Szukaj

Informacje o Ford S-Max II Van

Lata produkcji: 2015 – 2019
Segment: VANy
Debiutująca na rynku w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana druga generacja modelu. Jej pierwowzorami koncepcyjnymi były dwa prototypy: S-Max Concept z 2014 roku oraz Vignale. Choć, podobnie jak poprzednik, Ford S-Max II jest powiązany konstrukcyjnie z Mondeo (oba samochody zbudowano na tej samej płycie podłogowej: Ford CD4 Platform), to stylistycznie wersji produkcyjnej auta najbliżej do modelu Focus III oraz Fiesta VII. Samochód zaprojektował Rolf Deges.
Powagosław

Poprawcie mnie, jeśli się znacząco mylę, ale czy dziś nie jest to najlepiej narysowany van na rynku? Jeśli chodzi o vany Forda, z całą pewnością najlepiej oddaje to, czym tego typu model ma być: duży, praktyczny, zaprojektowany z pazurem, a wszystko to bez zbędnych kompromisów.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak, Ford dla polityki prorodzinnej zrobił w naszym kraju o wiele więcej niż wszyscy ministrowie od czynników społecznych razem wzięci. W dodatku promocję wielodzietności opakował w całkiem atrakcyjne szaty.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12 m
Długość 4796 mm
Szerokość 1916 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2137 mm
Wysokość 1658 mm
Rozstaw osi 2849 mm
Rozstaw kół - przód 1606 mm
Rozstaw kół - tył 1606 mm
Prześwit 128 mm
Prześwit 4x4 128 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1081 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1022 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 1046 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 971 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1531 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1535 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1431 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1470 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 2200 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 1035 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1044 mm
Wysokość bagażnika 999 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1187 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1988 mm
Wysokość progu załadowczego 632 mm
Drzwi tylne - szerokość 1165 mm
Drzwi tylne - wysokość 865 mm
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Wyciszenie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Silnik - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~Jan
Ford S-Max II
Van 2.0 EcoBoost 240KM 177kW
Auto świetne. Wygodne, komfortowe, ciche idealne na trasy. Ze względu na wielkość mało poręczne do miasta. Silnik wspaniały, daje radość z jazdy, automatyczna skrzynia moim zdaniem bardzo dobrze wybiera, choć czasami coś szarpnie, faluje, nie miałem jednak doświadczenia ze skrzyniami automatycznymi. Klimatyzacja, ogrzewanie działa bardzo dobrze. Na uwagę zasługują światła led, które same dostosowują się do warunków na drodze, i dzięki nim jazda w nocy jest o wiele bardziej komfortowa. Dodatkowe siedzenia w bagażniku tylko dla małych dzieci.
4,8
~Jan
Ford S-Max II
Van 2.0 EcoBoost 240KM 177kW
Auto świetne. Wygodne, komfortowe, ciche idealne na trasy. Ze względu na wielkość mało poręczne do miasta. Silnik wspaniały, daje radość z jazdy, automatyczna skrzynia moim zdaniem bardzo dobrze wybiera, choć czasami coś szarpnie, faluje, nie miałem jednak doświadczenia ze skrzyniami automatycznymi. Klimatyzacja, ogrzewanie działa bardzo dobrze. Na uwagę zasługują światła led, które same dostosowują się do warunków na drodze, i dzięki nim jazda w nocy jest o wiele bardziej komfortowa. Dodatkowe siedzenia w bagażniku tylko dla małych dzieci.
4,8
~Pawel
Ford S-Max II
Van 1.5 EcoBoost 160KM 118kW
Kupiony po dluzszych analizach jako pakowne auto rodzinne.Jako takowe spisuje sie na 6.Auto jest komfortowe,bardzo ciche i dobrze wyposazone,no i oczywiscie mega pakowne. Parkowanie tym tzw”kolosem”dzieki czujnikom,kamerom dziecinnie proste,widocznosc rowniez bardzo dobra.Wykonanie na bardzo dobrym poziomie tutaj nie odstaje nawet od drozych klas premium.a i jeszcze te światla full led dynamic -jak mozna bez tego bylo życ;).Po roku w srodku brak sladow uzycia(uwaga dwójka malych dzieci z tylu i tapierka daje rade)jedynie sa slady na tym okropnym pianoblack plastki w konsoli srodkowej-pytanie to tę modę zapoczątkował. zeby nie bylo sutoma swoje wady,o tym poniżej, niemniej gorąco polecam zakup sMax’a
Średnie spalanie dla Ford S-Max II Van
9,3 – 10,5
l/100 km
6,9 – 7,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Ford S-Max II
Van 2.0 TDCi 180KM 132kW
W świecie idealnym, gdzie w mieście poruszacie się płynnie z dozwoloną prędkością na tempomacie spalanie tego auta jest śmiesznie niskie - można spokojnie zejść do 5.5-6l/100km. Jest to jednak niemożliwe w warunkach gdzie lewym pasem na dozwolonej 60tce jedzie pani 45km/h będąc przekonaną, że robi to zgodnie z przepisami(prawy pas wolny). Realnie po mieście, w korkach S-max wypije ok 9litrów co i tak uważam za dobry wynik, biorąc pod uwagę jego gabaryt i napęd AWD. W trasie jedzie się bajkowo, auto prowadzi się stabilnie spalając przy tym ok 6.6l przy predkosci 120km/h. Jadąc szybciej autostradą - przy 140km/h spali ok 7.5l. W obydwu przypadkach 5 osób w aucie z bagażami. Reasumując: diesel z dpf lubi trasy a nie miasto. Jak jeździsz tylko po mieście to zajedziesz wtryski i filtr cząstek stałych.
7,7
Ford S-Max II
Van 2.0 EcoBlue 150KM 110kW
Po mieście zależy od ciężaru nogi między 6,5 a 10L bez start stop moim zdaniem zabija to tylko turbo trasa 130km/h to okolice 6,2/6,5, 180/200km/h do 11L zależy czy napakowany czy nie. Średnio do 7L moim zdaniem rewelacja jak na taką kolumbrynę, wygłuszenie kabiny bardzo dobre fotele wygodne a prowadzenie jak dobre hot-hatche to nie Mercedes czy inne takie ale za te pieniądze naprawdę wiele nie ustępuje pod każdym względem a wersja Vignale to już zamiata konkuręcje Polecam
7,6
Ford S-Max II
Van 1.5 EcoBoost 160KM 118kW
estem zaskoczony pozytywnie, bałem się tego zużycia i parę razy sprawdzałem czy komputer nie przekłamuje, ale jest zgodność z tankowaniem pod korek i liczeniem manualnym zużycia. W mieście wychodzi 8-8,5, za to na trasie super oszczędny. Lekko można zejść poniżej 7 (5 osób), W 7 osób to już tak 7,4 ciągnie
Ford S-Max II Van