Szukaj

Informacje o Ford Escape III 2.0 EcoBoost 243KM 179kW od 2013

Lata produkcji: 2013 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Wprowadzona na rynek w roku 2013, trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, której pierwowzorem koncepcyjnym był, zaprezentowany dwa lata wcześniej, prototyp Ford Vertrek. Model, w przeciwieństwie do swoich poprzedników, nie jest już spokrewniony z Mazdą i powstał na płycie podłogowej Ford Global C platform, tak jak m.in. C-Max i Focus. Bliźniaczym modelem Escape’a III generacji jest Ford Kuga II generacji. Ta unifikacja jest efektem strategii „One Ford”, która zakłada wytwarzanie aut o zasięgu globalnym
czytaj więcej
Powagosław
Nie wiem, czy więcej w tym modelu amerykańskiego ducha Escape, czy europejskiej Kugi (bardziej chyba to drugie), ale efekt końcowy jest zadowalający po obu stronach Oceanu. Unifikacja i globalizacja w Fordzie dała Amerykanom i Europejczykom całkiem dobrze skrojony samochód. ~Powagosław
Luzacjusz
Bardziej europejski czy amerykański? To źle postawione pytanie. Powinno brzmieć: „Dlaczego tak azjatycki?”. Mnie nie przeszkadza, tylko to wnętrze… Komu ono miało się podobać? Załodze StarTreka? ~Luzacjusz
Produkowany od 2013 roku
Pojemność skokowa 1983 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 243 KM (179 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 366 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Karoseria - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ford Escape III