Szukaj

Ford Mondeo Vignale Sedan – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Ford Mondeo Vignale Sedan

Lata produkcji: 2016 – 2019
Segment: Klasa średnia
Wytwarzany od roku 2016 Ford Mondeo Vignale to model klasy średniej (segment D), będący luksusową odmianą Mondeo i reprezentantem nowej gamy Fordów, zawierających w nazwie człon „Vignale”. Od modelu podstawowego odróżniają go m.in. elementy stylistyczne (np. chromowane akcenty nadwozia, wzór grilla czy wystrój wnętrza), a także to, że oferowany jest wyłącznie w wersjach sedan i kombi. Samochód powstał na płycie podłogowej Ford CD4 Platform – tej samej co Ford Mondeo V generacji. Nazwa Vignale pochodzi od nazwiska włoskiego konstruktora Alfredo Vignalego, który był zarazem twórcą marki Vignale, do której prawa Ford posiada od roku 1973.
czytaj więcej
Powagosław

Najnowszy Mondeo wygląda doskonale bez biżuterii Vignale i to jest największy atut tego samochodu – zarówno w jego standardowej, jak i ekskluzywnej wersji. Czy to wystarczy, by przebić się w grupie premium? Na pewno to ułatwia.

~Powagosław
Luzacjusz

Dla Forda to gra o wielką stawkę, bo jeśli eksperyment „Vignale” nie powiedzie się z użyciem flagowej limuzyny, to nie będzie miał sensu w ogóle. Trzymam kciuki. Mondeo Vignale to krok bliżej Aston Martina. Krok bliżej w porównaniu z bazowym Mondeo.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,5 m
Długość 4871 mm
Szerokość 1852 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2121 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1911 mm
Wysokość 1501 mm
Rozstaw osi 2850 mm
Rozstaw kół - przód 1589 mm
Rozstaw kół - tył 1585 mm
Prześwit 160 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 429 l
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,8
~deV
Ford Mondeo Vignale
Sedan 2.0 TDCi Twin-Turbo 210KM 154kW
Ogólnie best car I ever had biorąc pod uwagę całokształt. Nie jest to może limuzyna godna prezesa banku, ale dla przeciętnego przedsiębiorcy szukającego czegoś nietuzinkowego i wygodnego jest super. Zawieszenie adaptacyjne w trybie komfort jest idealnie gumowe jak to ktoś określił w teście i o to chodzi. Gdy chcesz sobie wybijać zęby na nierównościach drogowych możesz zawsze przełączyć w tryb sport. Silnik pozwala bez kompleksów zganiać z lewego pasa większość samochodów a pali nawet poniżej 5 litrów ropy przy spokojnej jeździe poza autostradą. Wyposażenie wersji Vignale całkiem dobre. Podobne auto od naszych odwiecznych przyjaciół Niemców to wydatek zdrowo ponad 200 tysięcy złotych a potem ruinacja na cenach części.
Dodane 7 lat temu
4,7
~pk
Ford Mondeo Vignale
Sedan 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Chociaż wygląd nie do końca mnie przekonywał, to po sprawdzeniu wszystkiego innego w tej półce cenowej (niecałe 140k za naprawdę fajnie wyposażoną wersję) padło na Mondeo. Jestem naprawdę zadowolony z wyboru - dobre wyciszenie, duży komfort i jeszcze więcej frajdy z jazdy. Jeżeli chodzi o wady, to dużo pali (ale to widziałem przed zakupem) i pasy z poduszkami bezpieczeństwa z tyłu ciężko się zapina przy fotelikach - tej opcji więcej bym nie brał. Audio też mogłoby być lepsze, ale jest OK.
Dodane 7 lat temu
4,1
~ucz
Ford Mondeo Vignale
Sedan 2.0 TDCi Twin-Turbo 210KM 154kW
Auto godne polecenia, bardzo bogato wyposażone z mocnym i ekonomicznym silnikiem połączoną z niezłym automatem. Porównywalne auta niemieckie o ok 30-50tyś droższe.
Dodane 6 lat temu
Ford Mondeo Vignale Sedan

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów