Szukaj

Informacje o Honda CRX III

Lata produkcji: 1992 – 1997
Segment: Auta sportowe

Honda CRX III – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Honda CRX III

Liczba ocen: 60
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(95%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Sobczyński
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Honda CRX III
Auto godne polecenia , daje mnóstwo frajdy z jazdy . Zwraca uwagę przechodniów i innych kierowców , dzięki czemu odczuwa się dosyć fajne wrażenie . W mojej solce pracuje silnik o oznaczeniu d16z6 o mocy 130KM co potwierdziła hamowania. Jak na tak lekki samochód ten silnik daje sobie dość dobrze radę , aż wciska w fotel podczas przyśpieszenia :) . Jak wkręci się na obroty około 4800/min uruchamia się VTEC co daje niezłego kopa i fajny dzwięk . Jeszcze raz powiem , auto godne polecenia z całego serca :)
4,0
~Kuba Oss
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Honda CRX III
Bardzo ładny samochód, zwraca na siebie uwagę, ludzie podchodzą i zadają pytania na jego temat. W tym wieku trzeba bardzo dbać by cieszył oko. Przyjemność z jazdy w lecie jest mega, aż się nie chce z niego wysiadać, bardzo to lubię. Osiągi ma jak dla mnie słabe, ale można w tym odnaleźć się. Słabo jest w zakrętach, brak sztywności przy dużej prędkości. Dach trzeszczy, czasem kapnie z niego i jest w nim głośno, ma słabą widoczność. Ruda go lubi i trzeba walczyć z tym na bieżąco. Łatwo można wiele rzeczy samemu sobie naprawić, łatwy dostęp i wymiana, tanie części a samochód sam w sobie mało awaryjny. Za te pieniądze naprawdę jestem zadowolony
2,3
~Sebek
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Honda CRX III
Niestety auto dośc awaryjne z paru powodów , niezbyt trwałe blachy zwłaszcza tylne nadkola i progi lubią rdzewieć , silnik jak na 125KM słabizna i pali dośc sporo bo benzyny przy normalnej jeżdzie spali ok.9l a gazu 11l , więc bajki o spalaniu 6-7l można wsadzić do spisu Bajeczek Polskich , słabe uszczelnienie dachu , głosna praca silnika na wysokich obrotach to też nieprzyjemne , wykończenie środka .... lepsze miałem w Tico:/ ogólnie niewarte uwagi auto , wiele już jest zajechanych i nadających się do kapitalnego remontu a częsci są drogie.Niepolecam
Średnie spalanie dla Honda CRX III
7,6 – 8,1
l/100 km
9,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Honda CRX III
Generalnie auto dynamiczne, i swoje palić musi. Zimą w mieście z ogrzewaniem na odcinkach 13 km wychodziło mi spalanie ok 12 l na sto przy optymalnej jeździe. latem można zejść poniżej 10 litrów. W trasie na odcinku 300 km udało mi się uzyskać 5,6 litra przy prędkościach wahających się od 70 do 120 km/h. (trasa z trójmiasta do chojnic i spowrotem) Generalnie auto godne polecenia, części dość tani, przez pół roku wymieniałem sonde salmbda, chłodnice i reperturke zacisku hamulcowego, w sumie za te trzy rzeczy zapłaciłem ok 300 złotych. Większośc napraw można przeprowadzić we własnym garażu. Gorąco polecam ;]
7,6
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Honda CRX III
Jazda latem. CAŁY RAPORT DOTYCZY jazdy NIE NASTAWIONEJ NA OSZCZĘDNOŚĆ !! Tam gdzie się dało to kreciłem obroty do 5tyś Na odcinkach 10km w tym 3km po mieście w średnich korkach w Bielsku Białej,reszta poza miastem wyszło 8,1 L/100 na paliwie 95okt. Na trasie Poznań-Bielsko 150km drogi ze średnią 70km/h reszta czyli 250 km autostradą i dwupasem od 125-150 km/h wyszło 7,4 L/100km Pojechałem po solke do poznania autem audi a4 TDI 131PS s line z 2003r z drugim kierowcą wracając na autostr A4 "ścigaliśmy się" : do 120km/h audi zostawało w tyle,im wyższa prędkość tym solka bardziej traciła moc.jadąc równo 120km/h audi zdecydowanie wypala do przodu na 5 czy nawet 6 biegu a solka potrzebuje dużo czasu by "odejść" OGÓLNIE AUTO DO POCISKANIA NA MIEŚCIE W TRASIE NIE. Kupiłem jako drugie do domu-bedzie dobre na weekendy:) Masz pytania 507 47 15 27 Marek
7,3
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Honda CRX III
Nie jeżdżę prawie po mieście (czyli w korkach), ale w cyklu mieszanym muszę się postarać żeby wyszło więcej niż 7,5 litra. W trasie przy częstym wyprzedzaniu i korzystaniu z mocy silnika w wyższych partiach obrotów w 6,5l można się zamknąć. Wiadomo, że przy wciskaniu cały czas do deski spali więcej, ale przy normalnej jeździe spalanie jest bardzo przyjemne. Co do części ceny przyjemne jeśli chodzi o zamienniki. Niektóre oryginały też spokojnie da się przeżyć. I nie można stosować zamienników w zawieszeniu, wszelkie zamienniki tulei metalowo gumowych kończą się po kilku tysiącach km i płaci się dwa razy za robociznę.
Honda CRX III