Szukaj

Informacje o Jaguar F-Pace SUV 2.0 i4 250KM 184kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2016 Jaguar XF to średniej wielkości luksusowy crossover SUV (segment I, klasa premium). Poprzedzony mającą miejsce w roku 2013 premierą prototypu C-X17, na którym wzorowana jest finalna wersja. Jaguar F-Pace został pierwszym SUV-em w historii brytyjskiej marki. Auto jest powiązane także z Jaguarami XE i XF, nie tylko zachowując zastosowaną u nich koncepcję stylistyczną marki (odpowiedzialnym za projekt F-Pace jest Ian Callum, szef designerów Jaguara), lecz również dziedzicząc od nich część rozwiązań technicznych, m.in. platformę podłogową Jaguar iQ Al.
czytaj więcej
Powagosław

To w końcu się stało – Jaguar stał się kolejną ekskluzywną marką ze swoim pierwszym SUV-em. W oczekiwaniu (i towarzyszących mu obawach) na terenówkę Ferrari, cieszmy się tym stonowanym, eleganckim, dobrze wpisanym w nową stylistykę Jaguarów pojazdem.

~Powagosław
Luzacjusz

To taki samochód, w przypadku którego nie chodzi o to, czy mi się podoba, czy nie. Nawet mi się podoba. Ale widzę w nim trochę ofiarę aktualnej mody na pseudoterenówki. Niech Jaguar ma. Szejkowie kupią. Historia oceni. 

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 250 KM (184 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 365 Nm przy 1200-4500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 92,4 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,2
~Bogdan
Jaguar F-Pace
SUV 2.0 i4 250KM 184kW
Samochód bardzo ładny, prestiżowy świetnie jeździ ale ma też usterki których serwis Jaguar Łódź nie chce albo nie potrafi naprawić . Przez trzy lata co pół roku jeździłem do w/w serwisu z prośbą o naprawienie piszczących hamulców . Usłyszałem w serwisie ze to normalne inne jaguary też piszczą. Drugą usterką jest częste wyłączanie się systemu START STOP. W serwisie usłyszałem ze to wina akumulatora że jest rozładowany . Tego dnia przejechałem około 100 km . Wisienką na torcie od nowości są drgania silnika /nierówna praca na biegu jałowym/ . W w/w serwisie usłyszałem że ten model tak ma . A tak naprawdę to pracownik wykonujący usługę nic nie czuje. Uważam ze serwis Jaguar Łódź psuje dobrą opinie tej marce traktując klientów jak ciemniaków którzy kupili pierwsze auto w życiu. Obecny przebieg samochodu 19000 km.
3,6
~makaroniasz
Jaguar F-Pace
SUV 2.0 i4 250KM 184kW
Nie zakupił bym tego pojazdu ponownie bardzo się zawiodłem Jaguar Łódź. ( Kiedyś to była renoma i symbol statusu obsługa dilerska na najwyższym poziomie dziś podpisałeś dokument odbioru pojazdu i martwisz się problemem bo diler twierdzi te samochody tak mają benzynowe i Pan przesadza te drgania nie są wyczuwalne. Jedyny plus to sztywne zawieszenie i bardzo dobrze współpracująca skrzynia biegów, układ kierowniczy bezbłędny ale drganie które jest odczuwalne wstaniu w korkach jest doprowadzające do szału.
4,6
~baranovski
Jaguar F-Pace
SUV 2.0 i4 250KM 184kW
Auto absolutnie bezawaryjne, Jedynie rzeczy eksploatacyjne. F pace kupuje się TYLKO Z SILNIKIEM BENZYNOWYM , diesle 2.0 to dramat (drogie koszty napraw i wiele poważnych usterek z zacierającym się silinikiem na czele... )

Usterki Jaguar F-Pace

Liczba wpisów: 6
Elektronika (nierówna praca kierunkowskazu, radio widmo, zacięte drzwi)
  • Jaguar F-Pace SUV 2.0 i4 250KM 184kW 2017-2020
  • instalacja elektryczna
  • 30 tys. km
Mój samochód żyje własnym życiem. Już od wyjazdu z salonu zdarzają mu się samoczynne włączenie radia czy nagła nierówna praca kierunkowskazu (raz szybciej raz wolniej, po ponownym włączeniu już wszystko dobrze). Ostatnio z jakichś powodów nie mogłem podgłośnić radia do więcej niż poziom 7 (ani pokrętłem ani z kierownicy). Między 0 a 7 wszystko było bezbłędnie. No cuda i niespodzianki na każdym kroku... Ale najbardziej zaniepokoiło mnie to, że nagle tylne prawe drzwi się zablokowały (to kwestia bezpieczeństwa!). Nie można ich było otworzyć ani z zewnątrz ani od wewnątrz. Co ciekawe, po wizycie w ASO w Łodzi (i spędzeniu tam 2 godzin) serwis powiadomił mnie, że...rzekomo nie było żadnej usterki! Drzwi się "magicznie" znowu zaczęły otwierać ale serwis (przez 2 godziny) rzekomo nic nie zrobił i oczywiście nie wpisał nic do 'historii choroby' mojego samochodu. Brak słów...
Oczekuje na rozwiązanie
Delikatne drganie zagłówka
  • Jaguar F-Pace SUV 2.0 i4 250KM 184kW 2017-2020
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Usterkę polega na delikatnym drganiu zagłówka siedzenia kiedy zatrzymujemy pojazd, jest to bardzo dokuczliwe kiedy stoimy w korkach, na światłach. Nie spotkałem się z taką wadą drgania w żadnym samochodzie nawet w najtańszych modelach aut. Po zgłoszeniu usterki diler twierdzi, że wszystkie modele benzynowe tak mają UWAGA !!! przed zakupem pojazdu koniecznie odpal samochód oprzyj głowę o zagłówek i sprawdź czy są delikatne drgania. ( ważne nie na biegu jałowym N tylko na D z wciśniętym sprzęgłem ) Usterkę zgłosiłem zaraz po odebraniu pojazdu z salonu i przejechaniu 10 metrów handlowiec odpowiedział samochód się rozjeździ. Przejechałem 3 tyś i się nie rozjeździł drganie cały czas występuje. Albo ten model tak ma albo diler opowiada bajki, jeśli jesteś użytkownikiem pojazdu daj znać czy masz podobny problem.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Drgania karoserii w czasie jazdy
  • Jaguar F-Pace SUV 2.0 iD4 240KM 177kW 2017-2020
  • układ napędowy
  • 30 tys. km
Drgania całym autem występują tylko na zimnym silniku, po nocy Jak odpalę auto rano i wyjadę z podwórka to przez pierwsze 10km występują drgania w monecie dodawania gazu. Tak jak by nie były koła wyważone. Po 10km problem ustępuje. Podejrzewam konwerter w skrzyni biegów. Swoje podejrzenia opieram na wieloletnim doświadczeniu prowadzenia warsztatu samochodowego. Typowe objawy dla automatycznych skrzyń. Ale żeby po tylu kilometrach???
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Jaguar F-Pace SUV