Szukaj

Hyundai Genesis Coupe Coupe – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Hyundai Genesis Coupe Coupe

Lata produkcji: 2011 – 2012
Segment: Auta sportowe

Tylnonapędowy samochód sportowy (segment G) o nadwoziu typu coupe produkowany w latach 2008-2016. W ofercie marki był bezpośrednim następcą modelu Coupe, tym niemniej dopiero Genesis Coupe był pełnowartościowym autem sportowym (Hyundai unikał porównań Genesis Coupe i Coupe). Model bazował na prototypach Veloster oraz Genesis Coupe Concept z 2007 roku. Zbudowano go na płycie podłogowej Hyundai BK platform, którą, podobnie jak wiele elementów technicznych, dzielił z sedanem Genesis. Koniec produkcji modelu związany jest z reorganizacją gamy Hyundaia, który na bazie Genesis stworzył własną markę premium.

czytaj więcej
Powagosław

Świetna linia i nie tylko linia. Teraz już nikt nie zaśmieje się pod nosem słysząc o sportowym Hyundaiu. Koreańska marka przeskoczyła dwa piętra w górę po modelu Coupe. No i do tego ta cena.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak rasowo sportowy Hundai jeszcze nie był. Wyobraźcie sobie, że z Donalda Tuska albo innego piłkarza amatora ktoś zrobiłby futbolistę, o którego zabiegałby Bayern Monachium. To jeszcze nie Real Madryt, ale też już nie reprezentacja KS Sejm.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4630 mm
Szerokość 1765 mm
Wysokość 1385 mm
Rozstaw osi 2820 mm
Rozstaw kół - przód 1599 mm
Rozstaw kół - tył 1615 mm
Zwis przedni 835 mm
Zwis tylny 975 mm
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(64%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Stosunek jakość/cena + Karoseria

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,4
~Andrzej
Hyundai Genesis Coupe
Coupe 2.0 TCI 210KM 154kW
Najważniejsze rzeczy które trzeba wziąć pod uwagę przy zakupie (których oczywiście nikt nie powie, których ja nie wiedziałem przy zakupie); - Po pierwsze, jeżeli samochód jest modowany należy dokładnie sprawdzić co było zmienione, duża część tunerów nie podejmuje się tego pojazdu, przez przestarzały sterownik SIEMENS, mapy silnika są robione po łebkach co znacząco skraca żywotność silnika - Dwumasa klęka od razu jak podniesiesz moc powyżej serii - Bardzo ważne jest wpięcie się komputerem bądź jakąkolwiek kostką OBD żeby sprawdzić błędy (najlepiej sprawdzić je przed jazdą testową oraz po) - Sonda lambda na chwilę obecną jest absolutnie nie do dostania (mówię o częściach z ASO) - Jeżeli auto jest po programie czyli pewnie gotowcu z neta, zwróć uwagę na zastosowane wtryski przepływki, turbinę (ważne jakbyś chciał wracać na serię ponieważ mod był np zrobiony po łebkach) - Jeżeli sprzedający niechętnie udziela jazdy testowej to wiedz że coś jest nie tak i auto w twoich rękach będzie wymagało większych napraw (Obowiązkowo wejdź pod samochód np jak na przeglądzie, jak jest wyciek oleju to wiedz że czeka cię duża naprawa) - Dbaj o MAP/MAF ponieważ pod większym stałym obciążeniem auto wyłącza z użytku sondę lambdę (jeżeli są uszkodzone bardzo łatwo o uszkodzenie silnika) - Kontrola trakcji w tym aucie absolutnie nie istnieje - Szpera potrafi wyć przy końcówce życia (około 110-120 km/h) - Częste problemy z gazem przy odpaleniu (te silniki są mocno wybredne)
Dodane 1 miesiąc temu
3,9
~Staniec
Hyundai Genesis Coupe
Coupe 3.8 V6 303KM 223kW
Hyundai Genesis Coupe nie jest w Europie znany. Wystarczy zmienić znaczek z Hyundaia na znaczek Genesis, a ludzie na ulicy nie będą wiedzieli co to za cudo, a tak to powiedzą "ale ładnego ma Pan/Pani tego Hyundaia" albo "Ile to ma koni?". Stylistyka jak wielu aut o nadwoziu Coupe jest ponadczasowa. Genesis Coupe niemal z każdej strony wyglądał, wygląda i będzie wyglądał nietuzinkowo i ciekawie. Koreański koncern wziął to co najlepsze w samochodzie sportowym i zrobił to w swoim specyficznym koreańskim stylu. Całokształt samochodu po latach, jeżeli trafimy na zadbany egzemplarz wygląda pozytywnie. Konstrukcja należy do dosyć trwałych i prostych. Dynamika jazdy z silnikiem 3.8 v6 303km jest znakomita, auto imponuje prowadzeniem i stabilnością przy wysokich prędkościach. Hyundai bardzo ochoczo gubi trakcję i mimo braku szpery (mój egzemplarz) wchodzi w nadsterowność, wszak jest tutaj tylny napęd. Na szczęście jest przy tym proste w prowadzeniu i przewidywalne, choć przegiąć też nie trudno. Genesis ma też wady wynikające z oszczędności (to auto nowe w tej klasie cenowo niemal nie miało konkurencji), lecz zalety przeważają nad nimi.
Dodane 4 lata temu
2,5
~Bartosz
Hyundai Genesis Coupe
Coupe 2.0 TCI 210KM 154kW
linia auta perfekcyjna jednakże trochę rzeczy jest w tym aucie słabo zrobionych; Modowanie na wyższe moce jest praktycznie niemożliwe przez beznadziejny sterownik który na nic nie pozwala, nawet EMU black nie pomoże, tylko i wyłącznie ze stanów sterownik za 8-9 tys zł. Dostępność wielu części osprzętu jest zerowa.
Dodane 1 miesiąc temu
Hyundai Genesis Coupe Coupe

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów