Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Ford Mondeo II Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW 1996

Ford Mondeo II Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW 1996
Lata produkcji: 1996 - 1996
Segment: Klasa średnia
Model pojawił się na rynku w 1996 roku. Był gruntownie zmodernizowaną wersją Mondeo I. W porównaniu do swojego poprzednika, zyskał znacznie atrakcyjniejszą, łatwo rozpoznawalną sylwetkę z charakterystycznym kształtem przednich świateł. Model okrzyknięty nawet najładniejszym samochodem w katalogu Forda, powtórzył sukces Mondeo I. W USA Mondeo II sprzedawano jako Ford Contour i Mercury Mystique. Jego produkcję zakończono w 2000 roku.
Powagosław
Najciekawsze i najbardziej spójne Mondeo od czasu drugiej generacji tego modelu. Projekt na miarę pozycji i renomy tego samochodu w Europie. ~Powagosław
Luzacjusz
Mustang wśród rodzinnych sedanów. Żarty żartami, ale fakt taki, że Mondeo nigdy nie był równie drapieżny i tak dynamicznie wystylizowany, jak jest dziś. A że trochę przy tym „Aston Martin wannabe”… Może być. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Ford Mondeo II Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW 1996
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 19
Koszt ogólny 1,90 PLN
PB2 PLN
Wydatki serwisowe 3,03 PLN Pozostałe wydatki 0,24 PLN

Autodiagnoza Ford Mondeo II

Liczba wpisów: 160
Szarpanie silnika - auta
dodał: ~Krzysztof Noga , 2 lata temu
Skrzynia automatyczna pracuje w miarę dobrze.Niestety czasami i tylko na 5 - tym biegu gdy jadę z prędkością 70-80km/h po lekkim dodaniu gazu następuje szarpanie auta.trwa to około 1-2sekund.pozniej wszystko wraca do normy.Tak jak już napisałem wcześniej nie zawsze występują te szarpania.ale już coraz częściej.
Brak temperatury na wskaźniku
dodał: czuzi, 4 lata temu
Jakis czas temu miałem regenerowany parownik, w drodzę powrotnej od mechanika zauważyłem brak jakiej kolwiek temperatury na zegarze. Poczułem dziwny swąd jakby spalenizną, zatrzymałem się i już nie mogłem uruchomić silnika. Zajrzałem pod maskę a tam gorąco jak w piekle, zlokalizowałem usterkę - pękł mi wężyk płynu chłodzącego. Wezwałem pomoc, wymienili mi wężyk, zalałem płynem i pojechałem w dalszą drogę powrotną. Wydaje mi się, iż od tamtej pory nie mam żadnego wskazania na zegarze, jedynie po odpaleniu silnika wskazówka może drygnie tylko 1 mm i tyle.
Niedogrzany silnik
dodał: damien_r, 5 lat temu
Bardzo ciężko rosła temperatura płynu a gdy juz po dłuższej jeździe ( np. dynamicznie po trasie ) osiągnęła 90 stopni C to przy najbliższym postoju od razu spadała do 60 stopni C i tak za każdym razem. I zaznaczam ze nie chodzi tu o wysoka sprawność silnika jak niektórzy panowie opisywali na forach czy tłumaczenie że diesla cięzko rozgrzać. Nietrzymanie temperatury to tak samo niekorzystny objaw jak przegrzewanie Silnik potrzebuje odpowiedniej temperatury do optymalnej pracy.

Dane techniczne Ford Mondeo II Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW 1996

Podstawowe parametry Ford Mondeo II Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW 1996
Produkowany od 1996 do 1996 roku
Pojemność skokowa 1988 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 136 KM (100 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 180 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 4
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Ford Mondeo II Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW 1996
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Ford Mondeo

Newsy o Ford Mondeo

Ford Mondeo II Sedan