Szukaj

Informacje o Fiat Tempra

Lata produkcji: 1990 – 1996
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany w latach 1990-1996. Jego poprzednikiem był Fiat Regata. Temprę zbudowano na płycie podłogowej Fiata Tipo. Model dzielił również wiele rozwiązań technicznych z bliźniaczymi: Lancią Delta oraz Alfą Romeo 155. W 1994 Tempra została poddana drobnemu face-liftingowi. Auto okazało się dużym sukcesem marki, szczególnie w Turcji, gdzie produkowano je (pod nazwą Tofas Tempra) aż do 2002 roku. W większości krajów Europy już w 1996 Temprę zastąpił Fiat Marea.
czytaj więcej

Fiat Tempra – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Fiat Tempra - wyceny aut używanych

Dobierz najlepszy rocznik do swojego budżetu

Oceny Fiat Tempra

Liczba ocen: 301
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena + Silnik

Wady

- Układ jezdny - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

2,3
~marko
Sedan 1.9 TD 80KM 59kW
Fiat Tempra
Kto chce kupić niech trzy razy się zastanowi. Silnik i skrzynia są wmiarę i sprawdzone w innych modalach. Natomiast reszta to razwiazania pod temprę i różnie z tym bywa. Zawieszenie mozna się przyzwyczaić, przełknać koszty i zawodnośc. Karoseria cała cynkowana to mit, nie wierzcie w to. Jest cynkowana tylko częściowo i w takich miejscach, że daje poczucie całości. nie jest cynkowana plyta podłogowa, a progi są w efekcie auto wygląda na zdrowe, tu w podłodze dziury. blachy ogólnie są kipsko pomalowane od srodka, więc na zawnątrz zdrowa,ładny lakier, a od środka pod tapicerką korozja. Więc jak ktoś się zdecyduje do zakupu to najlepiej niech ją rozbierze przed zapłatą.
4,2
~kro2000@o2.pl
Sedan 1.9 TD 90KM 66kW
Fiat Tempra
Samochodzik na studencką kieszeń..Duży pakowny (kombi jeszcze pakowniejsze)..Wygodny i ma trochę polotu zwłaszcza z dechą digital..Mam szybki pod prądem z przodu, szyberdach i lusterka..Dodatkowo podgrzewane lusterka są;] Ponoć elektryka we fiatach lubi płatać figle zwłaszcza od sterowania silnikiem..W moim diselku nie ma czegoś takiego więc nie ma się co posypać..;] Żre mi go ruda na dupie ale był bity w nią (lekko co prawda ale jednak) a poprzedi właściciel to taką fuszerkę odwalił że aż płakać się chce..Ale spoksik...Damy radę. Blachy w ocynku trzymają się dobrze, ale tam gdzie brakło tego ocynku to już jest rudy - standard.:(( Przy tym silniczku z pod świateł to raczej będziesz z przodu stawki:)) Trochę nisko siedzi więc uwaga na większe zdechlaki.
4,6
~Pkr
Sedan 2.0 i.e. 113KM 83kW
Fiat Tempra
Miałem wersję z alkantrą na siedzeniach, z deską digital, klimatronikiem, elektryką, szyberdachem, itp. Auto super, a że na gazie jazda była tania. Niestety trafiłem nie zadbany egzemplarz i po jakimś pół roku jazdy silnik powiedział dość, jednak gdyby nie to i problemy z korozją podłużnic może jeździł bym nim do tej pory. Teraz mam dobrze wyposażonego peugeota 307sw, ale najlepiej jeździło mi się Temprą i oczywiście moim pierwszym samochodem jakim był Polonez:).
Fiat Tempra