Szukaj

Informacje o Ford Tourneo Connect II

Lata produkcji: 2013 – 2018
Segment: VANy

Ford Tourneo Connect II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~P@blo
Grand 1.5 TDCi 120KM 88kW
Ford Tourneo Connect II
Posiadam wersję Grand. Potrzebowałem auta na wypady z dużym, przestronnym wnętrzem, takim aby w razie konieczności można było wygodnie się przekimać, wpakować rower (rowery) bez konieczności montowania specjalnych uchwytów lub zapakować ekipkę znajomych i ruszyć na jakiś wypadzik. Ponieważ mieszkam w bloku i nie mam garażu to ostatni rząd siedzeń musiał być składany bez szarpania się, wyjmowania z auta i biegania po piwnicach aby schować siedzenia. Patent składania siedzeń w tym Fordzie i rozkładania paneli aby uzyskać płaską powierzchnię jest naprawdę świetny. Pompuję materac 2m/1.4 m i można wygodnie się przekimać w aucie z widoczkiem na gwieździste niebo przez olbrzymi szklany dach. Silniczek 1.5 Tdci nie jest demonem prędkości ale też nie ma co wymagać od takiego auta sprinterskich osiągów. Nie do tego jest to autko. Tu ma być dostęp w każdej chwili do ogromu przestrzeni upakowanej w miarę zgrabne nadwozie, którego rozmiary nie są jeszcze wielkim busem i pozwalają na zwinne poruszanie się po miejskim tłoku. Przyznam, że linia nadwozie mi się osobiście podoba. Silniczek... cichutki i do codziennej jazdy jak najbardziej przyjemny, oszczędny.
4,4
~victoo
Standard 1.5 TDCi 120KM 88kW
Ford Tourneo Connect II
Po przejechaniu 50000km stwierdzam, że lubię ten samochód. Silnik rewelacyjny, dynamiczny i superoszczędny. Zawieszenie i układ jezdny również są rewelacyjne, auto prowadzi się jak po sznurku, a jeżdżę po górskich dróżkach. Blacharka jest podejrzana, już mam kilka odprysków a na rancie tylnej klapy jakieś delikatne parchy się pojawiają. Najbardziej wkurzającą rzeczą jest umiejscowienie kontrolki od świateł drogowych. Jest ona kompletnie niewidoczna. Nie rozumiem jak to mogło wejść do seryjnej produkcji. Wcześniejsze fordy i vw którymi jeździłem zawsze miały tę kontrolkę w górnej części deski rozdzielczej. Tylne fotele do najwygodniejszych nie należą. Wygłuszenie też mogło by by być lepsze.
3,9
~Transaxle
Standard 1.6 Ecoboost 150KM 110kW
Ford Tourneo Connect II
Dynamika, dynamika i jeszcze raz dynamika: począwszy od wyglądu i sylwetki poprzez silnik EcoBoost 1.6 turbo benzyna, skończywszy na świetnym prowadzeniu i układzie kierowniczym ! Ów silnik występował krótko, jest paliwożerny przy szybkiej jeździe, gabaryty w tym lusterka boczne zwiększają opór powietrza. Mimo to wolniejszego diesla nie wyobrażam sobie - obecnie skromne 120km. Głośno i rasowo działa zawór upustowy :))). Auto przykuwa wzrok, nie jest tak - uwaga, tak to nie pomyłka - toporne jak Caddy ! Jednak to koniec zalet. Kiepska jakośc całego auta !! Widać oszczędności koncernu. Największe wady to: brak lampki w miejscu środkowym obok lusterka wstecznego - są 2 lampki z boku - koszmar, nic nie widać oraz brak schowka w konsoli środkowej - jest jedynie miejsce na 2 kubki. W pracy, bądź w czasie podróży, bądź z przeznaczenia samochodu segmentu kombivan-ów wynika, iż winno byc WIĘCEJ półek, schowków "pod ręką". Nie ma gdzie położyć telefonu !! Nie wspominając już o delikatnym świetle o małym natężeniu, który występował w innych Fordach, ale to z przed dekady oszczędności.
Ford Tourneo Connect II