Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Honda City III 1.5 100KM 74kW 1996-1999

Honda City III 1.5 100KM 74kW 1996-1999
Lata produkcji: 1996 - 1999
Segment: Auta małe
Mały miejski sedan klasyfikowany w segmencie B, produkowany od 1981 roku (w Europie od 2002 roku). W ofercie Hondy w tej klasie auto jest alternatywą wobec modelu Jazz. Pierwszą generację City oferowano w Europie również jako Jazz, gdyż na Starym Kontynencie nazwę City Opel zarezerwował wcześniej dla Kadetta w wersji hatchback. City II w Europie funkcjonowała jako Honda Logo, City III był oparty na Hondzie Civic IV i był sprzedawany głównie w Azji. Obecnie na rynku dostępna jest szósta generacja City, która debiutowała w 2009 roku. W Azji auto znane jest obecnie jako Honda Fit Aria.
Powagosław
Nie jest to dzieło, z którego projektanci Hondy mogliby być dumni. Sylwetka City jest daleka od atrakcyjnej przez niewielki rozstaw osi, małe koła i duży, niezgrabny kufer. Poza walorami czysto praktycznymi, samochody miejskie powinny też mieć choć trochę walorów estetycznych. ~Powagosław
Luzacjusz
Niektóre śmieciarki mają więcej wdzięku niż Honda City. Nie wiem, jak wy, ale ja w takiej dryndzie wstydziłbym się pokazać w swoim mieście. Proponuję zmianę nazwy na Honda Village. Proszę państwa, oto Honda Wieś. ~Luzacjusz

Dane techniczne Honda City III 1.5 100KM 74kW 1996-1999

Podstawowe parametry Honda City III 1.5 100KM 74kW
Produkowany od 1996 do 1999 roku
Pojemność skokowa 1493 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 129 Nm przy 4600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 84,5 mm
Przeniesienie napędu Honda City III 1.5 100KM 74kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Autorentgen Honda City III

Liczba wpisów: 9

Ścieralny kolor plastików.

dodał: ~Jarek, 8 lat temu
Najpierw już po roku użytkowania nowego auta pojawiło się starcie srebrnego koloru z gałki zmiany biegów. To było do przeżycia. Ale kiedy po 3 latach wycierając z kurzu elementy plastikowe przy okazji odszedł kolor plastików przy dźwigni zmiany biegów, oraz na drzwiach kierowcy. Teraz wnętrze plastików wygląda łaciato czyli szaro-srebrno. Zgroza!!! Wniosek: nie myjcie samochodu wewnątrz albo zamówcie konserwatora zabytków!!! P.S. nie używałem Cifa ani Domestosa

Jakość tapicerki.

dodał: ~BERT, 8 lat temu
Materiały tapicerskie - zwłaszcza te pod nogami, są bardzo kiepskie. Cieniutka wykładzina przetarła się po stronie pasażera po niecałych 3 latach. Powstała dziura. Pod nogami kierowcy, gumowo filcowa mata głusząca ( ta umieszczona pod tapicerką ) po prostu popękała ( oczywiście guma a nie filc ) pod naciskiem stóp, powodując powstanie zagłębień w miejscach gdzie zwykle stopy mają podparcie podczas jazdy. Konieczne okazało się włożenie pod tapicerkę kawałka wykładziny PCV, aby usztywnić miejsce pod stopy. Generalnie po 2 latach zbyt jasna tapicerka nadawała sie do prania. Bowiem bardzo...

Źle spasowane plastiki.

dodał: ojciecmajster, 6 lat temu
Bardzo duża szczelina między słupkiem A a kokpitem, która w ujemnych temperaturach dochodzi nawet do około 4mm. Inne spasowania elementów na szczęście nie budzi zastrzeżeń, choć też w niektórych miejscach miałbym zastrzeżenia. Ale na takie drobiazgi już przymknąłem oko. Na początku myślałem, że przy zakładaniu alarmu w ASO coś źle zamontowali. Na przeglądzie zgłosiłem ten fakt i stwierdzono fabrycznie zwichrowanie elementu. Co więcej facet powiedział, że mieli już kilka takich akcji w Civikach, ale nigdy w City. Popatrzcie sami:...

Publikacje o Honda City