Szukaj

Informacje o Ford Tourneo Courier

Lata produkcji: 2014 – teraz
Segment: VANy
Produkowany od 2013 roku, należący do segmentu kombivanów Ford Tourneo Courier jest najmniejszym i najmłodszym bratem w rodzinie Forda Tourneo (obok Tourneo Custom, Grand Tourneo Connect i Tourneo Connect). Łączy cechy rodzinnego minivana segmentu B i małego samochodu dostawczego, chociaż jest, tak jak pozostałe wersje Tourneo, osobową odmianą bliźniaczego modelu Transit Courier. Spokrewniony stylistycznie z Fordem Fiesta dzieli z nim (jak również Fordem B-Max) platformę podłogową Ford Global B-car platform. Samochód nawiązuje do licznych użytkowych aut marki noszących nazwę Courier.
czytaj więcej
Powagosław
Stwierdzenie, że to najładniejszy członek gamy Tourneo nie będzie pozbawione przesady. Dobrze skrojony, z przyzwoitymi proporcjami. Jeszcze jedna rodzinna alternatywa, może nieco mniejsza od pozostałych „made in Ford”. ~Powagosław
Luzacjusz
Co to jest – blaszane pudełko na kułkach obudowane wokół grilla z Aston Martina? Ano właśnie. To jest Courier. Ale złośliwości na bok, a raczej na tył, bo z przodu to auto robi naprawdę sympatyczne wrażenie. A zresztą, czego się spodziewaliście? To jest Tourneo, a nie Gran Turismo. ~Luzacjusz

Ford Tourneo Courier – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Ford Tourneo Courier

Cena od: 62 771 PLN
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Ford Tourneo Courier - wyceny aut używanych

Sprawdź zanim znajdziesz wymarzone auto
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Silnik - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,4
~Sebastian
Mikrovan 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Ford Tourneo Courier
Samochód posiadam od nowości, czyli za chwilę stuknie nam 6 lat. Coś już mogę o nim po tym czasie powiedzieć. W sumie przejechałem 100 tys. km. Największa wada mojego egzemplarza to skrzynia biegów. W tej chwili wjedzie do niego trzecia skrzynia. Ogólnie biegi źle się wrzuca, wsteczny lubi wyskakiwać lub zgrzytnąć. Druga słaba strona to plastiki , łatwo się rysują. Kolejne moje zastrzeżenie do tego samochodu to bardzo skręcające się nadwozie. Wystarczy, że stanie się jednym kołem na wyższym krawężniku i już są otarcia przy otwieraniu drzwi. Niedawno zauważyłem przy odsunięciu tylnych drzwi zdarty lakier na karoserii. Jest to widoczne na słupku B przy odsuniętych drzwiach. Tylne odchylane okna nie trzymają dobrze, czasem pocieknie woda. Odstające, słabo spasowane plastiki przednich słupków od wewnątrz. Poza tym, średnie wyciszenie, bardzo podatny na wiatr. Tyle narzekania. Auto ładne, przestronne, wygodne. bardzo dobra pozycja za kierownicą, duża szyba, widoczność wzorowa we wszystkich kierunkach. Możliwość złożenia i wyjęcia tylnej kanapy. Auto większe w środku niż wygląda na zewnątrz. Duże zewnętrzne lusterka. Świetne prowadzenie, zawieszenie. Hamulce przeciętne. Największy plus to silnik 1.0 ecoboost. Żwawy, mało pali, bezawaryjny póki co. Olej zmieniam co 10 tys. W zimie szybko się nagrzewa wnętrze (grzałka elektryczna). Ze względu na kubaturę wnętrza w gorące dni potrzeba trochę czasu ,żeby klima je schłodziła. Średnio daje sobie radę. Niestety ,ale drugi raz bym tego samochodu już nie kupił. Nie jest wart 60 tys.
3,9
~mariusz_szkudlarek
Mikrovan Facelifting 1.5 Duratorq TDCi 100KM 74kW
Ford Tourneo Courier
przy 18tkm akcja serwisowa przedostawanie się ON do oleju.I tu zaczęło się pod górkę.Nawet po przebyciu 600 km bez przystanku pojawił się komunikat DPF zapchany i kontrolka silnika .Po wizycie w serwisie stwierdzono że na akcji serwisowej być może źle wgrano nowe oprogramowanie .Teraz będzie Pan zadowolony .Tylko zapomnieli powiedzieć ,że jeden dzień.Walczę z nimi i cały czas .Serwis mówi że przy następnym takim komunikacie wzywać assistance ford a oni mówią że mogą podesłać mechanika i jeżeli usuną usterkę na miejscu to wystawią rachunek.SAMOCHÓD NA GWARANCJI PRODUCENTA.Więc pytam komu i na co ta gwarancja.Jest duże prawdopodobieństwo iż kompetencje pracowników serwisu Ford są bardzo mierne.
4,6
~Wojciech- Wrocław
Mikrovan 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Ford Tourneo Courier
Wersja Titanium. Dla zwykłego użytkownika, może to być auto idealne- gdy będzie: 1/ więcej miejsca na nogi dla kierowcy (mam 190 cm- podnoszenie wysokości fotela dramatycznie zmniejsza jeszcze tą odległość) 2/ niższe o 10 cm- mam 25 cm nad głową (!) 3/ składany fotel pasażera- jego brak ogranicza bardzo funkcjonalność tego praktycznego pojazdu. "Pudełkowe" nadwozie jest wrażliwe na wiatr i zawirowania powietrza od ruchu dużych pojazdów. Dostępna regulacja lędźwiowa słabo spełnia swoje zadanie (choć u konkurencji w tej klasie pojazdów często nie jest dostępna nawet za dopłatą) Boczne lusterka za bardzo wystają z obudowy- powinny być głębiej osadzone. Przy niskich temperaturach zewnętrznych słychać trzaski i skrzypienie w nadwoziu - mijają po nagrzaniu pojazdu.
Średnie spalanie dla Ford Tourneo Courier
6,5 – 6,9
l/100 km
5,0 – 6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Mikrovan 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Ford Tourneo Courier
Silnik 1.0 Ecoboost, dokładnie model Transit Courier (nie mogłem dodać wyników spalania dla tamtego modelu). Mały w miarę ekonomiczny. Średnie spalanie przy jeździe po aglomeracji Katowickiej to 6,2l/100km. W trasie spalanie przy prędkościach autostradowych na podobnym poziomie ok. 5,8l/100. Osiągnięcie wyniku katalogowego jest możliwe ale trzeba mieć wybitnie delikatną nogę. 4,8l/100 uzyskałem jadąc z Krakowa przez Olkusz za tirem :D czyli względnie stała prędkość i brak przyspieszeń :D. Przy obciążonym samochodzie miło zaskakuje że spalanie wzrasta nieznacznie czego nie spodziewałem się po tak małym silniku benzynowym. W ogóle dynamika tego silnika zwłaszcza w dolnych zakresach przypomina nieco diesla :P
5,3
Mikrovan 1.5 TDCi 75KM 55kW
Ford Tourneo Courier
Kupiłem 3tyg temu, testuje... średnie spalane w aglomeracji śląskiej 5 do 5,5 litra (jazda średnio dynamiczna), jeżeli się chce trochę dynamiczniej max 6.5l/100, trasa 110km/h 4,3l, 130km/h 5,3. Na tempomacie więc na pewno można by zejść ze spalaniem jeżeli jeździlibyśmy zgodnie z zasadami ecodrivingu. Testy na oponach zimowych i na dotarciu :-) (o ile takie istnieje). Zmieniam po 2 tyś olej i opony na letnie. zamieszczę pełniejszy opis ponieważ na dzień dzisiejszy ze względu na mały przebieg 500km od nowości nie jest on miarodajny. Pozdrawiam.
8,0
Mikrovan Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Ford Tourneo Courier
Ogólnie przyjemny pojazd do jazdy po mieście. Niestety eco driving tym pojazdem można uprawiać z dużej górki. Jeżeli podczas jazdy wiatr wieje w innym kierunku niż w tył samochodu to efekty spalania są bardzo szybko widoczne. Pojemność silnika 1.0 pomimo turbinki i 100 koników, jednak nie jest oszczędna.
Ford Tourneo Courier