Szukaj

Honda HR-V III SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW od 2024

Informacje o Honda HR-V III SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Honda HR-V to produkowany w latach 1998-2005 (na Starym Kontynencie oferowany od roku 1999) oraz ponownie od roku 2015 kompaktowy crossover SUV (segment I). Model I generacji zapisał się w historii jak jedna z pierwszych prób w popularnym dziś segmencie miejskich crossoverów. Honda HR-V w ofercie marki znalazł miejsce obok większego brata – Hondy CR-V. Druga generacja modelu, choć była reaktywacją nazwy HR-V, mocno różni się od poprzednika – nawiązuje nadwoziem do hybryd coupe i SUV-ów. HR-V jest skrótem od słów Hybrid Recreation Vehicle (Wielozadaniowy Samochód Turystyczny).
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz
Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 131 KM (96 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 253 Nm przy 4500-5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,5 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 73 x 89,5 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,8 /5 Åšrednia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Karoseria - Silnik - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Jedlikk
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Przejechałem dopiero pierwszy 1000km, więc póki co pierwsze wrażenia. JESTEM ZACHWYCONY! Jest parę wad które sprawią, że nie jest to samochód idealny, ale są na tyle drobne, że wciąż uważam, że warto. Z największych zalet to: - niskie spalanie - znakomite wykończenie w środku, co ma być miękkie to jest miękkie, co ma być skórzane to jest skórzane. Nie trzeba dopłacać do skórzanych wykończeń - dobra widoczność jak na ten typ samochodu - dobre wyposażenie już w podstawowych wersjach - wygoda wygoda i jeszcze raz wygoda! Zarówno z przodu jak i z tyłu OGROM miejsca na nogi - pojemność, zwłaszcza z magic seats jest cudowna, zwłaszcza patrząc ile pasażerowie mają miejsca z tyłu. Upierdliwe wady: - okropna ładowarka indukcyjna, nie polecam dopłacać, dokładniejszy opis ładowarki dodałem w "uciążliwe usterki" - brak możliwości zapisania ustawień o wyłączeniu pikania przy przekroczeniu prędkości bądź wyciszenia ich jednym guzikiem jak to jest w Maździe cx-30 - brak możliwości ustawienia automatycznego blokowania drzwi po przekroczeniu x km/h, trzeba ręcznie blokować drzwi - opcja wyłączenia powiadomień o znakach (czyli tez o przekroczeniu prędkości) ma możliwość wybrania tylko włącz/wyłącz, nie można zostawić tylko wizualnych powiadomień. - brak możliwości montowania relingów dachowych dla wersji poniżej advance style, która ma tylko białą tapicerkę. Więc albo czarna tapicerka, albo relingi. Bardzo słabe Ogólnie szczerze polecam, jestem zachwycony
Dodane 4 miesiÄ…ce temu
4,9
~Grzegorz
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Auto kupione w listopadzie dziś kiedy piszę ten komentarz mamy listopad od tego czasu przejechane 8 tys km i jest po jednej wymianie oleju po 1,5 tyś której nie musiałem robić ale wykonałem w serwisie koszt oleju filtra usługi 500 zł.A teraz do meritum czyli mojej subiektywnej oceny tego samochodu. Mam w posiadaniu oprócz HRV e-hev jeszcze dwie inne hondy CRV RD1z 1998 i Civica Ufo z 2010. Z pojazdami tej marki jestem dosyć dobrze zaznajomiony i jeżdze nimi od lat. Dlatego wybór na kolejne nowe auto dla żony padł własnie na HRV a nie na toyote CHR jak zaplanowała sobie małzonka . Po 8 tyś do auta nie mam żadnych zastrzeżeń pod względem wykonania prowadzenia czy spalania tego własnie oczekiwałem od hondy. Auto w miescie sprawuje sie rewelacyjnie spalanie niskie łatwe w manewrowaniu kamera cofania bardzo przydatna duze lusterka westeczne daja dobra widocznośc do tyłu . My kupiliśmy wersję podstwową po paru miesiącach a w zasadzie po pierwszej wizycie w supermarkecie kiedy szedłem do auta obładowany zakupami załowałem ze nie nabyłem wersji z podnoszoną klapą bagażnika automatycznie polecam nabyć wersję o klasę wyżej w tej opcji jest parę dodatkowych gadżetów które w brew pozoru przydają sie a było to 10 tys róznicy . Największym mankamentem tego wozidełka jest to ze nie ma homologacji na hak . Producent nie przewidział takiej opcji. Barrdzo nad tym ubolewam bo przez ten fakt trzymam w stajni civic-a jako opcję do ciagniecia przyczepy campingowej. Tak czy owak polecam HRV jako auto do jazdy po miescie i na krótkie dystanse tak jak w moim przypadku na dojazd do pracy do 100 drogami wojewódzkimi. Apetyt na paliwo bardzo wzrasta przy predkości 120 i przy takiej ostrzejszej jeździe siegnąc może 8-9 l na 100 km co juz nie czyni go ekonomicznym . Do jazd na długie dystanse autostradami nie polecam to raczej świetny miejski crossover . Duże koła 18 i spory przeswit ( wysoko zderzak przód tył ) idealny dla pań które nie muszą sie zastanawiać czy juz maja przed sobą krawężnik. Na plus przemawia tez silnik 4 cylindy bardzo trwałe silniki o prostej konstrukcji z regulacja zaworów śrubkami jak to w hondzie. Wymieniać olej co 10 tyś nie tak jak podaje producent czyli według wskazań komputera . Lać Shell-a i cieszyć sie jazdą . O jednej rzeczy bym zapomniał. W aucie jest problem z komunikacją android auto działa poprawnie jak ma sie ustawiony jezyk angielski w telefonie nie działaja niektóre aplikacje jak np Yanosik wywala system robi sie czarny ekran i trzeba wygasic auto i odpalać od nowa zeby zrestartowac system. Na iphone nie ma tego problemu działa wszystko bez zarzutu . Moze w stosunku do innych aut cena nie jest atrakcyjna ale jest to Honda i wiem ze odwdzieczy bezproblemową eksploatacją a i przy odsprzedaży utrata wartości jest duzo niższa jak u konkurencji.
Dodane 4 miesiÄ…ce temu
4,8
~Shirokin
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Poszukiwaliśmy samochodu uniwersalnego, bardziej miejskiego, ale jak najbardziej ekonomicznego. Po analizie rynku - wybór padł na dwie marki Toyota i Honda. Jednak jakością wykonania wygrała Honda. Auto jest bardzo przyjemne w użytkowaniu, wszystko działa perfekcyjnie. Zobaczymy za 2-3 lata czy podtrzymam opinię. Ostatnie miesiące spędziłem za kierownicą nowego forda, więc oczekiwania do prowadzenia miałem wysokie. Tutaj Honda dala radę i mimo 18cm prześwitu, auto prowadzi się bardzo pewnie i świetnie trzyma się drogi, a mimo to komfort jest na wysokim poziomie. Oczywiście, auto ma wady i to w sumie dwie. Zegary - nie wiem po jaką cholerę Honda zamontowała analogowy prędkościomierz. Zabiera mnóstwo miejsca i tyle. Lepszym rozwiązaniem były by w całości cyfrowe zegary (tak jak w Toyocie) które pozwalają nam na wyświetlanie większej liczby informacji (a w hybrydzie to fajna sprawa). Druga wada to wybierak zmiany biegów. Po jaką cholerę jest tak wielki, skoro w innych modelach są już przyciski. Zasłania dostęp do ładowarki bezprzewodowej.
Dodane 5 miesięcy temu
Åšrednie spalanie dla Honda HR-V III SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW od 2024
5,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,1
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Mam HR-V po faceliftingu od 1 października 2024 (modelowo 2025, pierwszy rzut na PL). Do tej pory przejechałem 5k i cóż mogę powiedzieć: - poprawione wygłuszenie - ale przy 140 na dłuższej trasie może dokuczać; - poprawione wykończenie i wszystkie klikalne guziki - z przyjemnością klika się wszystko od klimatyzacji i podgrzewania; - przyoszczędzili na wypełnianiu baku paliwa (ta pianka co miała być na całym baku jest może na połowie) - po pełnym zatankowaniu, przy trybie EV na parkingu słychać jak chlupie paliwo; - nagrzewa się bardzo szybko, odmraża szyby piorunem; - ekran bardzo responsywny i bez zacinania (CarPlay bezprzewodowy chodzi bardzo dobrze); - spalanie: miasto 4-5l max; ekspresówka przy tempomacie na 120 - 6.5 do 7.5; autostrada przy tempomacie 140: 8.5l max; - bardzo przyjemnie prowadzi się na zakrętach ale należy pamiętać, że nie jest to sedan/hatchback - trochę się wychyla; - magic seat to game changer - idźcie do salonu i się sami przekonajcie, że wejdzie tam komoda i rower w poprzek; - bardzo jasne, adaptacyjne światła full LED (drogowe działają w blokach i z wyprzedzeniem wyłaczają się, żeby nie oślepiać aut jadących przed nami ani tych z przeciwka a cały czas oświetlają pobocze); - bak tylko 40l więc dłuższa trasa to tankowanie po kilka razy; - kamera do adaptacyjnego tempomatu ma bardzo szeroki kąt widzenia i na lewych łukach potrafi uznać, że auto jadące prawym pasem (eksperesówka/autostrada) jedzie naszym pasem i zwalnia auto; - bardzo dużo miejsca na kolana na tylnej kanapie ale raczej dla 2 osób a nie 3; - polecam dopłacić do wersji środkowej (czujniki martwego pola w lusterkach, elektryczna klapa, grzane fotele+kierownica itd.) - przy upuście w salonie żal byłoby nie skorzystać; - inaczej rozwiązany układ hybrydowy - pierwszeństwo ma zawsze EV (o ile jest naładowana), a silnik spalinowy przy spokojnej jeździe pełni wyłącznie rolę generatora dla EV. Ogólnie - jestem bardzo zadowolony, auto bardziej na miasto ale w trasie w ogóle nie męczy. Lepiej wygłuszone od poprzednika, zdecydowanie bardziej przestronne niż porównywane przed zakupem mazda cx-30 i toyota C-HR. Jakość, przedłużona gwarancja i niskie koszty eksploatacji + bardzo mała utrata wartości.
Dodane 10 miesięcy temu
5,3
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Przejechałem pierwszy 1000km, trasa głównie miejska i podmiejska 0-80km (90%) oraz 10% droga ekspresowa 140-150. Tylko w mieście można spokojnie zejść poniżej 5. Nie korzystałem z trybu eco.
Dodane 4 miesiÄ…ce temu
5,3
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Honda HR-V III SUV Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów