Szukaj

Ford Transit Connect II – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:

Informacje o Ford Transit Connect II

Lata produkcji: 2014 – 2020
Segment: Dostawcze
Zaprezentowany został po raz pierwszy w roku 2012, w Paryżu, podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej. Powstał na bazie platformy podłogowej Forda C-Max. Samochód wyróżniony został w styczniu 2014 roku tytułem Best In Class, przyznawanym przez Euro NCAP najbezpieczniejszym pojazdom minionego roku.
Powagosław
Ford spóźnił się z tym modelem o kilka lat. Transit Connect nie dogoni konkurencji, bo choć praktycznych zalet mu nie brakuje, wizualnie odstaje od europejskiej czołówki w tym segmencie. Ford zapomniał najwyraźniej, że dziś nawet dostawcze woły robocze muszą ładnie albo chociaż ciekawie wyglądać. ~Powagosław
Luzacjusz
Idealny wóz dla dostawcy pizzy, który spóźnia się o godzinę, przywozi małą margaritę zamiast dużej capricciosy i wmawia ci, że zamawiałeś zimną. Mówisz Transit Connect, myślisz zimna pizza. Na myśl o jednym i drugim mam nudności. ~Luzacjusz
Ogólna ocena
3,4 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 48% / przeciw: 52%

Zalety

+ Widoczność + Układ jezdny + Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,8
~Andrzej
Ford Transit Connect II
Kombi 1.5 TDCi 75KM 55kW
Autko bardzo zwinne i świetnie się prowadzi. Może nie jest demonem prędkości przy tej mocy, ale nadrabia to niezawodnością i znikomym apetytem na paliwo. Koszty eksploatacji to praktycznie tylko filtry i oleje, ostatnio wymieniłem klocki i to wszystko. Dodatkowo do tego modelu wszystko jest w super niskich cenach, komplet filtrów średniej klasy to 120 zł. Mam wersję z rozkładaną kanapą pasażera i jest to naprawdę świetne rozwiązanie szczególnie jak się jeździ samemu. Polecam każdemu kto potrzebuje małego taniego dostawczaka.
Dodane ponad rok temu
2,3
~Bartek.K.W.
Ford Transit Connect II
Kombi 1.5 TDCi 100KM 74kW
Jednostka z rodzaju tych mniej udanych, dużo rzeczy niedopracowanych lub awaryjnych, może w kolejnych rocznikach lub generacjach coś poprawiono. Przy mocnej eksploatacji krótka żywotność. Samochód planowany chyba jako samochód roboczy, ale słabo spisuje się w tej roli. Jest dość duży, ale brak mu mocy i wytrzymałości. Może jako samochód rodzinny poradzi sobie lepiej. Nie aa bardzo nadaje się w długie trasy z uwagi na słaby zasięg. Duże spalanie i mały bak, czyli około 10l/100km i 40l baku, daje zasie maksymalnie do 400 km, w praktyce trzeba tankować prędzej. Jest tez mało wygodny i dość głośny przy większych prędkościach. W jeździe miejskiej jest trochę lepiej, ale bez szału, bardzo mało dynamiczny i słabo się manewruje.
Dodane 2 lata temu
1,3
~Szymon
Ford Transit Connect II
Kombi 1.5 TDCi 75KM 55kW
Samochód służbowy. Zaczynając od pozytywnych stron, to nic. Przechodząc do negatywnych to dosłownie wszystko. Największy minus to awaryjność i problem z serwisem (przynajmniej w moim przypadku - serwis). Najgorzej jest z silnikiem i zawieszeniem i w sumie z wszystkim. Ogólnie samochód jest bardzo niepraktyczny i koszmarnie się nim jeździ, w sumie to on ledwo jeździ bo silnik jest do niego za słaby. Dużo pali. Słaby zasięg, np. w trasie przy spalaniu 11 - 12l/100km i baku 40l, dla bezpieczeństwa maks co 300km trzeba tankować. W pracy flota więc na niektórych trasach jest problem dojechać od orlenu do orlenu. aha silnik padł przy 154 tys km, a gwarancja była do 150 tys km. Nie polecam i pozdrawiam.
Dodane 2 lata temu
Åšrednie spalanie dla Ford Transit Connect II
7,3
l/100 km
5,5 – 7,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
Ford Transit Connect II
VAN 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Auto w 90% wykorzystywane w mieście na krótkich dystansach, spalanie średnie około 10,5l na 100km . Przebieg około 121000 awarii brak. Wybór zdecydowanie lepszy niż diesel jeżeli auto wykorzystywane jest w miejskim ruchu... Pomimo w wyższego spalania brak awarii. Posiadamy również we flocie diesle i niestety DPF EGR etc. Generują wyższe koszty rok do roku w stosunku do spalania Eco boosta. Tak, że w przypadku wykorzystywania auta w mieście na krótkich dystansach ... Pomimo wyższego spalania silnik benzynowy jest zdecydowanie bardziej ekonomicznym wyborem.
Dodane ponad rok temu
6,7
Ford Transit Connect II
VAN 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Ford z 2019 r. Bardzo podatny na boczne podmuchy wiatru. Jazda pod wiatr to o 0,5 do 1,0 l benzyny większe spalanie. Nie mogę się nigdzie dowiedzieć ile wynosi pojemność zbiornika paliwa . W serwisie Ford raz podają 42 l albo 52 l a jeszcze innym razem to nawet 56 l. Tak to my Polski nie zbudujemy Panie Ford.
Dodane 4 lata temu
8,1
Ford Transit Connect II
VAN 1.5 TDCi 120KM 88kW
Nie wiem czemu ale nie mogę wybrać silnika który mam w aucie a jest to 1.6 115 KM Auto pali nieziemskie ilości paliwa Mam ciężka mogę ale jeżdżąc wcześniej Berlingo uzyskiwałem wyniki do 7 l Przy fordzie ciężko mi zejść poniżej 8 Masakra
Dodane 6 lat temu
Ford Transit Connect II

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów