PSA (Citroen i Peugeot) oraz Fiat. Równolegle, Citroen stworzył osobowego vana Ulysse. Bliźniaczymi modelami Scudo były Peugeot Expert i Citroen Jumpy. W 2004 roku model przeszedł facelifting, a 3 lata później debiutował Scudo II. W 2008 roku zdobył nagrodę International Van of the Year. Osobowa wersja Scudo to Scudo Panorama. Następcą Scudo jest reaktywowany model Talento.

czytaj więcej
Długość 5135 mm
Szerokość 1895 mm
Wysokość 1942 mm
Rozstaw osi 3122 mm
Rozstaw kół - przód 1574 mm
Rozstaw kół - tył 1574 mm
Zwis przedni 975 mm
Zwis tylny 1038 mm
Szerokość pomiędzy nadkolami 1245 mm
Wysokość progu załadowczego 562 mm
Drzwi tylne - szerokość 1237 mm
Drzwi tylne - wysokość 1272 mm
Drzwi boczne - szerokość 924 mm
Drzwi boczne - wysokość 1293 mm
Przedział ładunkowy - długość 2584 mm
Przedział ładunkowy - szerokość 1600 mm
Przedział ładunkowy - wysokość 1449 mm
Maksymalna ładowność 1200 kg
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

4,1
~Sickboy
Fiat Scudo II
Furgon Długi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
No cóż po przejechaniu 60000km mogę wystawić jakąś opinie na temat Scudziaka, po pierwsze i chyba najważniejsze to bardzo go lubię, dużo w nim spędzam czasu i nie męczy mnie to że czasem coś tam trzeszczy, plastiki nie są piękne i tym podobne pierdoły. Trochę trzeba było go dopieścić samemu bo fiat ciął koszty produkcyjne i materiałowe jak się dało, po wyklejeniu filcem i obitką tylnej blachy, zrobieniu wyciszonej podłogi na pace, i wyłożeniu masą bitumiczną drzwi zrobiło się dużo ciszej oraz bardziej komfortowo termicznie. Silnik jest świetny choć teraz brałbym ten z większa mocą, przydałaby się podczas jazdy z obciążonym samochodem. Hamulce rewelacyjne!!!, wentylacja super, gabaryty auta jak dla mnie odpowiednie, czego chcieć więcej za te pieniądze? Może mniejszej awaryjności? choć ja trafiłem na w miarę mało awaryjny egzemplarz(poza tym felernym kołem dwumasowym). Opinie o fiatach krążą różne, ja jestem na tak choć nie wiem jaka czeka mnie przyszłość, a mam zamiar jeździć nim dobrych kilka lat.
Dodane 13 lat temu
3,7
~Piotr
Fiat Scudo II
Furgon Długi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
auto jezdzi codziennie okolo 240 km jak na fiata to cud techniki. Wymiana wahaczy co kilkanascie tysiecy km leje rope i jezdze. Blachy slaby punkt. A po za tym wygodny, widocznosc b.dbr. wysokosc nie meczy nawet kilka godzin jazdy.
Dodane ponad rok temu
3,9
~Andrzej
Fiat Scudo II
Furgon Długi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
Jestem bardzo zadowolony z zakupu. Silnik rewelacja ( 1 tona na pace), a Fiacik leci 170 km/h Spalanie między 7,6-9,3. Co może denerwować to twarde plastiki i trochę mało wygodny fotel (często robię trasy po 800 km)
Dodane 7 lat temu
Średnie spalanie dla Fiat Scudo II Furgon Długi
8,1 – 8,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,4
Fiat Scudo II
Furgon Długi 2.0 MultiJet DPF 163KM 120kW
Auto dynamiczne, stabilne(na pusto), prędkość ograniczona do 170km/h, komfort jazdy jak w osobówce. Silnik pracuje cichutko, mogli dopracować gałkę zmiany biegów. Ogólna opinia bardzo pozytywna. Warto zainwestować w ten silnik - 163KM.
Dodane 9 lat temu
7,7
Fiat Scudo II
Furgon Długi 2.0 MultiJet DPF 163KM 120kW
Po kilkudziesięciu tyś mogę coś napisać. Jazda autostradowa do 170km/ h (na tyle ma kaganiec) wychodzi ok 16litrów Normalna jazda odcinki do 15km wokół komina jeżdząc do 130 średnio wychodzi ok 9litów Bardzo spokojna jazda za ciężarówkami na trasie to ok 5,5-6litrów Średnio po 15tyś spalanie 8,2l Auto godne polecenia, super dynamiczne. Od 0 do 140 jedzie równo z golfem 4 1,9tdi 130ps
Dodane 10 lat temu
8,3
Fiat Scudo II
Furgon Długi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
No tu już zależy dużo od tego jaką się ma nogę, jak się jedzie powyżej 100km/h pali dychę jak do 90 nie przekraczając obrotów 17500(wtedy załącza się turbina) spalił mi na trasie 7,2 litra na 100km, bardzo dobry wynik jak na tak ciężki samochód i w dodatku z towarem. Samochód lubi spokojną jazde wtedy jest ekonomiczny, a zapas mocy i turbina potrzebna jest kiedy wyprzedzamy. Co do przeglądów nie jest źle, a co do napraw w serwisie fiata stanowczo za drogo jak i części tak, i robocizna.
Dodane 13 lat temu

Usterki Fiat Scudo II

Liczba wpisów: 9
zablokowane światła włączone, nie uruchamia się samochód
  • Fiat Scudo II Furgon Przeszklony
  • instalacja elektryczna
  • 240 tys. km
wygląda na to jakby samochód pozostawiono z włączonymi światłami co spowodowało rozładowanie akumulatora. przy rozpoczęciu ładowania prostownikiem - duży pobór prądu - światła nadal włączone i nie można ich wyłączyć pomimo ustawienia przełącznika we wszystkich możliwych pozycjach w tym oczywiście "na zero" . Po naładowaniu akumulatora kręci rozrusznik ale nie udaje się uruchomić silnika po kilku próbach, przy ciągle świecących światłach mijania akumulator padł - co się mogło stać ? Do tej pory samochód zapalał "od strzała".
Dodane 2 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
Drążek stabilizatora.
  • Fiat Scudo II Kombi 2.0 136KM 100kW od 2007
  • zawieszenie
Występowanie usterki:
Tak 26
Nie 1
Typowa wada konstrukcyjna (inżynierski knot) i Fiat nic nie robi w tym kierunku, żeby to zmienić - w serwisie twierdzą, że nic nie robią tylko wymieniają notorycznie drążki stabilizatora. Co mi z tego, że jest to na gwarancji, trzeba jechać dwa razy - raz żeby zdiagnozować usterkę, drugi raz na wymianę, ponieważ jest to część deficytowa i trzeba ją zamawiać, po trzecie trzeba zmarnować ileś godzin w serwisie bo wymiana jest kłopotliwa. Najśmieszniejsze ze wszystkiego jest to, że już kilkadziesiąt lat w normalnych samochodach można wymienić gumki stabilizatora bez problemu. W przypadku fiata jest to niemożliwe - wszystko jest zintegrowane - trzeba wymienić cały drążek.
Dodane 16 lat temu
2 komentarze
Kontrolka serwisowa i dymiący wydech
  • Fiat Scudo II Furgon Przeszklony Długi 2.0 MultiJet DPF 163KM 120kW od 2010
  • silnik
  • 186 tys. km
Dopiero zakupiłem scudo I wyskoczył błąd i konieczność zgłoszenia do serwisu. Przy przygazowaniu leci ciemny dym. Przypuszczam że to zawór EGR jak w innych wersjach dilnika
Dodane 5 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Fiat Scudo II Furgon Długi

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów