Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Fiat Tempra Kombi 1.8 i.e. 103KM 76kW 1993-1996

Fiat Tempra Kombi 1.8 i.e. 103KM 76kW 1993-1996
Lata produkcji: 1993 - 1996
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany w latach 1990-1996. Jego poprzednikiem był Fiat Regata. Temprę zbudowano na płycie podłogowej Fiata Tipo. Model dzielił również wiele rozwiązań technicznych z bliźniaczymi: Lancią Delta oraz Alfą Romeo 155. W 1994 Tempra została poddana drobnemu face-liftingowi. Auto okazało się dużym sukcesem marki, szczególnie w Turcji, gdzie produkowano je (pod nazwą Tofas Tempra) aż do 2002 roku. W większości krajów Europy już w 1996 Temprę zastąpił Fiat Marea.

Oceny Fiat Tempra I Kombi 1.8 i.e. 103 KM 76 kW

Ogólna ocena
4,23
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie
WADY - Wyciszenie - Drobne usterki - Karoseria

Dane techniczne Fiat Tempra Kombi 1.8 i.e. 103KM 76kW 1993-1996

Podstawowe parametry Fiat Tempra Kombi 1.8 i.e. 103KM 76kW
Produkowany od 1993 do 1996 roku
Pojemność skokowa 1756 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 103 KM (76 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 140 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 79,2 mm
Typ wtrysku jednopunktowy (SPI, CPI)
Przeniesienie napędu Fiat Tempra Kombi 1.8 i.e. 103KM 76kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Fiat Tempra