Szukaj

Hyundai i10 III Hatchback Facelifting 1.2 MPI 84KM 62kW od 2023

Informacje o Hyundai i10 III Hatchback Facelifting 1.2 MPI 84KM 62kW od 2023

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Auta najmniejsze

Nowy Hyundai i10 zyskaÅ‚ na dojrzaÅ‚ym wyglÄ…dzie, w kwestii wymiarów zewnÄ™trznych niewiele ulegÅ‚o jednak zmianie. Auto jest o 20 mm szersze i o 20 mm niższe, rozstaw osi pozostaÅ‚ bez zmian.

Powagosław

Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.

~Powagosław
Luzacjusz

Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.

~Luzacjusz

Nowy Hyundai i10

Cena od: 74 000 PLN
Produkowany od 2023 roku
Pojemność skokowa 1197 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 84 KM (62 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 118 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 71 x 75,6 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,4 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Całokształt
Åšrednie spalanie dla Hyundai i10 III Hatchback Facelifting 1.2 MPI 84KM 62kW od 2023
5,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,1
Hyundai i10 III
Hatchback Facelifting 1.2 MPI 84KM 62kW
Wady: 1) System rozpoznawania znaków - po wyjeździe z garażu na drodze dojazdowej jest znak 30 dalej miejska droga bez znaku 50 .Cały czas krzyczy o przekroczeniu prędkości. Jest ograniczenie prędkości dalej skrzyżowanie które to ograniczenie odwołuje system tego nie rozpoznaje i alarmuje o ograniczeniu. Za każdym przy uruchomieniu trzeba grzebać w menu by to wyłączyć 2 ) Analogicznie start stop trzeba wyłączać przy każdym uruchomieniu silnik - na szczęście jest do tego osobny przycisk przy dźwigni zmiany biegów. 3 ) Mogliby dać światła ledowe zamiast halogenów H19 - do jazdy dziennej są ledowe. 4 ) Przy jeździe powyżej 115- 120 km/h robi się głośno - ale w końcu to samochód miejski cudów nie należy się spodziewać. Zalety: 1) Umiarkowany apetyt na paliwa.Po przejechaniu 5500km średnie spalanie 5,1 l /100km przy włączonej klimatyzacji - droga do Czarnogóry i z powrotem głównie autostrady. Wokół komina około 1500 km .Zużycie paliwa wyliczone z tankowania z dystrybutorów. 2 ) Silnik 1.2 bez turbo burbo , czterocylindrowy ale niestety GPF filtr cżstek stałych dla benzyny jest - unia wymaga. 3 ) Cena 69600 za wersję Modern z automatyczną klimatyzacją i alufelgami 15.To jest dużo za takie małe pudełko ale nic czterocylindrowego bez turbo nie było tańszego dostępnego . (Silnik)
Dodane ponad rok temu
6,0
Hyundai i10 III
Hatchback Facelifting 1.2 MPI 84KM 62kW
5,8
Hyundai i10 III
Hatchback Facelifting 1.2 MPI 84KM 62kW
Hyundai i10 III Hatchback Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów