Szukaj

Informacje o Infiniti FX II

Lata produkcji: 2009 – 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2009 roku. Nowy FX został poddany solidnym zmianom stylistycznym, w porównaniu do poprzednika, zwiększyły się też jego rozmiary. Pierwowzorem modelu był prototyp o nazwie FX45 Concept. Samochód został zbudowany na zmodyfikowanej płycie podłogowej Nissan E platform, którą dzieli m.in. z Infiniti EX i Nissanem 370Z. Oprócz standardowych wersji FX35 i FX37, model powstaje też w mocniejszej FX50 z nowym, 5-litrowym silnikiem.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo amerykański. Połączenie luksusu ze sportową, nowoczesną linią nadwozia robi wrażenie. FX jest drapieżny, a przy tym wygląda bardzo dynamicznie. Trzeba przy tym pamiętać, że ta drapieżność przydaje się tylko na asfalcie. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby FX był facetem, chodziłby w jednej wadze z Pudzianem. Na szczęście w przypadku samochodów, napakowanie ich do takich rozmiarów nie musi się wiązać z zastrzykami w pupę przyjmowanymi w szatni. Efekt końcowy? Pudzian i FX budzą respekt. ~Luzacjusz

Infiniti FX II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Infiniti FX II

Liczba ocen: 20
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Całokształt + Silnik

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Bąbel
Crossover 3.7 V6 320KM 235kW
Infiniti FX II
Auto użytkowane od ponad trzech lat. Jest to już drugi FX w mojej przygodzie motoryzacyjnej. Poprzedni był FX pierwszej generacji i zdecydowanie druga generacja jest ładniejsza i lepiej wykończona. Użyto lepszych materiałów. FXII z silnikiem 3,5 V6 (wersja USA) jest autem szybkim, posiadający spory zapas mocy a przy tym nie pali dużo oktanów jak nie którzy twierdzą. Mam dosyć ciężką nogę i w cyklu mieszanym zużycie nie przekroczyło dla mnie 14l. na setkę! Przy spokojnej "farmerskiej" jeździe 100-120 śmiało można zejść do 10l. Auto nie posiada praktycznie żadnych wad. Jedyną rzeczą którą można by było poprawić to hamulce ale z tego co się orientuję to zamontowanie układu hamulcowego z V8 załatwi sprawę. Przez trzy lata jazdy, po za wymianą filtrów i olejów, uszkodzeniu uległ jedynie przedni łącznik stabilizatora i spalił się jeden xenon. Polecam wszystkim nie zdecydowanym. Silnik poezja, już mało takich V6 na rynku aż strach pomyśleć że w przyszłości może być zastąpiona kosiarką 1,5 z dwoma Turbinami :-(
4,6
~Mav37S
Crossover 3.7 V6 320KM 235kW
Infiniti FX II
Auto kompletne i uniwersalne. Komfort, moc, niezawodność, bardzo dobre wyposażenie i ponadczasowa stylistyka. Nie ma największego bagażnika, jest szeroki ale ma świetny napęd, świetny silnik a na ustawieniu zawieszenia n sport w trasie prowadzi się jak po szynach. Minus - spalanie ale cóż, jak ktoś chce tanio to niech kupi 1.6 tdi i się delektuje klekotanie. Tutaj cisza a cold start to najlepsz chwila poranka słysząc ten dźwięk, dopiero wtedy zamykam drzwi.
4,4
~Michał
Crossover 3.0d V6 238KM 175kW
Infiniti FX II
Plusy: trwałość 10lat a wygląda jak nowy, przyklejony do jezdni, w wyposażeniu nic nie brakuje, skrętne koła z tyłu są przydatne. Wady: wibracje na jałowym biegu, 21cali na nasze drogi to koszmar, hamulce do wymiany na sportowe
Infiniti FX II