Szukaj

Informacje o Ford Mondeo Vignale

Lata produkcji: 2016 – teraz
Segment: Klasa średnia
Wytwarzany od roku 2016 Ford Mondeo Vignale to model klasy średniej (segment D), będący luksusową odmianą Mondeo i reprezentantem nowej gamy Fordów, zawierających w nazwie człon „Vignale”. Od modelu podstawowego odróżniają go m.in. elementy stylistyczne (np. chromowane akcenty nadwozia, wzór grilla czy wystrój wnętrza), a także to, że oferowany jest wyłącznie w wersjach sedan i kombi. Samochód powstał na płycie podłogowej Ford CD4 Platform – tej samej co Ford Mondeo V generacji. Nazwa Vignale pochodzi od nazwiska włoskiego konstruktora Alfredo Vignalego, który był zarazem twórcą marki Vignale, do której prawa Ford posiada od roku 1973.
czytaj więcej
Powagosław

Najnowszy Mondeo wygląda doskonale bez biżuterii Vignale i to jest największy atut tego samochodu – zarówno w jego standardowej, jak i ekskluzywnej wersji. Czy to wystarczy, by przebić się w grupie premium? Na pewno to ułatwia.

~Powagosław
Luzacjusz

Dla Forda to gra o wielką stawkę, bo jeśli eksperyment „Vignale” nie powiedzie się z użyciem flagowej limuzyny, to nie będzie miał sensu w ogóle. Trzymam kciuki. Mondeo Vignale to krok bliżej Aston Martina. Krok bliżej w porównaniu z bazowym Mondeo.

~Luzacjusz

Nowy Ford Mondeo Vignale

Cena od: 182 140 PLN
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,5
~mrziomalx
Sedan Facelifting 2.0 Hybrid 187KM 138kW
Ford Mondeo Vignale
Bardzo wygodne auto dajace uczucie porownywalne z BMW 5 czy tez Mercedesem klasy E. Niestety ma 3 powazne wady: 1 - kazdy i tak powie, ze to Mondeo a Ty musisz tlumaczyc, ze nie to przeciez jest Vignale ze wszystkimi opcjami ;); 2 - nawigacja i caly system Sync, moge przyrownac do starej Nokii, niby dziala ale czasem az wstyd przelaczyc na cos innego nic CarPlay; 3 - Skrzynia biegow, wyje boze jak ona wyje. Powyzej 140 to jakby samolot odrzutowy jesli wciskasz pedal gazu w podloge, inna sprawa, ze auto ledwo przyspiesza a maxymalna predkosc to 190.
4,9
~Frank
Liftback 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Ford Mondeo Vignale
Samochód wybrany racjonalnie. Chciałem auto wyglądające ładnie i nowocześnie, zarazem komfortowe a jednocześnie rano muszę zawieść dzieci do szkoły i przedszkola. Chciałem również auta wygodnego w korki i dynamicznego w trasie. No i mam Vignalke - używam jej od lipca 2018 i aktualnie mam 40k przebiegu. Ogólna moja opinia na temat tego auta w skali 0-10 to 9,75. Wcześniej jeździłem Verso oraz E220. te -0,25 to za wykończenie bagażnika tzn. oczekiwałem że wnętrze bagażnika też będzie tak dopracowane.
4,8
~deV
Sedan 2.0 TDCi Twin-Turbo 210KM 154kW
Ford Mondeo Vignale
Ogólnie best car I ever had biorąc pod uwagę całokształt. Nie jest to może limuzyna godna prezesa banku, ale dla przeciętnego przedsiębiorcy szukającego czegoś nietuzinkowego i wygodnego jest super. Zawieszenie adaptacyjne w trybie komfort jest idealnie gumowe jak to ktoś określił w teście i o to chodzi. Gdy chcesz sobie wybijać zęby na nierównościach drogowych możesz zawsze przełączyć w tryb sport. Silnik pozwala bez kompleksów zganiać z lewego pasa większość samochodów a pali nawet poniżej 5 litrów ropy przy spokojnej jeździe poza autostradą. Wyposażenie wersji Vignale całkiem dobre. Podobne auto od naszych odwiecznych przyjaciół Niemców to wydatek zdrowo ponad 200 tysięcy złotych a potem ruinacja na cenach części.
Ford Mondeo Vignale