Szukaj

Informacje o Jaguar F-Pace SUV 2.0 i4D 180KM 132kW 2015-2020

Lata produkcji: 2015 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2016 Jaguar XF to średniej wielkości luksusowy crossover SUV (segment I, klasa premium). Poprzedzony mającą miejsce w roku 2013 premierą prototypu C-X17, na którym wzorowana jest finalna wersja. Jaguar F-Pace został pierwszym SUV-em w historii brytyjskiej marki. Auto jest powiązane także z Jaguarami XE i XF, nie tylko zachowując zastosowaną u nich koncepcję stylistyczną marki (odpowiedzialnym za projekt F-Pace jest Ian Callum, szef designerów Jaguara), lecz również dziedzicząc od nich część rozwiązań technicznych, m.in. platformę podłogową Jaguar iQ Al.
czytaj więcej
Powagosław

To w końcu się stało – Jaguar stał się kolejną ekskluzywną marką ze swoim pierwszym SUV-em. W oczekiwaniu (i towarzyszących mu obawach) na terenówkę Ferrari, cieszmy się tym stonowanym, eleganckim, dobrze wpisanym w nową stylistykę Jaguarów pojazdem.

~Powagosław
Luzacjusz

To taki samochód, w przypadku którego nie chodzi o to, czy mi się podoba, czy nie. Nawet mi się podoba. Ale widzę w nim trochę ofiarę aktualnej mody na pseudoterenówki. Niech Jaguar ma. Szejkowie kupią. Historia oceni. 

~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1999 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 180 KM (132 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 430 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(57%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,1
~Djurnall
Jaguar F-Pace
SUV 2.0 i4D 180KM 132kW
Jestem jednym z pierwszych włascicieli tego pojazdu zaraz po możliwosci odbioru auta pod własna konfiguracje w Polsce, nie ukrywam że jest to pojazd cały czas rzucajacy sie w oczy tym bardziej kolor ktory mam Oddysey RED ale zachwytu to tyle.. NA mały plus bagaznik w swoim segmencie jeden z wiekszych, jak równiez system multimedialny daje rade( mam ta rozszerzona wersje) ale ogolnie cena do jakosci nawet w najmniejszym stopniu nieadekwatna..auto po rabatach i wlasnej konfiguracji ponad 300tys.zł. i tylko silnik 2.0 diesel 180KM, przeskok do 340KM to bylo juz ponad 90 tys zł!!!!!!!!! Zdecydowanie za maly silniczek do tego auta..mało miejsca na tylnej kanapie rodzina 2+2 naprawde na tygodniowy wyjazd to trzeba puzzle skladac z bagazy zeby sie pomiescic...przez ost 3 lata mialem juz pare usterek na szczescie naprawiane na gwarancji...auto jest tylko ekonomiczne naprawde przy delikatnej jezdzie tak to min 10 ltr jak na małego dieselka. Byle do konca leasingu...
2,3
~Michał Dwornicki
Jaguar F-Pace
SUV 2.0 i4D 180KM 132kW
Wizualnie świetny, natomiast jakość podzespołów - badziewie. Kolejny minus - obsługa serwisowa u Karlika w Poznaniu. Stanowczo odradzam zakup u tego dealera jakichkolwiek pojazdów. Jedyne co ich wyróżnia to pazerność na kasę. Po przeglądzie, którego koszt to ok. 3.500 zł życzą sobie nawet dodatkowe wynagrodzenie za mycie pojazdu (sic!)
3,2
~Krystian
Jaguar F-Pace
SUV 2.0 i4D 180KM 132kW
Jednak sumarycznie trzeba to określić jako spory zawód. Ładna karoseria, marka z dużą historią, ale jednak przez tą powłoczkę niby luksusu ciągle przeświecają rozwiązania firmy matki - hinduskiego Tata Motors. Niedopracowane szczegóły, drobne usterki, które nie powinny mieć miejsca w tej klasie samochodu. No i na koniec trzeba mieć świadomość dużej straty wartości pojazdu z każdym rokiem.

Usterki Jaguar F-Pace

Liczba wpisów: 6
Elektronika (nierówna praca kierunkowskazu, radio widmo, zacięte drzwi)
  • Jaguar F-Pace SUV 2.0 i4 250KM 184kW 2017-2020
  • instalacja elektryczna
  • 30 tys. km
Mój samochód żyje własnym życiem. Już od wyjazdu z salonu zdarzają mu się samoczynne włączenie radia czy nagła nierówna praca kierunkowskazu (raz szybciej raz wolniej, po ponownym włączeniu już wszystko dobrze). Ostatnio z jakichś powodów nie mogłem podgłośnić radia do więcej niż poziom 7 (ani pokrętłem ani z kierownicy). Między 0 a 7 wszystko było bezbłędnie. No cuda i niespodzianki na każdym kroku... Ale najbardziej zaniepokoiło mnie to, że nagle tylne prawe drzwi się zablokowały (to kwestia bezpieczeństwa!). Nie można ich było otworzyć ani z zewnątrz ani od wewnątrz. Co ciekawe, po wizycie w ASO w Łodzi (i spędzeniu tam 2 godzin) serwis powiadomił mnie, że...rzekomo nie było żadnej usterki! Drzwi się "magicznie" znowu zaczęły otwierać ale serwis (przez 2 godziny) rzekomo nic nie zrobił i oczywiście nie wpisał nic do 'historii choroby' mojego samochodu. Brak słów...
Oczekuje na rozwiązanie
Delikatne drganie zagłówka
  • Jaguar F-Pace SUV 2.0 i4 250KM 184kW 2017-2020
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Usterkę polega na delikatnym drganiu zagłówka siedzenia kiedy zatrzymujemy pojazd, jest to bardzo dokuczliwe kiedy stoimy w korkach, na światłach. Nie spotkałem się z taką wadą drgania w żadnym samochodzie nawet w najtańszych modelach aut. Po zgłoszeniu usterki diler twierdzi, że wszystkie modele benzynowe tak mają UWAGA !!! przed zakupem pojazdu koniecznie odpal samochód oprzyj głowę o zagłówek i sprawdź czy są delikatne drgania. ( ważne nie na biegu jałowym N tylko na D z wciśniętym sprzęgłem ) Usterkę zgłosiłem zaraz po odebraniu pojazdu z salonu i przejechaniu 10 metrów handlowiec odpowiedział samochód się rozjeździ. Przejechałem 3 tyś i się nie rozjeździł drganie cały czas występuje. Albo ten model tak ma albo diler opowiada bajki, jeśli jesteś użytkownikiem pojazdu daj znać czy masz podobny problem.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Drgania karoserii w czasie jazdy
  • Jaguar F-Pace SUV 2.0 iD4 240KM 177kW 2017-2020
  • układ napędowy
  • 30 tys. km
Drgania całym autem występują tylko na zimnym silniku, po nocy Jak odpalę auto rano i wyjadę z podwórka to przez pierwsze 10km występują drgania w monecie dodawania gazu. Tak jak by nie były koła wyważone. Po 10km problem ustępuje. Podejrzewam konwerter w skrzyni biegów. Swoje podejrzenia opieram na wieloletnim doświadczeniu prowadzenia warsztatu samochodowego. Typowe objawy dla automatycznych skrzyń. Ale żeby po tylu kilometrach???
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Jaguar F-Pace SUV