Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Honda City IV 1.3 95KM 70kW 1999-2002

Honda City IV 1.3 95KM 70kW 1999-2002
Lata produkcji: 1999 - 2002
Segment: Auta małe
Mały miejski sedan klasyfikowany w segmencie B, produkowany od 1981 roku (w Europie od 2002 roku). W ofercie Hondy w tej klasie auto jest alternatywą wobec modelu Jazz. Pierwszą generację City oferowano w Europie również jako Jazz, gdyż na Starym Kontynencie nazwę City Opel zarezerwował wcześniej dla Kadetta w wersji hatchback. City II w Europie funkcjonowała jako Honda Logo, City III był oparty na Hondzie Civic IV i był sprzedawany głównie w Azji. Obecnie na rynku dostępna jest szósta generacja City, która debiutowała w 2009 roku. W Azji auto znane jest obecnie jako Honda Fit Aria.
Powagosław
Nie jest to dzieło, z którego projektanci Hondy mogliby być dumni. Sylwetka City jest daleka od atrakcyjnej przez niewielki rozstaw osi, małe koła i duży, niezgrabny kufer. Poza walorami czysto praktycznymi, samochody miejskie powinny też mieć choć trochę walorów estetycznych. ~Powagosław
Luzacjusz
Niektóre śmieciarki mają więcej wdzięku niż Honda City. Nie wiem, jak wy, ale ja w takiej dryndzie wstydziłbym się pokazać w swoim mieście. Proponuję zmianę nazwy na Honda Village. Proszę państwa, oto Honda Wieś. ~Luzacjusz

Dane techniczne Honda City IV 1.3 95KM 70kW 1999-2002

Podstawowe parametry Honda City IV 1.3 95KM 70kW
Produkowany od 1999 do 2002 roku
Pojemność skokowa 1343 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 95 KM (70 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 119 Nm przy 4700 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 76 mm
Przeniesienie napędu Honda City IV 1.3 95KM 70kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Autorentgen Honda City IV

Liczba wpisów: 9

Ścieralny kolor plastików.

dodał: ~Jarek, 7 lat temu
Najpierw już po roku użytkowania nowego auta pojawiło się starcie srebrnego koloru z gałki zmiany biegów. To było do przeżycia. Ale kiedy po 3 latach wycierając z kurzu elementy plastikowe przy okazji odszedł kolor plastików przy dźwigni zmiany biegów, oraz na drzwiach kierowcy. Teraz wnętrze plastików wygląda łaciato czyli szaro-srebrno. Zgroza!!! Wniosek: nie myjcie samochodu wewnątrz albo zamówcie konserwatora zabytków!!! P.S. nie używałem Cifa ani Domestosa

Źle spasowane plastiki.

dodał: ojciecmajster, 5 lat temu
Bardzo duża szczelina między słupkiem A a kokpitem, która w ujemnych temperaturach dochodzi nawet do około 4mm. Inne spasowania elementów na szczęście nie budzi zastrzeżeń, choć też w niektórych miejscach miałbym zastrzeżenia. Ale na takie drobiazgi już przymknąłem oko. Na początku myślałem, że przy zakładaniu alarmu w ASO coś źle zamontowali. Na przeglądzie zgłosiłem ten fakt i stwierdzono fabrycznie zwichrowanie elementu. Co więcej facet powiedział, że mieli już kilka takich akcji w Civikach, ale nigdy w City. Popatrzcie sami:...

Maska.

dodał: ~BERT, 8 lat temu
Seria samochodów miała fabryczny problem z ryzykiem korozji lub wręcz korozją - Honda sama usuwała mankament, w ramach gwarancji. Kupując auto warto sprawdzić wpis w książce gwarancyjnej - powinna być adnotacja o dokonaniu poprawki.

Publikacje o Honda City