Szukaj

Informacje o Ford Tourneo Connect II Standard

Lata produkcji: 2013 – 2018
Segment: VANy
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,3 m
Promień skrętu 5,65 m
Długość 4418 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2137 mm
Wysokość 1854 mm
Rozstaw osi 2662 mm
Rozstaw kół - przód 1568 mm
Rozstaw kół - tył 1584 mm
Prześwit 160 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 2410 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 1029 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1192 mm
Wysokość bagażnika 1245 mm
Szerokość bagażnika 1477 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 913 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1828 mm
Drzwi boczne - szerokość 612 mm
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,9
~Transaxle
Standard 1.6 Ecoboost 150KM 110kW
Ford Tourneo Connect II
Dynamika, dynamika i jeszcze raz dynamika: począwszy od wyglądu i sylwetki poprzez silnik EcoBoost 1.6 turbo benzyna, skończywszy na świetnym prowadzeniu i układzie kierowniczym ! Ów silnik występował krótko, jest paliwożerny przy szybkiej jeździe, gabaryty w tym lusterka boczne zwiększają opór powietrza. Mimo to wolniejszego diesla nie wyobrażam sobie - obecnie skromne 120km. Głośno i rasowo działa zawór upustowy :))). Auto przykuwa wzrok, nie jest tak - uwaga, tak to nie pomyłka - toporne jak Caddy ! Jednak to koniec zalet. Kiepska jakośc całego auta !! Widać oszczędności koncernu. Największe wady to: brak lampki w miejscu środkowym obok lusterka wstecznego - są 2 lampki z boku - koszmar, nic nie widać oraz brak schowka w konsoli środkowej - jest jedynie miejsce na 2 kubki. W pracy, bądź w czasie podróży, bądź z przeznaczenia samochodu segmentu kombivan-ów wynika, iż winno byc WIĘCEJ półek, schowków "pod ręką". Nie ma gdzie położyć telefonu !! Nie wspominając już o delikatnym świetle o małym natężeniu, który występował w innych Fordach, ale to z przed dekady oszczędności.
4,3
~Remik
Standard 1.0 Ecoboost 100KM 74kW
Ford Tourneo Connect II
Auto spełnia moje oczekiwania i potrzeby. Myślałem, że będę go używał tylko do miasta i pracy a śmiało może robić za auto rodzinne. Silnik mimo małej pojemności i 3 cylindrach daje sobie dobrze radę, nie jest głośny, nie telepie autem. Jako posiadacz również auta z drugiego bieguna wielkości silnika uważam, że nie jest źle. Jedynie liczyłem na bardziej spektakularne wyniki spalania paliwa. Moim zdaniem, jak na wielkość silnika spala trochę za dużo. A już katalogowe wartości to jakaś kpina. I to jest w zasadzie jedyny minus, za który odejmuje gwiazdkę.
Ford Tourneo Connect II Standard